-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 258+700 – км 267+180 (з розробкою проектної документації) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (відповідно до тендерної документації)
Завершена
288 862 439.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 888 624.39 UAH
мін. крок: 1% або 2 888 624.39 UAH
Номер:
65ecf787607d4a6690891bd9edb131f1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-10-12-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.10.2020 00:00
Період моніторингу:
12.10.2020 15:35 - 03.11.2020 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.10.2020 №60
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, доручення Державної аудиторської служби України від 16 вересня 2020 року №003100-18/4943-2020,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 12.10.2020 №60
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5.UA-2020-07-02-003835-a 02.07.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону та пункту другого частини другої статті 32 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення - порушень законодавства про публічні закупівлі не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 листопада 2020 року
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», із змінами (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області (далі - замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (із змінами), тендерні пропозиції ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 та ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво», протоколи засідань тендерного комітету від 17 вересня 2020 року №55/9 та від 07 жовтня 2020 року №55/9, повідомлення про намір укласти договір, договір від 30 вересня 2020 року №239/20, звіт про результати проведення процедури закупівлі, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 11 серпня 2020 року №15376-р/пк-пз та пояснення від 20 жовтня 2020 року, від 22 жовтня 2020 року та від 23 жовтня 2020 року, отримані від замовника через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії Антимонопольного комітету України, не здійснювався.
За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів (UA-2020-07-02-003835-а) не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Поряд з цим, замовником у додатку №2 тендерної документації установлено вимогу щодо надання учасниками довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) із підтвердженням зазначеної у ній інформації, зокрема у разі якщо техніка не є власністю учасника, то на всю вказану у даній довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування) надати копії договорів, що посвідчують право користування, акт (акти) приймання-передачі або інший (інші) документи, що підтверджують факт отримання учасником транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (якщо вимогами чинного законодавства та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).
При цьому, учасником ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 у складі своєї тендерної пропозиції в електронну систему закупівель завантажено інформаційну довідку про обладнання (файл 12.2.1 «Довідка про обладнання»), в якій у позиціях за №№7.7-7.15, 8.2-8.4, 9.2 відображена інформація щодо 15 котків дорожних із правом користування згідно із договором оренди механізмів від 02 січня 2020 року №0201/3.
На підтвердження вищезазначеної інформації учасником ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 завантажено договір оренди механізмів від 02 січня 2020 року №0201/3, укладений із ПП «Аграрна компанія 2004», та додатки (від 02 січня 2020 року №1, №2, від 06 березня 2020 року №3, від 23 квітня 2020 року №4) й акти приймання-передачі до нього (від 02 січня 2020 року, від 06 березня 2020 року, від 23 квітня 2020 року), згідно із даними яких загальна кількість переданих котків дорожних складає 14 одиниць.
Враховуючи зазначене, тендерна пропозиція учасника торгів ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 не відповідає вимогам додатку №2 тендерної документації, в частині невідповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази.
Відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Однак, замовник, на порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56, як такого, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, а за результатами розгляду тендерної пропозиції допустив до аукціону та всупереч пункту другого частини другої статті 32 Закону не відмінив торги.
Водночас замовник, за результатами аукціону, обрав переможцем ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 та уклав з ним договір від 30 вересня 2020 року №239/20 загальною вартістю 283775517,00 грн.
Ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якого спрацював автоматичний індикатор ризиків (RISK1-5-2) не підтверджено.
Період усунення порушень:
03.11.2020 10:42 - 18.11.2020 00:00
Дата публікації висновку:
03.11.2020 10:42
Оскарження висновку в суді
Опис:
Подано позов до суду 17.11.2020
Дата публікації:
18.11.2020 12:27
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Подано заперечення до висновку
Дата публікації звіту:
06.11.2020 15:51
Запити/Пояснення
Номер:
bbf600854cd341ea8598601c90e4a437
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
20.10.2020 12:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.10.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир-Чернівці на ділянці км 258+700 – км 267+180 (з розробкою проектної документації) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-07-02-003835-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Чому в оголошення про проведення відкритих торгів не внесена інформація про умови надання забезпечення тендерних пропозицій?
2. Яким чином замовником виконано вимоги підпункту 19 частини другої статті 22 Закону в частині складання тендерної документації, із зазначенням опису та прикладів формальних (несуттєвих) помилок?
3. Яким чином учасником ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56, якого обрано переможцем, виконано умови тендерної документації щодо надання:
- підтвердження інформації, зазначеної у довідці про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), зокрема котків дорожних в кількості 15 одиниць, що використовуватимуться за договором оренди механізмів від 02 січня 2020 №201/3 (зазначені учасником в довідці в позиціях за №7.7-7.15, 8.2-8.4, 9.2), оскільки, за даними вказаного договору оренди, укладеному із ПП «Аграрна компанія 2004», та акта приймання-передачі до нього, значиться 14 котків дорожних?
