-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Реконструкція корпусу приймального відділення Міської клінічної лікарні № 10, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Маршала Малиновського, 61А»
Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування. Адреса Замовника -Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.
Завершена
47 983 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 239 915.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 239 915.00 UAH
Період оскарження:
17.07.2020 12:24 - 31.07.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога про скасування рішення тендерного комітету управління капітального будівництва Одеської міської ради № 63/Т-7 від 17.08.2020 року
Номер:
4776e37e47f94716998e4fb144a417e0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-17-003423-c.b4
Назва:
Вимога про скасування рішення тендерного комітету управління капітального будівництва Одеської міської ради
№ 63/Т-7 від 17.08.2020 року
Вимога:
Протоколом засідання тендерного комітету управління капітального будівництва Одеської міської ради № 63/Т-7 від 17.08.2020 року встановлено невідповідність документів наданих у складі пропозиції ТОВ "Центр реконструкції та будівництва" код за ЄДРПОУ 33386132 вимогам тендерної документації, а саме:
1. Відсутня довідка відомості про учасника (передбачено Додатком № 5 до тендерної документації);
2. Та інше.
Вважаємо рішення Замовника, про відхилення нашої тендерної пропозиції такими, що не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства України в сфері публічних закупівель та умов Тендерної документації Замовника.
За даними зауваженнями повідомляємо наступне:
Додаток № 5 до тендерної документації «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА», не входить до переліку документів, що є обов’язковими для надання в складі тендерної пропозиції. У Додатку № 2 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ВИМОГАМ» не міститься вимога щодо надання Додатку № 5, та в самому тексті Тендерної документації ніде немає посилання на необхідність надання цього документа. Інформація, яка міститься в Додатку № 5 – є «інформаційною компіляцією» і повністю відображена в складі тендерної пропозиції в інших документах (Статут підприємства, Протокол № 8 Загальних зборів засновників підприємства, Накази по підприємству, довідка з банку, свідоцтво платника ПДВ, «шапка» офіційного бланку підприємства) та міститься у відкритому доступі на сайті minjust.gov.ua.
Вказане зауваження по суті є формальною (несуттєвою) помилкою, що пов'язана з оформленням тендерної пропозиції, не впливає на зміст тендерної пропозиції, і не є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника, та може бути виправлено в інформації та/або документах тендерної пропозиції, у разі їх виявлення Замовником, протягом 24 годин згідно з ч.9 ст.26 Закону "Про публічні закупівлі".
За зауваженням «та інше», ТОВ "Центр реконструкції та будівництва" не може надати пояснень, бо незрозуміло, що саме мається на увазі згідно чинного Законодавства.
ВИМАГАЄМО: 1. Прийняти Вимогу про скасування рішення тендерного комітету капітального будівництва Одеської міської ради, прийнятого Протоколом засідання тендерного комітету управління капітального будівництва Одеської міської ради № 63/Т-7 від 17.08.2020 року.
2. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції за протоколом засідання тендерного комітету управління капітального будівництва Одеської міської ради № 63/Т-7 від 17.08.2020 року.
Додатки - Відомості про Учасника
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 17.08.2020 13:05
Дата подачі:
17.08.2020 13:05
Вирішення:
У складі тендерної пропозиції ТОВ "Центр реконструкції та будівництва" код за ЄДРПОУ 33386132 встановлено невідповідність документів вимогам тендерної документації, а саме:
- відсутня довідка відомості про учасника (передбачено Додатком № 5 до тендерної документації).
Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
У зв’язку з вище викладеним, замовник не розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у складі тендерної пропозиції ТОВ "Центр реконструкції та будівництва".
Додатково повідомляємо, що відповідно до частини 8 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції до закінчення кінцевого строку її подання. Зміни тендерної пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Пропозиція ТОВ "Центр реконструкції та будівництва" код за ЄДРПОУ 33386132 відхилено, як таку, яка не відповідає умовам тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога про скасування протоколу засідання тендерного комітету Управління капітального будівництва Одеської міської ради № 63/Т-4 від 11.08.2020 року
Номер:
ff600c27e06d41f58b25cf3e0beee6d1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-17-003423-c.c3
Назва:
Вимога про скасування протоколу засідання тендерного комітету Управління капітального будівництва Одеської міської ради № 63/Т-4 від 11.08.2020 року
Вимога:
Вимога про скасування
рішення тендерного комітету капітального будівництва Одеської міської ради, прийнятого Протоколом засідання тендерного комітету управління капітального будівництва Одеської міської ради № 63/Т-4 від 11.08.2020 року
17.07.2020 р. Управлінням капітального будівництва Одеської міської ради (надалі- Замовник) було оприлюднено оголошення щодо проведення публічної закупівлі щодо реконструкції корпусу приймального відділення Міської клінічної лікарні № 10, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Маршала Малиновського, 61А(UA-2020-07-17-003423-c).
