• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля кам’яне марки ДГр 0-200

ДК 021:2015, код 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки ДГр 0-200). Категорія Замовника: відповідно до пункту 3 частини 4 статті 2 Закону: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті, а саме: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків. Місцезнаходження Замовника - 93300, Луганська обл., Попаснянський район, місто Попасна, вул. Миру, буд. 136. Мова складання документів - українська. Забезпечення тендерної пропозиції: не вимагається

Завершена

381 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 810.00 UAH
Номер: 00d036bd172f4b05825245df9adef673
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-11-11-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.11.2020 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 16.11.2020 13:27 - 08.12.2020 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 13.11.2020 № 73 Сєвєродонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 13.11.2020 № 73 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2020-07-17-001519-b 17.07.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Адреса: Ukraine, Луганська, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Луганська обл.), +38 (0 99) 776-92-62, oksanazamula18@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій (окрім тих питань, що були предметом розгляду постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 листопада 2020 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Попаснянського районного будинку культури (далі - Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника зі змінами, затверджену рішенням тендерного комітету згідно протоколу від 31.08.2020 № б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції приватного підприємства "ЛІДЕР АКТИВ" (далі-ПП "ЛІДЕР АКТИВ"), товариства з обмеженою відповідальністю "СТРОНГ ПЛЮС" (далі-ТОВ "СТРОНГ ПЛЮС"), товариства з обмеженою відповідальністю "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ" ( далі-ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ"), товариство з обмеженою відповідальністю "УКРКАРБО" (далі-ТОВ "УКРКАРБО"), вимоги про усунення порушення від учасника ТОВ "УКРСНАБ-ПАЛИВО" (UA-2020-07-17-001519-b.b1, UA-2020-07-17-001519-b.b2, UA-2020-07-17-001519-b.b3, UA-2020-07-17-001519-b.b4, UA-2020-07-17-001519-b.b5, UA-2020-07-17-001519-b.b6), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ, Орган оскарження) № 16008-р/пк-пз від 25.08.2020 та № 19938-р/пк-пз від 26.10.2020, протоколи засідання тендерного комітету від 14.09.2020 № 5, від 14.09.2020 № 6, від 18.09.2020 № 6, від 21.09.2020 № 7, від 21.09.2020 № 8, від 02.11.2020 № 10, від 02.11.2020 № 11, повідомлення про намір укласти договір, договір від 20.11.2020 № 184, додаткова угода до договору від 20.11.2020 № 1, додаткова угода до договору від 20.11.2020 № 2. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. Ознаку порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризику RISK-1-4-2 – не підтверджено.
Період усунення порушень: 24.11.2020 12:16 - 28.11.2020 00:00
Дата публікації висновку: 24.11.2020 12:16