- підтвердження інформації щодо наявності працівника, який зазначений у довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 31.07.2020 №12196, зокрема копії трудової книжки (з наявними записами) та копії наказу про призначення на посаду водія автомобільного засобу Летичевського В.О. (додаток 4 тендерної документації)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Номер:
b76cc0678fe64db38ae3ff55bc894cad
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України
Дата опублікування:
22.10.2020 17:54
Опис:
Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області у своїй діяльності керується Законами України та нормативно-правовими документами Кабінету Міністрів України і зокрема нормативними документами Укравтодору.
Згідно запиту на пояснення управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області щодо відкритих торгів з публікацією англійською мовою №UA-2020-07-02-003835-a по предмету закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 258+700 – км 267+180 (з розробкою проектної документації) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Current and middle repair of principal motor road H-03 Zhytomyr – Chernivtsi on the section km 258+700 – km 267+180 (with the development of project documentation) (45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and electricity transmissions, highway, roads, airfields and railway roads; alignment of surfaces)» тендерним комітетом було прийняте наступне пояснення:
1. Відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082:
«3. Розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником / ЦЗО / учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника / ЦЗО / учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю». Згідно даних електронної системи закупівель та оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2020-07-02-003835-a інформація щодо умови надання забезпечення тендерних пропозицій відображається в такому вигляді (знімок екрану з офіційного ресурсу prozorro.gov.ua):
На сьогоднішній день повноцінна реалізація поля, що містить інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) в електронній системі закупівель відсутня, у зв’язку з відсутністю реалізації відповідного технічного функціоналу інформаційно-телекомунікаційної системи «Prozorro». Тобто у Замовника відсутня технічна можливість публікації в оголошенні усієї необхідної інформації відповідно до вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), однак вказана інформація у повному обсязі міститься в завантаженій тендерній документації, що затверджена рішенням тендерного комітету від 18.08.2020 року №55/6. А відповідно до статті 1 Закону відповідальність за технічну можливість внесення інформації на веб-порталі електронної системи закупівель, авторизованих електронних майданчиках, між якими забезпечено автоматичний обмін, інформаційний ресурс Уповноваженого органу, тобто веб-сайт, наповнення якого здійснює Уповноважений орган (та адміністратор ДП «ПРОЗОРРО»), несе центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, а не Замовник.
2. Замовником завантажено в електронну систему закупівель тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету №55/6 від 18.08.2020, де в пункті 2 «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» зазначена необхідна інформація відповідно до вимог п.19 ч. 2 ст. 22 Закону.
3.1. Учасником ПрАТ «Хмельницьке ШБУ № 56» у складі тендерної пропозиції було надано інформаційну довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій на фірмовому бланку учасника згідно з таблицями: Про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) Таблиця 1, відповідно до Додатку № 2 ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) тендерної документації №55/6 від 18.08.2020 року (окремий файл в електронній системі закупівель: 12.2.1. Довідка про обладнання (Н-03 км 258-267)_0001.pdf), де вказано котки в кількості 21 одиниці, як орендовані, так і власні.
Відповідно до вимог тендерної документації:
Мінімальна кількість та найменування техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо).
Таблиця 5
№
з/п Найменування Кількість
1 2 3
1 Дорожня фреза 1
2 Автогрейдер середнього типу 1
3 Автогудронатор 1
4 Асфальтоукладальник на гусеничному ходу типу Vogele Super або аналог 1
5 Екскаватор 1
6 Бульдозер 1
7 Коток дорожнiй самохiдний вібраційний гладковальцевий 4
8 Коток дорожній самохiдний на пневмоколiсному ходу 1
9 Поливо-мийна машина 1
10 Ресайклер 1
Тобто, згідно вимог тендерної документації №55/6 від 18.08.2020 року мінімальна кількість необхідних котків в сумі складає всього 5 одиниць!
Окремими файлами в електронну систему закупівель до відповідного тендеру було завантажено документальне підтвердження щодо наявності та приналежності техніки:
12.2.1.4.6. Договір оренди Дортрейд - ШБУ (на грейдери) копія_0001.pdf ;
12.2.1.4.5. Договір оренди ДМ_0001.pdf ;
12.2.1.4.4. Договір оренди Автомагістраль_0001.pdf;
12.2.1.4.3. Договір оренди самоскидів ШБУ-АК (копія з техпаспортами).pdf;
12.2.1.4.2. Копії договору оренди Ресайклера.pdf;
12.2.1.4.1. Копія договору оренди механізмів 0201-3 ШБУ-АК зі змінами від 28.07.2020.pdf;
12.2.1.3. Документи на гудронатор (Н-03 км 233-236).pdf;
12.2.1.2. Копії свідоцтв про реєстрацію техніки.pdf.