31.07.2020 р. ТОВ «ЮЖСПЕЦМОНТАЖ» надало документи, які витребовувались Замовником у складі тендерної пропозиції.
11.08.2020 Протоколом засідання тендерного комітету управління капітального будівництва Одеської міської ради № 63/Т-4 р. пропозицію ТОВ «ЮЖСПЕЦМОНТАЖ» було відхилено на підставі п. 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
В протоколі Замовник зазначає, що з метою підтвердження відповідності якості робіт Учасник у складі тендерної пропозиції має надати сертифікат на систему управління якістю Учасника ДСТУ 9001:2015. Документи, які підтверджують наявність системи управління якістю згідно пункту 4.4. ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги».
Так, Замовник вказує, що ТОВ «ЮЖСПЕЦМОНТАЖ» не надало Журнал реєстрації змін до документів, документ щодо Попереджувальних дій, які згідно з вимогами тендерної документації є обов’язковими.
З такими висновками та діями Замовника ТОВ «ЮЖСПЕЦМОНТАЖ» не згодне, зважаючи на наступне.
Щодо ненадання журналу реєстрації змін до документів.
Так, листом - поясненням вих. № 190/19-ЮСМ від 31.07.2020р., ТОВ «Южспецмонтаж» повідомило, що наявність журналів реєстрації змін до документів (які підтверджують наявність системи управління якістю) не є вимогою стандарту ISO 9001 «Системи управління якістю. Вимоги».
В системі менеджменту якості ТОВ «ЮЖСПЕЦМОНТАЖ» існує система простежуваності та реєстрації змін до документів, яка відповідає вимогам п. 4.4.2 ДСТУ ISO 9001:2015.
Організація повинна, наскільки це необхідно:
а) підтримувати в актуальному стані задокументовану інформацію, необхідну для функціонування процесів;
б) зберігати задокументовану інформацію, щоб мати впевненість у тому, що процеси виконують так, як заплановано.
Стандарт використовує термін «задокументована інформація». Задокументована інформація може бути подана в будь-якому форматі та на будь-яких носіях і походити з будь-якого джерела (примітка 1 до п. 3.8.6 ДСТУ ISO 9000:2015).
Документ під назвою «Журнал реєстрації змін до документів» додатково не введений в систему менеджменту якості ТОВ «ЮЖСПЕЦМОНТАЖ» за вимогами тендерної документації в зв’язку з тим, що ця дія порушила б цілісність системи менеджменту компанії та призвела б до веденню двох документів з однаковим призначенням (реєстрація змін ведеться, але не у формі журналів, а у формі листків реєстрації змін, що по суті можливо віднести до технічної помилки, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції і не впливає на зміст пропозиції відповідно до п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації.)
Посилання на п. 4.4.1 стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 не коректне, тому що наявність «Журналу реєстрації змін» - не є доказом поліпшення системи якості. Інформація щодо поліпшення системи документується в звіті з аналізу системи управління менеджментом з боку керівництва.
Окрім того, посилання на п. 4.2 стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 не коректне, тому що наявність «Журналу реєстрації змін» - не є доказом виконання п.4.2.
Відповідно до П. 4.2 стандарту ДСТУ ISO 9001:2015:
У зв’язку з тим, що на здатність організації постійно постачати продукцію та надавати послуги, які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги, впливають або можуть впливати зацікавлені сторони, організація повинна визначити
a) зацікавлені сторони, які доцільні до системи управління якістю;
b) вимоги цих зацікавлених сторін, які доречні до системи управління якістю. Організація повинна здійснювати моніторинг і аналізування інформації про ці зацікавлені сторони та їхні відповідні вимоги
ТОВ «ЮЖСПЕЦМОНТАЖ» визначило склад зацікавлених сторін, які впливають на стратегію роботи і систему якості, та вимоги цих зацікавлених сторін. Задокументована інформація про зацікавлені сторони та їх вплив на систему якості включається до звіту з аналізу системи управління менеджментом з боку керівництва.
