-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
« Комплексний спортивний майданчик з штучним покриттям (нове будівництво), вулиця Шевченка, 6в, село Велика Тур’я Долинського району Івано-Франківської області ( коригування робочого проекту) »
Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція складається українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений підписом та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
Завершена
2 973 697.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 868.49 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 868.49 UAH
Номер:
3ce478c114d24a10b5b77a15c0ad0e87
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-24-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.07.2020 00:00
Період моніторингу:
24.07.2020 15:07 - 15.08.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.07.2020
№ 42
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 24.07.2020 №42
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-07-02-002304-b 02.07.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм частини першої статті 24 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснит заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів, передбачених пунктом другим частини першої статті 32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 12 серпня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Великотур’янської сільська рада (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП», ТОВ «ПЛАНЕТАБУД», ТДВ «Загалшляхбуд» та ПП «Еліт Україна», протоколи засідання тендерного комітету від 30.07.2020 б/н, від 30.07.2020 б/н, від 30.07.2020 б/н та від 31.07.2020 б/н, пояснення Замовника від 11.08.2020.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовник на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 07 липня 2020 року оприлюднив роз'яснення 17 липня 2020 року, чим порушив терміни встановлені частиною першою статті 24 Закону.
Замовник у пункті 1 Розділу 3 ТД на підтвердження можливості підписання договору про закупівлю вимагає від учасників надати у складі пропозиції скановану з оригіналу копію паспорта чи іншого документа, що підтверджує особу, яка уповноважена на укладення договору (посадова чи інша особа).
Однак, учасником торгів ПП «Еліт Україна» не надано в складі своєї пропозиції вищезазначених документів.
Таким чином, на порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «Еліт Україна», як таку що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Період усунення порушень:
12.08.2020 11:41 - 28.08.2020 00:00
Дата публікації висновку:
12.08.2020 11:41
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на Ваш висновок про результати моніторингу закупівлі від 12 серпня 2020 року повідомляємо вам наступне.
Відповідно до ч. 1 Розділу 3 Тендерної документації: «Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджуються одним з документів: випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів, зокрема надається документ, підтверджуючий обрання/призначення керівника та право підпису, відповідно до вимог за установчими документами підприємства-Учасника (копія протоколу засновників підприємства та/або наказу про призначення керівника тощо) та особи (якщо така визначена Учасником), яка має право підпису документів: довіреність (оригінал або нотаріально завірена копія) або інший документ (оригінал або нотаріально завірена копія), із зазначенням повноважень, ПІБ уповноваженої особи, зразку підпису, терміну дії та інше з наданням копії паспорту уповноваженої особи (якщо повноваження надаються у відповідності до паспортних даних). На підтвердження можливості підписання договору про закупівлю у складі пропозиції Учасники надають скановану з оригіналу копію паспорта чи іншого документа, що підтверджує особу, яка уповноважена на укладення договору (посадова чи інша особа). Вищевказані документи мають бути завірені Учасником із зазначенням дати, посади, підпису уповноваженої на підпис тендерної пропозиції особи та печатки (за наявності) юридичної особи.».
Таким чином, Відповідно до умов Тендерної документації, якщо документи підписує посадова особа учасника, тоді повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджуються одним з документів: випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів, зокрема надається документ, підтверджуючий обрання/призначення керівника та право підпису, відповідно до вимог за установчими документами підприємства-Учасника (копія протоколу засновників підприємства та/або наказу про призначення керівника тощо). Якщо повноваження надаються у відповідності до паспортних даних, тоді Учасником надається, належно завірена, відповідно вимог до ч. 1 Розділу 3 Тендерної документації копія паспорту уповноваженої особи. Повноваження для особи яка підписує документи Тендерної пропозиції Учасника ПП Еліт Україна та уповноважена на підписання договору надаються не відповідно до паспортних даних. Учасником ПП Еліт Україна, на вимогу ч. 1 Розділу 3 Тендерної документації, в складі своєї тендерної пропозиції подано наступні документи: Наказ №2 про призначення директора підприємства, копію Статуту, Довідку про уповноважену особу, Рішення засновника, Протокол зборів засновника. Відповідно до наданих документів, особою, уповноваженою на представлення інтересів ПП «Еліт Україна» під час проведення процедури закупівлі; на підписання документів тендерної пропозиції за предметом процедури закупівлі; на укладання та підписання договору про закупівлю за предметом процедури закупівлі є посадова особа - директор Панько Михайло Тарасович. А тому, Учасник ПП Еліт Україна, на вимогу ч. 1 Розділу 3 Тендерної документації, в складі своєї тендерної пропозиції повинен був подати: виписку з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів, зокрема надати документ, підтверджуючий обрання/призначення керівника та право підпису, відповідно до вимог за установчими документами підприємства-Учасника (копія протоколу засновників підприємства та/або наказу про призначення керівника тощо).
Також повідомляємо про те, що ПІБ директора зазначені в ЄДР і цю інформацію можна переглянути в реєстрі за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch просто надіславши безкоштовний запит.
Таким чином, пропозиція Учасника ПП Еліт Україна відповідає вимогам ч. 1 Розділу 3 Тендерної документації.
