-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт гуртожитку на вул.Соборна 92б, в с.Княгининок, Луцького району Волинської області(ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ДК 021-2015 (CPV) 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
45630,Волинська обл.,Луцький район, село Княгининок вулиця Соборна будинок 77.Категорія замовника - органи державної влади(органи законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Респуліки Крим, органи місцевого самоврядування, об'єднання територіальних громад;мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції- українська.
Завершена
2 424 361.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 121.81 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 121.81 UAH
Номер:
fa4686c945094c4f964ad353dd7a0a1e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-08-18-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.08.2020 00:00
Період моніторингу:
18.08.2020 13:08 - 10.09.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.08.2020 № 38-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 18.08.2020 № 38-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-07-14-001407-a від 14.07.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу відповідності тендерної пропозиції учасника тендерній документації встановлено порушення пункту першого частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом скасування попереднього рішення замовника та повторного розгляду тендерної пропозиції, і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 серпня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність оприлюднення наміру про укладання договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Княгининівська сільська рада (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-07-13-002683-c), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи з питань організації та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель Замовника від 14.07.2020 № 2 із змінами від 17.07.2020 №24, від 23.07.2020 №28 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції підприємства «ПІК» («Пошук, Ініціатива, Контакт») Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України» та товариство з обмеженою відповідальністю «Волиньекобуд» (далі – ТОВ «Волиньекобуд»), протоколи уповноваженої особи від 10.08.2020 №38, від 13.08.2020 №41.
Проведеним моніторингом відповідності тендерної пропозиції ТОВ «ВОЛИНЬЕКОБУД» тендерній документації встановлено, що Замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Волиньекобуд» через невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: «…Згідно підпункту 10.1 пункту 10 Додатку №5 до тендерної документації «Проект договору про закупівлю» «Підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації на протязі термінів, визначених у гарантійному листі в складі поданої Підрядником пропозиції конкурсних торгів, що становить три роки». Учасником не було надано у складі тендерної пропозиції відповідного гарантійного листа.
Проведеним моніторингом установлено, що Замовником у тендерній документації відсутня вимога про надання гарантійного листа щодо вищевказаних обставин.
При цьому, учасником ТОВ «Волиньекобуд» в складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист щодо погодження з проектом договору, де зазначено: «… у разі визнання ТОВ «Волиньекобуд» переможцем торгів, надає гарантію щодо підписання договору про закупівлю з Княгининівською сільською радою на умовах, визначених у проекті договору».
Таким чином, Замовником безпідставно відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Волиньекобуд», чим порушено вимоги пункту першого частини першої статті 31 Закону.
Період усунення порушень:
20.08.2020 09:33 - 05.09.2020 00:00
Дата публікації висновку:
20.08.2020 09:33
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ІНФОРМАЦІЯ
до висновку по моніторингу щодо процедури закупівлі – відкриті торги за предметом
закупівлі: «Капітальний ремонт гуртожитку на вул.Соборна 92Б, с.Княгининок, Луцького району Волинської області» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – ДК 021:2015 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
(інформація надається в порядку, передбаченому частиною восьмою статті 8 Закону
України “Про публічні закупівлі”)
Керуючись принципами здійснення публічних закупівель, на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі», на Висновок про результати моніторингу закупівлі (UA- 2020-04-06-002106-a) від 18.08.2020 розпочатого ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ повідомляємо, що Уповноваженою особою від імені Замовника було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Волиньекобуд» через невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: «…Згідно підпункту 10.1 пункту 10 Додатку №5 до тендерної документації «Проект договору про закупівлю» «Підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації на протязі термінів, визначених у гарантійному листі в складі поданої Підрядником пропозиції конкурсних торгів, що становить три роки». Учасником не було надано у складі тендерної пропозиції відповідного гарантійного листа. Уповноважена особа аргументувала своє рішення тим, що Договір є невід’ємною частиною тендерної документації і вимога про гарантійний лист також, а його відсутність це відхилення від тендерної документації, саме тому було прийняте відповідне рішення.
У зв’язку з тим, що Уповноваженою особою було відхилено усі тендерні пропозиції даної закупівлі та на даному етапі процедури неможливо повернутися до розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Волиньекобуд» через, що неможливо усунути виявлене порушення.
ТОВ «Волиньекобуд» було подано скаргу до АМКУ 21.08.2020, 17:49. ID: UA-2020-07-14-001407-a.c2. Замовник очікує розгляду скарги та висновку АМКУ і буде приймати відповідні дії щодо усунення виявлених порушень.
Дата публікації звіту:
27.08.2020 16:24