Щодо відсутності документів щодо попереджувальних дій.
Так, листом - поясненням вих. № 190/20-ЮСМ від 31.07.2020р., ТОВ «Южспецмонтаж» повідомило, що документ/термін «Попереджувальні дії» не застосовується у стандарті ISO 9001 «Системи управління якістю. Вимоги».
В Стандарті ДСТУ ISO 9001:2015 виключені вимоги щодо попереджувальних (запобіжних) дій, тому що замість них стандарт вимагає виконання дій з реагування на ризики та можливості (вимоги щодо управління попереджувальними діями були вказані у версії ДСТУ ISO 9001:2009).
Замість здійснення попереджувальних дій стандарт вимагає ДСТУ ISO 9001:2015 оцінювати ризики.
Отже, у стандарті ДСТУ ISO 9001:2015 немає окремого розділу чи підрозділу стосовно запобіжних дій. Поняття запобіжної дії зазначено через використання ризик-орієнтованого мислення у формулюванні вимог до системи управління якістю.
Пунктом 0.3.3 ДСТУ ISO 9001:2015 визначено, що ризик-орієнтоване мислення (див. A.4) суттєво важливе для досягання результативної системи управління якістю. Поняття «ризик-орієнтоване мислення» було нечітко наявним у попередніх виданнях цього стандарту, охоплюючи, наприклад, виконання запобіжних дій для усунення потенційних невідповідностей, аналізування будь-яких невідповідностей, що виникають, і вжиття заходів для запобігання їх повторному виникненню, які є відповідними до наслідків невідповідності.
Додатково вимоги визначні в Додатку А (довідковий) Пояснення нової структури, термінології та понять, а саме - A.4 Ризик-орієнтоване мислення.
Одна з ключових цілей системи управління якістю — діяти як запобіжний інструмент. Отже, у цьому стандарті немає окремого розділу чи підрозділу стосовно запобіжних дій.
Поняття запобіжної дії зазначено через використання ризик-орієнтованого мислення у формулюванні вимог до системи управління якістю.
На підприємстві впроваджена процедура ПЯ.6.1-2018 «Реагування на ризики» (включаючи затверджений «Класифікатор ризиків процесів»). Цією процедурою організація передбачає дії по виявленню ризиків і можливостей.
Дії з управління ризиками і можливостями відображаються в існуючих документах системи якості:
- на рівні всієї організації - в протоколах аналізу системи управління менеджментом з боку керівництва;
- на рівні управління системою якості - в плані проведення внутрішніх аудитів, звітах по аудиту і планах коригувальних дій;
- на рівні управління процесами - в документах, що містять опис процесів.
При цьому, посилання на п.0.4 стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 є не коректним зважаючи на наступне.
В пункті 0.4 ДСТУ ISO 9001:2015 зазначено:
Цей стандарт дозволяє організації застосовувати процесний підхід в поєднанні з циклом PDCA і ризик-орієнтованим мисленням з тим, щоб узгодити або інтегрувати свою систему управління якістю з вимогами інших стандартів на системи менеджменту.
У тексті розділу 0.4 стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 даються посилання на стандарти ISO 9000 та ISO 9004. ISO 9000 - це словник, який містить термінологію менеджменту якості і пояснення принципів, на основі яких будується система. Стандарти ISO 9000 та ISO 9001 були підготовлені і випущені в узгодженні між собою, про ніяку інтеграцію мови не йде.
Розділ 0.4 має на у увазі те, що ISO 9001:2015 побудований відповідно до HLS (High Level Structure - Структура верхнього рівня). Завдяки HLS структура стандарту організована таким чином, щоб її можна було легко міняти і перебудовувати разом з іншими стандартами ISO на основі загальних принципів (ISO 14001…..).
В стандарті ISO 9000 подано термін 3.12.1 запобіжна дія (preventive action), якій застосовний у тексті стандарту.
Додатково зазначаємо, що у відповідності до наказу Державного підприємства "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" від 31 грудня 2015 року N221 з 01.07.2016 є чинними ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги».
З офіційного видання ДСТУ ISO 9001:2015 затвердженого вищезазначеним наказом вбачається, що документ «Журнал реєстрації змін до документів» та документ «Попереджувальні дії» в стандарті ДСТУ ISO 9001:2015 – відсутні.