Відповідно до ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону». 07 липня 2020 року в електронній системі закупівель було розміщено запитання до процедури UA-2020-07-02-002304-b. В наслідок того, що Замовник не отримав сповіщення з майданчика на про те, що було поставлено запитання до процедури, було перевищено термін на подання відповіді. 17 липня 2020 року Замовником було дано відповідь на запитання. Кінцевим терміном подання пропозицій було визначено 24.07.2020 р. Відповідно до ч. 2 ст 24 Закону України «Про публічні закупівлі»: «У разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру. Для поновлення перебігу тендеру замовник повинен розмістити роз’яснення щодо змісту тендерної документації в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів.». 17 липня 2020 року Тендерним комітетом Замовника було внесено зміни і відповідно до Закону продовжено кінцевий термін подання пропозицій на 7 днів, до 24.07.2020 р. і розміщено відповідні документи.
Закону України «Про публічні закупівлі» чіткий алгоритм дій, які необхідно здійснювати у разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень. Замовником було вчинено всі необхідні дії, надано роз’яснення, а також продовжено кінцевий термін подання пропозицій на 7 днів, згідно вимоги ч. 2 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», таким чином виконано всі вимоги Закону щодо строків. Оскільки такі дії прямо передбачені і дозволені Законом України «Про публічні закупівлі», тому жодних порушень в діях Замовника немає.
Відповідно до вище викладеного ми не погоджуємося із висновком про результати моніторингу закупівлі від 12 серпня 2020 року, просимо взяти до уваги надані роз’яснення та повідомляємо що Замовником дотримано всіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту:
18.08.2020 15:40
Запити/Пояснення
Номер:
7486d66052d34393897347bd9671be06
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
07.08.2020 10:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.08.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Комплексний спортивний майданчик з штучним покриттям (нове будівництво), вулиця Шевченка, 6в, село Велика Тур’я Долинського району Івано-Франківської області ( коригування робочого проекту)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-02-002304-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступного питання:
1. Чи враховано Замовником при визначенні переможцем торгів учасника ПП «Еліт Україна» відсутність в його тендерній пропозиції документів, що вимагались в пункті 1 Розділу 3 тендерної документації, зокрема: на підтвердження можливості підписання договору про закупівлю надати учасниками у складі пропозиції скановану з оригіналу копію паспорта чи іншого документа, що підтверджує особу, яка уповноважена на укладення договору (посадова чи інша особа)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень повинно бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
c3da737c0106471fad459f132b04d562
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснення
Дата опублікування:
11.08.2020 16:27
Опис:
У відповідь на ваш запит про надання пояснення від 07.08.2020 року, повідомляємо вам наступне.
Відповідно до ч. 1 Розділу 3 Тендерної документації: «Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджуються одним з документів: випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів, зокрема надається документ, підтверджуючий обрання/призначення керівника та право підпису, відповідно до вимог за установчими документами підприємства-Учасника (копія протоколу засновників підприємства та/або наказу про призначення керівника тощо) та особи (якщо така визначена Учасником), яка має право підпису документів: довіреність (оригінал або нотаріально завірена копія) або інший документ (оригінал або нотаріально завірена копія), із зазначенням повноважень, ПІБ уповноваженої особи, зразку підпису, терміну дії та інше з наданням копії паспорту уповноваженої особи (якщо повноваження надаються у відповідності до паспортних даних). На підтвердження можливості підписання договору про закупівлю у складі пропозиції Учасники надають скановану з оригіналу копію паспорта чи іншого документа, що підтверджує особу, яка уповноважена на укладення договору (посадова чи інша особа). Вищевказані документи мають бути завірені Учасником із зазначенням дати, посади, підпису уповноваженої на підпис тендерної пропозиції особи та печатки (за наявності) юридичної особи.».
Таким чином, Відповідно до умов Тендерної документації, якщо документи підписує посадова особа учасника, тоді повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджуються одним з документів: випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів, зокрема надається документ, підтверджуючий обрання/призначення керівника та право підпису, відповідно до вимог за установчими документами підприємства-Учасника (копія протоколу засновників підприємства та/або наказу про призначення керівника тощо). Якщо повноваження надаються у відповідності до паспортних даних, тоді Учасником надається, належно завірена, відповідно вимог до ч. 1 Розділу 3 Тендерної документації копія паспорту уповноваженої особи.
Учасником ПП Еліт Україна, на вимогу ч. 1 Розділу 3 Тендерної документації, в складі своєї тендерної пропозиції подано наступні документи: Наказ №2 про призначення директора підприємства, копію Статуту, Довідку про уповноважену особу, Рішення засновника, Протокол зборів засновника. Відповідно до наданих документів, особою, уповноваженою на представлення інтересів ПП «Еліт Україна» під час проведення процедури закупівлі; на підписання документів тендерної пропозиції за предметом процедури закупівлі; на укладання та підписання договору про закупівлю за предметом процедури закупівлі є посадова особа - директор Панько Михайло Тарасович. А тому, Учасник ПП Еліт Україна, на вимогу ч. 1 Розділу 3 Тендерної документації, в складі своєї тендерної пропозиції повинен був подати: виписку з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів, зокрема надати документ, підтверджуючий обрання/призначення керівника та право підпису, відповідно до вимог за установчими документами підприємства-Учасника (копія протоколу засновників підприємства та/або наказу про призначення керівника тощо).
Також повідомляємо про те, що ПІБ директора зазначені в ЄДР і цю інформацію можна переглянути в реєстрі за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch просто надіславши безкоштовний запит.
Таким чином, пропозиція Учасника ПП Еліт Україна відповідає вимогам ч. 1 Розділу 3 Тендерної документації.