Таким чином учасником ПрАТ «Хмельницьке ШБУ № 56» було підтверджено пропозицію щодо необхідної кількості механізмів, а саме: Коток дорожнiй самохiдний вібраційний гладковальцевий в кількості 4 одиниць та Коток дорожній самохiдний на пневмоколiсному ходу в кількості 1 одиниці.
Зважаючи на цей факт, Учасник ПрАТ «ШБУ № 56» відповідає кваліфікаційним критеріям, так як, виконав вимоги тендерної документації щодо мінімальної кількості техніки. Інша (додаткова) техніка подається за бажанням Учасника закупівлі та не впливає на зміст тендерної пропозиції.
3.2. Аналогічним чином учасником ПрАТ «Хмельницьке ШБУ № 56» у складі тендерної пропозиції було надано інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №12196 від 31.07.2020 року, де в таблиці 1 вказав інформацію про наявність водіїв автотранспортних засобів у кількості 33 працівника з відповідним підтвердженням, зокрема копіями трудових книжок (з наявними записами) та копіями наказів про призначення на посаду водія автомобільного засобу.
Однак згідно вимог тендерної документації №55/6 від 18.08.2020 року необхідна мінімальна кількість водіїв транспортних засобів складає – 9 :
Мінімальна кількість та найменування інженерно-технічних працівників ключових посад, дорожніх робітників та машиністів.
Таблиця 2
№
з/п Найменування посади або спеціальності Кількість
1 2 3
Інженерно – технічні працівники
1 Головний інженер 1
2 Інженер з охорони праці (при чисельності більше 50 осіб) 1
3 Виконроб 1
4 Майстер 1
5 Геодезист 1
6 Начальник лабораторії 1
Машиністів дорожньо-транспортних машин і механізмів
1 Машиніст дорожньо-будівельних машин (дорожньої фрези) 1
2 Машиніст автогрейдера 1
3 Машиніст автогудронатора 1
4 Машиніст укладача асфальтобетону 1
5 Машиніст екскаватора 1
6 Машиніст бульдозера 1
7 Машиніст котка самохідного 5
8 Машиніст дорожньо-транспортних машин (поливально-мийної машини) 1
9 Машиніст дорожньо-будівельних машин (машиніст машини з холодної регенерації конструктивних шарів дорожнього одягу) 1
10 Водій транспортних засобів 9
Робітники-будівельники (дорожні робітники)
1 Дорожній робітник 24
Відсутність підтверджуючої інформації на 1 водія автомобільного засобу Летичевського В.О., не може вплинути на мінімальну кількість працівників - Водій транспортних засобів – 9. А тому, Учасник ПрАТ «ШБУ № 56» відповідає кваліфікаційним критеріям, так як, виконав вимоги тендерної документації щодо мінімальної кількості та найменування інженерно-технічних працівників ключових посад, дорожніх робітників та машиністів. Інша (додаткова) інформація щодо працівників подається за бажанням Учасника закупівлі та не впливає на зміст тендерної пропозиції.
Номер:
ede26615db974c5495fde7ca26e31a31
Назва:
Пояснення Замовника
Дата опублікування:
20.10.2020 17:06
Опис:
Відповідно до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Вінницькій області від 12.10.2020 №60 розпочато моніторинг закупівлі, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-07-02-003835-a на підставі даних автоматичних індикаторів ризику - RISK1-5_2, що згідно Переліку автоматичних індикаторів ризиків, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 11.09.2018 № 196, означає – розмір забезпечення тендерної пропозиції визначено з порушенням встановлених Законом граничних значень під час проведення відкритих торгів на закупівлю робіт.
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо наступні пояснення.
Згідно з п. 21 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон), послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, з чого вбачається, що поточний середній ремонт є послугою.
Окрім цього, відповідно до п.3 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Також відповідно до роз’яснення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №3304-04/53972-06 від 03.09.2020 «послуги з поточного ремонту визначаються за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року №163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від
23 серпня 2011 року № 301.
Визначення термінів «будинок», «будівля», «споруда», «лінійний об’єкт інфраструктури» наведено в пункті 3 ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво».
Наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 затверджено Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі (далі – Порядок № 1082). Порядком № 1082 передбачено розміщення інформації про предмет закупівлі.
Так, замовники в окремих полях зазначають інформацію, зокрема, код предмета закупівлі, який визначається відповідно до класифікаторів або назва згідно з ДСТУ, державних або галузевих будівельних норм, які передбачені для визначення предмета закупівлі відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Уповноваженим органом, та їх назви. Проте в Порядку зазначення коду Єдиного закупівельного словника не передбачено. Натомість, виходячи зі змісту пункту 13 Порядку № 1082, замовник під час заповнення інформації в ЕСЗ зазначає код та назву відповідно до Єдиного закупівельного словника, у разі визначення предмета закупівлі – послуга з поточного ремонту.