Отже, замість документу «Попереджувальні дії» в ТОВ «Южспецмонтаж» є документ «Реагування на ризики» (а відповідно до п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації «,,, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий в складі тендерної пропозиції учасника…» це теж є формальною (несуттєвою) помилкою, що пов’язана з оформленням пропозиції і не впливає на зміст пропозиції).
Окрім того, відповідно до п. 9 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до ч.16 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Таким чином, у разі виявлення недоліків Замовник мав обов’язок опублікувати повідомлення, яким би ТОВ «Южспецмонтаж» надавався час на усунення невідповідностей.
Отже, рішенням Тендерного комітету управління капітального будівництва Одеської міської ради про відхилення пропозиції ТОВ «Южспецмонтаж» було порушено права останнього, як учасника процедури закупівлі.
На підставі вищевикладеного, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
1. Прийняти Вимогу про скасування рішення тендерного комітету капітального будівництва Одеської міської ради, прийнятого Протоколом засідання тендерного комітету управління капітального будівництва Одеської міської ради № 63/Т-4 від 11.08.2020 року, до розгляду.
2. Скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Южспецмонтаж», прийняте протоколом засідання тендерного комітету управління капітального будівництва Одеської міської ради № 63/Т-4 від 11.08.2020 року.
Директор ТОВ «Южспецмонтаж» В.Л.Анісіфоров
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо скасування протоколу 14.08.2020 13:35
- Відповідь на скаргу ТОВ ПРОЕКТМІСЬКБУД.docx 18.08.2020 15:37
Дата подачі:
14.08.2020 13:35
Вирішення:
Тендерною документацією п. 2 Оцінка тендерної пропозиції передбачено надання сертифікату на систему управління якістю Учасника ДСТУ 9001:2015, який підтверджує, що система управління якістю Учасника стосовно виконання будівельних робіт відповідає вимогам ДСТУ 9001:2015 (сертифікат має бути чинним; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво - на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ). Документи, які підтверджують наявність системи управління якістю згідно пункту 4.4. ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги»:
1) Журнали реєстрації змін до документів;
2) Схема підпорядкування на підприємстві;
3) Порядок управління ризиками;
4) Порядок проведення внутрішнього аудиту;
5) Коригувальні дії ;
6) Попереджувальні дії;
7) Наказ про введення в дію системи управління якістю;
8) Наказ про призначення відповідальної особи;
9) Настанови з якості.
У складі тендерної пропозиції ТОВ "ЮЖСПЕЦМОНТАЖ" код за ЄДРПОУ 30542625 встановлено невідповідність документів вимогам тендерної документації, а саме:
- відсутній Журнал реєстрації змін до документів. ТОВ "ЮЖСПЕЦМОНТАЖ" у складі тендерної пропозиції надають лист- пояснення вих. № 190/19-ЮСМ від 31.07.2020р., в якому повідомляє, що наявність журналів реєстрації змін до документів (які підтверджують наявність системи управління якістю) не є вимогою стандарту ISO 9001 «Системи управління якістю. Вимоги», проте згідно з вимогами тендерної документації надання Журналу реєстрації змін до документів є обов’язковим;
Крім того, згідно з пунктом 4.4.1.ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю.Вимоги», організація повинна не лише розробити, запровадити, а й постійно поліпшувати систему управління якістю.Відповідно до пункту 4.2 цього стандарту, у зв’язку з тим, що на здатність організації постійно постачати продукцію та надавати послуги, які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги, впливають або можуть впливати зацікавлені сторони, організація повинна визначити вимоги цих зацікавлених сторін, які доречні до системи управління якістю. Учасник мав можливість розробити журнал реєстрації змін та завантажити його у складі тендерної пропозиції.
- відсутній документ щодо Попереджувальних дій. ТОВ "ЮЖСПЕЦМОНТАЖ" у складі тендерної пропозиції надають лист - пояснення вих. № 190/20-ЮСМ від 31.07.2020р., в якому повідомляє, що документ/термін «Попереджувальні дії» не застосовується у стандарті ISO 9001 «Системи управління якістю. Вимоги», проте згідно з вимогами тендерної документації надання документу «Попереджувальні дії» є обов’язковим.
