• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Шевченка, в с. Халявин, Чернігівського району Чернігівської області – будівництво (ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»)

Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції - тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою.

Завершена

4 745 794.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 800.00 UAH
Номер: 30089e18cfad4cdd92a9b80ee9d892bb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-12-21-000064
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.12.2020 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 21.12.2020 16:37 - 16.01.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 21.12.2020 №489 Херсон Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-07-06-002201-c. 2. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Адреса: Ukraine, Херсонська, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Херсонська обл.), +38 (0 55) 222-60-07, olegkoroteev@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СІТІ-БУДІНВЕСТ» та її оцінки встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ», відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону при розгляді пропозиції, своєчасність його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема шляхом скасування рішення тендерного комітету від 05.08.2020 №759 про визнання переможцем торгів ТОВ «СІТІ-БУДІНВЕСТ». У разі неможливості додержання вимог Закону питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю здійснити заходи щодо недопущення порушень в подальшому в тому числі шляхом звернення з запитом до організацій, у межах компетенції яких знаходиться дане питання. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозиції та їх оцінки; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону при розгляді пропозиції, своєчасність його розміщення та виконання учасником; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, яка затверджена рішенням тендерного комітету Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) зі змінами від 14.06.2020 №598; тендерні пропозиції ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ», ТОВ «СІТІ-БУДІНВЕСТ»; протоколи засідання тендерного комітету від 29.07.2020 №712, від 05.08.2020 №759; повідомлення про усунення порушень від 27.07.2020; повідомлення про намір укласти договір від 05.08.2020; договір про закупівлю від 18.08.2020 №8-Б, додаткові угоди №1 від 18.08.2020, №2 від 24.09.2020, №3 від 28.10.2020, №4 від 30.11.2020, №5 від 14.12.2020, №6 від 22.12.2020. За результатами проведеного моніторингу установлено, що Замовником в оголошенні про закупівлю оприлюднена інформація про встановлення вимоги до учасників щодо надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії на суму 23 700 гривень. При цьому, на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерної пропозиції, зокрема, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. Також, за результатом проведеного аналізу відповідності пропозиції переможця торгів встановлено, що пропозиція ТОВ «СІТІ-БУДІНВЕСТ» не відповідає вимогам тендерної документації. Так, Замовник відповідно до додатку № 2 до тендерної документації установив вимогу щодо надання довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за затвердженою формою, згідно до якої учасники повинні зазначити марку обладнання. Проте, ТОВ «СІТІ-БУДІНВЕСТ» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій в кількості 37 одиниць, в якій відсутня інформація про марки 28 видів обладнання, серед яких автогрейдер, автомобіль 5т, бульдозер, чим не дотримано вимоги додатку № 2 до тендерної документації. Таким чином, учасником не надано інформацію про марки обладнання, яке він буде залучати при виконанні робіт. Не відхиливши пропозицію ТОВ «СІТІ-БУДІНВЕСТ» у зв’язку з тим, що учасником не підтверджено кваліфікаційний критерій щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у спосіб визначений Замовником в тендерній документації, Замовник порушив вимоги абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
Період усунення порушень: 05.01.2021 14:31 - 22.01.2021 00:00
Дата публікації висновку: 05.01.2021 14:31

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами проведеного Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області моніторингу процедури закупівлі UA-2020-07-06-002201-с: «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Шевченка, в с. Халявин, Чернігівського району Чернігівської області – будівництво (ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»)» було встановлено порушення вимог п. 9 ч. 2 ст. 21 та абзацу 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Користуючись своїм правом Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації надає свої заперечення до висновку. 1. Щодо порушення вимог п. 9 ч. 2 ст. 21 Закону. Відповідно до ст. 10 Закону інформація про закупівлю оприлюднюється в електронній системі закупівель через авторизовані електронні майданчики. Оголошення про проведення процедури відкритих торгів з предмету закупівлі: «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Шевченка, в с. Халявин, Чернігівського району Чернігівської області – будівництво (ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»)» було оприлюднене в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик «Держзакупівлі.Онлайн», на якому не передбачено технічної можливості для внесення інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Крім того, повідомляємо, що п.2 та п. 3 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації містять інформацію про вид, розмір, умови надання тендерного забезпечення, а також умови повернення чи неповернення тендерного забезпечення. Таким чином, Замовником не було порушено вимоги п. 9 ч. 2 ст. 21 Закону. Разом з тим, повідомляємо, що в майбутньому під час оголошення процедур закупівель, з метою недопущення подібних ситуацій, інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій буде зазначено у полі «Примітки». 2. Щодо порушення вимог абзацу 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону. Відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 05.08.2020 № 759) учасника ТОВ «СІТІ-БУДІНВЕСТ» було визначено переможцем, оскільки ним було надано всі документи, які відповідають вимогам тендерної документації. Формою Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наведеної у Додатку № 2 до тендерної документації «Перелік документів, що вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону» передбачено надання найменування марки обладнання у разі його наявності. Не все обладнання, матеріально-технічна база та технології мають марку, тому ця позиція і винесена у окремий стовпчик таблиці з приміткою (у разі наявності). Зважаючи на це, учасником було дотримано вимоги Додатку № 2 до тендерної документації та кваліфікаційний критерій щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у спосіб визначений Замовником в тендерній документації - підтверджено належним чином. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону у діях Замовника відсутні.
Дата публікації звіту: 13.01.2021 15:05