Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій (окрім тих питань, що були предметом розгляду постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 листопада 2020 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Попаснянського районного будинку культури (далі - Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника зі змінами, затверджену рішенням тендерного комітету згідно протоколу від 31.08.2020 № б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції приватного підприємства "ЛІДЕР АКТИВ" (далі-ПП "ЛІДЕР АКТИВ"), товариства з обмеженою відповідальністю "СТРОНГ ПЛЮС" (далі-ТОВ "СТРОНГ ПЛЮС"), товариства з обмеженою відповідальністю "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ" ( далі-ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ"), товариство з обмеженою відповідальністю "УКРКАРБО" (далі-ТОВ "УКРКАРБО"), вимоги про усунення порушення від учасника ТОВ "УКРСНАБ-ПАЛИВО" (UA-2020-07-17-001519-b.b1, UA-2020-07-17-001519-b.b2, UA-2020-07-17-001519-b.b3, UA-2020-07-17-001519-b.b4, UA-2020-07-17-001519-b.b5, UA-2020-07-17-001519-b.b6), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ, Орган оскарження) № 16008-р/пк-пз від 25.08.2020 та № 19938-р/пк-пз від 26.10.2020, протоколи засідання тендерного комітету від 14.09.2020 № 5, від 14.09.2020 № 6, від 18.09.2020 № 6, від 21.09.2020 № 7, від 21.09.2020 № 8, від 02.11.2020 № 10, від 02.11.2020 № 11, повідомлення про намір укласти договір, договір від 20.11.2020 № 184, додаткова угода до договору від 20.11.2020 № 1, додаткова угода до договору від 20.11.2020 № 2.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Ознаку порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризику RISK-1-4-2 – не підтверджено.
Період усунення порушень:
24.11.2020 12:16 - 28.11.2020 00:00
Дата публікації висновку:
24.11.2020 12:16