Відповідно до пункту 0.4 ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», цей стандарт дає змогу організації використовувати процесний підхід, поєднаний з циклом PDCA та ризик-орієнтованим мисленням, щоб узгодити чи зінтегрувати її систему управління якістю з вимогами інших стандартів на системи управління.
Цей стандарт, зокрема, має такий зв’язок з ISO 9000:
- ISO 9000 «Системи управління якістю. Основні положення та словник термінів» становить собою суттєве підґрунтя для належного розуміння та запроваджування цього стандарту;
Згідно з пунктом 3.12.1. ДСТУ ISO 9000:2015 (ISO 9000:2015, IDT) «Системи управління якістю. Основні положення та словник термінів», запобіжна /попереджувальна дія (preventiveaction) - дія, яку виконують, щоб усунути причину потенційної невідповідності чи іншої потенційно небажаної ситуації.
Примітка 1. Може бути кілька причин виникнення потенційної невідповідності.
Примітка 2. Запобіжну дію виконують, щоб запобігти виникненню події, тоді як коригувальну дію — щоб запобігти повторному виникненню події.
Наявність «Попереджувальних дій» у складі «Системи управління якістю» учасників сприяє найбільш повному та ефективному захисту від потенційних негативних чинників, недопущенню їх виникнення.
Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
У зв’язку з вище викладеним, замовник не розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у складі тендерної пропозиції ТОВ "ЮЖСПЕЦМОНТАЖ" .
Пропозиція ТОВ "ЮЖСПЕЦМОНТАЖ" код за ЄДРПОУ 30542625 відхилено, як таку, яка не відповідає умовам тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога про скасувавння протоколу засідання тендерного комітету Управління капітального будівництва Одеської міської ради № 63/Т-4 від 11.08.2020 року
Номер:
58ebb699e287485aafde8300fd31e0ab
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-17-003423-c.a2
Назва:
Вимога про скасувавння протоколу засідання тендерного комітету Управління капітального будівництва Одеської міської ради № 63/Т-4 від 11.08.2020 року
Вимога:
Вимога про скасування
рішення тендерного комітету капітального будівництва Одеської міської ради, прийнятого Протоколом засідання тендерного комітету управління капітального будівництва Одеської міської ради № 63/Т-4 від 11.08.2020 року
17.07.2020 р. Управлінням капітального будівництва Одеської міської ради (надалі- Замовник) було оприлюднено оголошення щодо проведення публічної закупівлі щодо реконструкції корпусу приймального відділення Міської клінічної лікарні № 10, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Маршала Малиновського, 61А(UA-2020-07-17-003423-c).
31.07.2020 р. ТОВ «ЮЖСПЕЦМОНТАЖ» надало документи, які витребовувались Замовником у складі тендерної пропозиції.
11.08.2020 Протоколом засідання тендерного комітету управління капітального будівництва Одеської міської ради № 63/Т-4 р. пропозицію ТОВ «ЮЖСПЕЦМОНТАЖ» було відхилено на підставі п. 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
В протоколі Замовник зазначає, що з метою підтвердження відповідності якості робіт Учасник у складі тендерної пропозиції має надати сертифікат на систему управління якістю Учасника ДСТУ 9001:2015. Документи, які підтверджують наявність системи управління якістю згідно пункту 4.4. ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги».
Так, Замовник вказує, що ТОВ «ЮЖСПЕЦМОНТАЖ» не надало Журнал реєстрації змін до документів, документ щодо Попереджувальних дій, які згідно з вимогами тендерної документації є обов’язковими.
З такими висновками та діями Замовника ТОВ «ЮЖСПЕЦМОНТАЖ» не згодне, зважаючи на наступне.
Щодо ненадання журналу реєстрації змін до документів.
Так, листом - поясненням вих. № 190/19-ЮСМ від 31.07.2020р., ТОВ «Южспецмонтаж» повідомило, що наявність журналів реєстрації змін до документів (які підтверджують наявність системи управління якістю) не є вимогою стандарту ISO 9001 «Системи управління якістю. Вимоги».
В системі менеджменту якості ТОВ «ЮЖСПЕЦМОНТАЖ» існує система простежуваності та реєстрації змін до документів, яка відповідає вимогам п. 4.4.2 ДСТУ ISO 9001:2015.