Наприклад:
ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
Або 45410000-4 Штукатурні роботи
Або 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Або 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Тому, визначення предмета закупівлі послуг з поточного ремонту здійснюється за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури. Проте код Єдиного закупівельного словника зазначається в ЕСЗ замовником самостійно із зазначенням коду, який найбільше відповідає предмету закупівлі.»
Відповідно, предмет закупівлі Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 258+700 – км 267+180 (з розробкою проектної документації) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) є послугою в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до п.21 ч.1 ст.1 Закону (послуги – поточний ремонт), що також вбачається із оголошення про проведення цієї закупівлі, де у графі вид предмету закупівлі зазначено – Поточний середній ремонт автомобільної дороги (з розробкою проектної документації) -Послуги із зазначенням коду, який найбільше відповідає предмету закупівлі.
Крім, того відповідно до пункту 1.5. глави 1 наказу Міністерства фінансів України віл 12.03.2012 року №333 «Про затвердження Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету та Інструкції щодо застосування класифікації кредитування бюджету» - поточні видатки одержувачів бюджетних коштів здійснюються за такими кодами економічної класифікації :
2281 "Дослідження і розробки, окремі заходи розвитку по реалізації державних (регіональних) програм";
2282 "Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку";
2610 "Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)";
Одержувачі бюджетних коштів здійснюють за цими кодами видатки, які в плані використання бюджетних коштів належать до розділу «Поточні видатки».
2.2.8.1. Код 2281 „Дослідження і розробки, окремі заходи розвитку по реалізації державних (регіональних) програм”
За цим кодом здійснюються видатки, які забезпечують розвиток у певній галузі економіки, зокрема,-
2) видатки на виконання державних програм, оплата яких здійснюється на підставі укладених договорів з виконавцями проектів програм, які забезпечують розвиток у певній галузі (наприклад, "Загальнодержавна (Національна) космічна програма" тощо); видатки на розвиток мережі і утримання автомобільних доріг загального користування для оплати послуг з поточного ремонту, експлуатації та утримання доріг загального користування;
Тобто, зазначеним нормативним документом також підтверджується те, що поточний ремонт автомобільних доріг загального користування є послугою.
Відповідно до абз.3 ч.1 ст.25 Закону України «Про публічні закупівлі» розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією.
Очікувана вартість закупівлі за №UA-2020-07-02-003835-a становить 288 862 439,00 грн. Згідно умов тендерної документації на цю закупівлю та оголошення про проведення цієї закупівлі сума тендерного забезпечення становить 1 відсоток очікуваної вартості закупівлі – 2 888 624,40 гривень (два мільйони вісімсот вісімдесят вісім тисяч шістсот двадцять чотири гривні 40 копійок). Враховуючи вищезазначене, в діях Замовника при визначенні розміру забезпечення тендерної пропозиції жодних порушень законодавства у сфері публічних закупівель немає. Крім цього зазначаємо, що при проведенні процедур закупівель, тендерний комітет Замовника, неухильно дотримується вимог Закону, в тому числі і усіх принципів здійснення закупівель.
Номер:
cbe00ce6dc594575a7b03ad5794266e7
Назва:
Додаткові пояснення у межах проведення моніторингу
Дата опублікування:
23.10.2020 12:07
Опис:
Згідно запиту на пояснення управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області щодо відкритих торгів з публікацією англійською мовою №UA-2020-07-02-003835-a по предмету закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 258+700 – км 267+180 (з розробкою проектної документації) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Current and middle repair of principal motor road H-03 Zhytomyr – Chernivtsi on the section km 258+700 – km 267+180 (with the development of project documentation) (45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and electricity transmissions, highway, roads, airfields and railway roads; alignment of surfaces)» тендерним комітетом було прийняте наступне додаткове пояснення:
- також зазначаємо, що учасником ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56» подано в складі пропозиції договір оренди механізмів від 02 січня 2020 №0201/3, укладений між ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56» та ПП «Аграрна компанія 2004», договору оренди механізмів від 02 січня 2020 №201/3-зазначеного в запиті в складі пропозиції немає.
- учасником ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56» у складі пропозиції подано відомості та завантажено підтверджуючі документи на водія «Лятичевського В.О.» а не «Летичевського В.О.» як зазначено в запиті.
Учасником ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56» завантажено файл «Лятичевський В.О..pdf» 20 серпня 2020 року в 14:30 год. В цьому файлі на першій сторінці міститься наказ №553-к/тр від 18.10.2019р. про переведення Лятичевського Вадима Олександровича на посаду водія автотранспортних засобів з посади дорожнього робітника. На сторінках 2-10 міститься копія трудової книжки цього працівника.