Організація повинна, наскільки це необхідно:
а) підтримувати в актуальному стані задокументовану інформацію, необхідну для функціонування процесів;
б) зберігати задокументовану інформацію, щоб мати впевненість у тому, що процеси виконують так, як заплановано.
Стандарт використовує термін «задокументована інформація». Задокументована інформація може бути подана в будь-якому форматі та на будь-яких носіях і походити з будь-якого джерела (примітка 1 до п. 3.8.6 ДСТУ ISO 9000:2015).
Документ під назвою «Журнал реєстрації змін до документів» додатково не введений в систему менеджменту якості ТОВ «ЮЖСПЕЦМОНТАЖ» за вимогами тендерної документації в зв’язку з тим, що ця дія порушила б цілісність системи менеджменту компанії та призвела б до веденню двох документів з однаковим призначенням (реєстрація змін ведеться, але не у формі журналів, а у формі листків реєстрації змін, що по суті можливо віднести до технічної помилки, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції і не впливає на зміст пропозиції відповідно до п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації.)
Посилання на п. 4.4.1 стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 не коректне, тому що наявність «Журналу реєстрації змін» - не є доказом поліпшення системи якості. Інформація щодо поліпшення системи документується в звіті з аналізу системи управління менеджментом з боку керівництва.
Окрім того, посилання на п. 4.2 стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 не коректне, тому що наявність «Журналу реєстрації змін» - не є доказом виконання п.4.2.
Відповідно до П. 4.2 стандарту ДСТУ ISO 9001:2015:
У зв’язку з тим, що на здатність організації постійно постачати продукцію та надавати послуги, які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги, впливають або можуть впливати зацікавлені сторони, організація повинна визначити
a) зацікавлені сторони, які доцільні до системи управління якістю;
b) вимоги цих зацікавлених сторін, які доречні до системи управління якістю. Організація повинна здійснювати моніторинг і аналізування інформації про ці зацікавлені сторони та їхні відповідні вимоги
ТОВ «ЮЖСПЕЦМОНТАЖ» визначило склад зацікавлених сторін, які впливають на стратегію роботи і систему якості, та вимоги цих зацікавлених сторін. Задокументована інформація про зацікавлені сторони та їх вплив на систему якості включається до звіту з аналізу системи управління менеджментом з боку керівництва.
Щодо відсутності документів щодо попереджувальних дій.
Так, листом - поясненням вих. № 190/20-ЮСМ від 31.07.2020р., ТОВ «Южспецмонтаж» повідомило, що документ/термін «Попереджувальні дії» не застосовується у стандарті ISO 9001 «Системи управління якістю. Вимоги».
В Стандарті ДСТУ ISO 9001:2015 виключені вимоги щодо попереджувальних (запобіжних) дій, тому що замість них стандарт вимагає виконання дій з реагування на ризики та можливості (вимоги щодо управління попереджувальними діями були вказані у версії ДСТУ ISO 9001:2009).
Замість здійснення попереджувальних дій стандарт вимагає ДСТУ ISO 9001:2015 оцінювати ризики.
Отже, у стандарті ДСТУ ISO 9001:2015 немає окремого розділу чи підрозділу стосовно запобіжних дій. Поняття запобіжної дії зазначено через використання ризик-орієнтованого мислення у формулюванні вимог до системи управління якістю.
Пунктом 0.3.3 ДСТУ ISO 9001:2015 визначено, що ризик-орієнтоване мислення (див. A.4) суттєво важливе для досягання результативної системи управління якістю. Поняття «ризик-орієнтоване мислення» було нечітко наявним у попередніх виданнях цього стандарту, охоплюючи, наприклад, виконання запобіжних дій для усунення потенційних невідповідностей, аналізування будь-яких невідповідностей, що виникають, і вжиття заходів для запобігання їх повторному виникненню, які є відповідними до наслідків невідповідності.
Додатково вимоги визначні в Додатку А (довідковий) Пояснення нової структури, термінології та понять, а саме - A.4 Ризик-орієнтоване мислення.
Одна з ключових цілей системи управління якістю — діяти як запобіжний інструмент. Отже, у цьому стандарті немає окремого розділу чи підрозділу стосовно запобіжних дій.
Поняття запобіжної дії зазначено через використання ризик-орієнтованого мислення у формулюванні вимог до системи управління якістю.
На підприємстві впроваджена процедура ПЯ.6.1-2018 «Реагування на ризики» (включаючи затверджений «Класифікатор ризиків процесів»). Цією процедурою організація передбачає дії по виявленню ризиків і можливостей.
Дії з управління ризиками і можливостями відображаються в існуючих документах системи якості:
- на рівні всієї організації - в протоколах аналізу системи управління менеджментом з боку керівництва;
- на рівні управління системою якості - в плані проведення внутрішніх аудитів, звітах по аудиту і планах коригувальних дій;
- на рівні управління процесами - в документах, що містять опис процесів.
При цьому, посилання на п.0.4 стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 є не коректним зважаючи на наступне.
В пункті 0.4 ДСТУ ISO 9001:2015 зазначено:
Цей стандарт дозволяє організації застосовувати процесний підхід в поєднанні з циклом PDCA і ризик-орієнтованим мисленням з тим, щоб узгодити або інтегрувати свою систему управління якістю з вимогами інших стандартів на системи менеджменту.
У тексті розділу 0.4 стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 даються посилання на стандарти ISO 9000 та ISO 9004. ISO 9000 - це словник, який містить термінологію менеджменту якості і пояснення принципів, на основі яких будується система. Стандарти ISO 9000 та ISO 9001 були підготовлені і випущені в узгодженні між собою, про ніяку інтеграцію мови не йде.
Розділ 0.4 має на у увазі те, що ISO 9001:2015 побудований відповідно до HLS (High Level Structure - Структура верхнього рівня). Завдяки HLS структура стандарту організована таким чином, щоб її можна було легко міняти і перебудовувати разом з іншими стандартами ISO на основі загальних принципів (ISO 14001…..).
В стандарті ISO 9000 подано термін 3.12.1 запобіжна дія (preventive action), якій застосовний у тексті стандарту.
Додатково зазначаємо, що у відповідності до наказу Державного підприємства "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" від 31 грудня 2015 року N221 з 01.07.2016 є чинними ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги».
З офіційного видання ДСТУ ISO 9001:2015 затвердженого вищезазначеним наказом вбачається, що документ «Журнал реєстрації змін до документів» та документ «Попереджувальні дії» в стандарті ДСТУ ISO 9001:2015 – відсутні.
Отже, замість документу «Попереджувальні дії» в ТОВ «Южспецмонтаж» є документ «Реагування на ризики» (а відповідно до п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації «,,, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий в складі тендерної пропозиції учасника…» це теж є формальною (несуттєвою) помилкою, що пов’язана з оформленням пропозиції і не впливає на зміст пропозиції).
Окрім того, відповідно до п. 9 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до ч.16 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Таким чином, у разі виявлення недоліків Замовник мав обов’язок опублікувати повідомлення, яким би ТОВ «Южспецмонтаж» надавався час на усунення невідповідностей.
Отже, рішенням Тендерного комітету управління капітального будівництва Одеської міської ради про відхилення пропозиції ТОВ «Южспецмонтаж» було порушено права останнього, як учасника процедури закупівлі.
На підставі вищевикладеного, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
1. Прийняти Вимогу про скасування рішення тендерного комітету капітального будівництва Одеської міської ради, прийнятого Протоколом засідання тендерного комітету управління капітального будівництва Одеської міської ради № 63/Т-4 від 11.08.2020 року, до розгляду.
2. Скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Южспецмонтаж», прийняте протоколом засідання тендерного комітету управління капітального будівництва Одеської міської ради № 63/Т-4 від 11.08.2020 року.
Директор ТОВ «Южспецмонтаж» В.Л.Анісіфоров
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.08.2020 13:16
Опис причини скасування:
неповний пакет документів
Дата скасування:
14.08.2020 13:28
Вимога
Є відповідь
Вимога, щодо скасування протоколу засідання тендерного комітету управління капітального будівництва Одеської міської ради № 63/Т-5 від 12.08.2020 року
Номер:
d2c7ad61108146da82075bb1fdbec773
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-17-003423-c.b1
Назва:
Вимога, щодо скасування протоколу засідання тендерного комітету управління капітального будівництва Одеської міської ради № 63/Т-5 від 12.08.2020 року
Вимога:
Протоколом засідання тендерного комітету управління капітального будівництва Одеської міської ради № 63/Т-5 від 12.08.2020 року встановлено невідповідність документів наданих у складі пропозиції ТОВ "ПРОЕКТМІСЬКБУД" код за ЄДРПОУ 41189244 вимогам тендерної документації, а саме:
1. надано копію Тендерної форми «Пропозиція» вимогами тендерної документації передбачено надання оригіналу;
2. відсутня довідка про відкриття поточних рахунків.
Вважаємо рішення Замовника, про відхилення нашої тендерної пропозиції такими, що не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства України в сфері публічних закупівель та умов Тендерної документації Замовника. За даними зауваженнями можемо повідомити наступне:
1. Тендерна форма «Пропозиція» була сканована з оригіналу та завантажена через майданчик E-Tender у складі загальної тендерної пропозиції разом з іншими документами, що надавалися Учасником, Тендерна форма «Пропозиція» відповідає усім вимогам тендерної документації (зміст, форма, та виготовлення з оригіналу документу), проте при скануванні виникла технічна помилка (збій програми) у розпізнаванні документу, яка стала підставою для відображення докуменнту у чорно-білому вигляді.
Відповідно до п.1. розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції » Тендерної документації на закупівлю робіт формальною (несуттєвою) помилкою, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції і не впливають на зміст пропозиції, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозиції визначено « … (наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгові слова, описок або технічних помилок); …»,
2. Згідно п. 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції » від Учасника вимагається «…Банківська гарантія повинна бути видана з обслуговуючого банку, на підтвердження надається довідка з обслуговуючого банку про відкриття поточних рахунків….», що свідчить про те, що ця довідка надається саме банком який надає банківську гарантію «…На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка (виписка) з обслуговуючого банку про залишок коштів на рахунку….», проте ніде у тендерній документації не зазначено, що ця інформація не може бути надана одним документом та не встановлено вимог до форми і змісту довідки з банківської установи. Таким чином у складі тендерної пропозиції Учасника надавалася довідка з обслуговуючого банку АТ КБ «ПРИВАТБАНК» про наявність грошових коштів під покриття гарантії, в якій одночасно зазначаються відомості про відкриття поточного рахунку.
Відповідно до п.1. розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції » Тендерної документації на закупівлю робіт формальною (несуттєвою) помилкою, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції і не впливають на зміст пропозиції, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозиції визначається «… - зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий в складі тендерної пропозиції учасника…», «…- надання довідки, що за своїм змістом відповідає вимогам, встановленим тендерною документацією, але не відповідають за своєю формою;…»
Відповідно до п.1. розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції », п.3. розділу «оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації на закупівлю робіт вбачається, що «…Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.». 11 серпня 2020 року о 17:02 ТОВ «ПРОЕКТМІСЬКБУД» отримало повідомлення через електронну систему закупівель «PROZRRO» про очікування рішення, щодо розгляду нашої тендерної пропозиції, а 12 серпня 2020 року 16:57 ми отримали вже рішення про відхилення нашої пропозиції за зазначеними вище підставами, проте вимогу та час на виправлення невідповідностей у строк 24 години нам наданий не був, чим був порушений Замовником п.3. розділу «оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації, згідно якого умовами відхилення тендерної пропозиції є - «… - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;»
На підставі вищевикладеного, невідповідність що стосується Тендерної форми «Пропозиція» є формальною і підлягає виправленню у строк протягом 24 годин з моменту розміщення такої вимоги замовником, а інформація відкриття поточних рахунків була надана. ТОВ «ПРОЕКТМІСЬКБУД» виконало вимоги Замовника в повному обсязі, у зв’язку з чим відсутні підстави для відхилення нашої тендерної пропозиції. Відхиливши нашу тендерну пропозицію, Замовником було порушено один з принципів здійснення закупівлі, який закріплений в ст. З Закону України «Про публічні Закупівлі», а саме принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, чим порушено наші права та інтереси, зокрема стати переможцем процедури закупівлі, укласти договір, виконати свої зобов’язання та отримати прибуток.
ВИМАГАЄМО:
1. Прийняти заперечення на протокол засідання тендерного комітету управління капітального будівництва Одеської міської ради № 63/Т-5 від 12.08.2020 року до розгляду
2. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції за протоколом засідання тендерного комітету управління капітального будівництва Одеської міської ради № 63/Т-5 від 12.08.2020 року
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.pdf 13.08.2020 16:57
Дата подачі:
13.08.2020 16:59
Вирішення:
Відповідь на Вимогу/Скаргу
Статус вимоги:
Задоволено