• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 258+700 – км 267+180 (з розробкою проектної документації) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (відповідно до тендерної документації)

Завершена

288 862 439.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 888 624.39 UAH
Період оскарження: 02.07.2020 12:05 - 24.08.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дискримінаційні вимоги Документації

Номер: e10268e9520d427ca0f69f4b03686049
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-02-003835-a.c1
Назва: Скарга на дискримінаційні вимоги Документації
Скарга:
Скарга на дискримінаційні вимоги Документації (див. додану скаргу).
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 12.08.2020 10:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.08.2020 17:41
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.08.2020 19:33
Дата виконання рішення Замовником: 18.08.2020 20:04
Коментар замовника щодо усунення порушень: Голову тендерного комітету Пастухова М. П., який повідомив про отримання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель через електронну систему закупівель в особистому кабінеті на Майданчику SmartTender в системі ProZorro щодо відкритих торгів з публікацією англійською мовою №UA-2020-07-02-003835-a по предмету закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 258+700 – км 267+180 (з розробкою проектної документації) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Current and middle repair of principal motor road H-03 Zhytomyr – Chernivtsi on the section km 258+700 – km 267+180 (with the development of project documentation) (45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and electricity transmissions, highway, roads, airfields and railway roads; alignment of surfaces)» (дата публікації: 14 серпня 2020 19:33). 11.08.2020 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 15376-р/пк-пз, згідно з яким за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "ГРАНІТ-001" від 30 липня 2020 № UA2020-07-02-003835-a.c1 Колегія постановила зобов'язати Службу автомобільних доріг у Хмельницькій області внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-07- 02-003835-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення. На виконання рішення Антимонопольного комітету України тендерний комітет вносить зміни до тендерної документації на «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 258+700 – км 267+180 (з розробкою проектної документації) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Current and middle repair of principal motor road H-03 Zhytomyr – Chernivtsi on the section km 258+700 – km 267+180 (with the development of project documentation) (45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and electricity transmissions, highway, roads, airfields and railway roads; alignment of surfaces)» згідно Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до частини 2 статті 24: «Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. У разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру. Для поновлення перебігу тендеру замовник повинен розмістити роз’яснення щодо змісту тендерної документації в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів. Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону». Перелік змін: № з/п Тендерна документація затверджена рішенням тендерного комітету, протокол № 55/3 від 24.07.2020 року Нова редакція тендерної документації 1 2 3 1 Розділ І. Загальні положення 2.3. посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками Пастухов Микола Петрович, начальник відділу з ремонту та експлуатаційного утримання автомобільних доріг, штучних споруд та безпеки дорожнього руху, голова тендерного комітету, адреса: вул. Свободи 77, м. Хмельницький, 29000,телефон (факс) (0382) 78-32-48, е-mail: vredhm@ukravtodor.gov.ua; Адуканець Леся Василівна, начальник тендерно-договірного відділу, член тендерного комітету, телефон (факс) (0382) 78-32-50; е-mail: tenderhm@ukravtodor.gov.ua; tenderhm@ukr.net Пастухов Микола Петрович, заступник начальника з експлуатаційного утримання, голова тендерного комітету, адреса: вул. Свободи 77, м. Хмельницький, 29000, телефон (факс) (0382) 78-32-48, е-mail: vredhm@ukravtodor.gov.ua; Адуканець Леся Василівна, начальник тендерно-договірного відділу, член тендерного комітету, телефон (факс) (0382) 78-32-50; е-mail: tenderhm@ukravtodor.gov.ua; tenderhm@ukr.net 2 Розділ IV. Подання та розкриття тендерної пропозиції 1. Кінцевий строк подання тендерної пропозиції 1.1. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 05 серпня 2020 року до 15:00. 1.1. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 28 серпня 2020 року до 15:00. ДОДАТОК № 4 ПОПЕРЕДНЯ РЕДАКЦІЯ ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) Для формування тендерної пропозиції Учасником процедури закупівлі в частині наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Замовником визначає види основних робіт/послуг та об’єми, виконання/надання яких має підтвердити Учасник. Об’єми визначаються Замовником в тендерній документації окремим переліком в натуральних величинах на підставі Технічного завдання до предмету закупівлі, із розрахунку 100% від об’єму ключових видів робіт/послуг. Види основних робіт/послуг та об’єми зазначаються Замовником у Таблиці №3. Учасник повинен подати тендерну пропозицію із дотриманням такої вимоги. Інформаційна довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) на фірмовому бланку учасника згідно з таблицею: Таблиця 1 № п/п Замовник, адреса, телефон, ПІБ керівника Предмет договору* 1. Ціна договору, грн. 2.Сума виконання договору, грн. Строк виконання робіт/надання послуг Номер та дата отримання (позитивного) експертного звіту 1 2 3 4 5 6 І етап. Розробка проектної документації * - Аналогічним договором І етапу у даній процедурі закупівлі вважається договір на розробку проектної документації який має відповідати основним видам робіт технічного завдання за предметом закупівлі, а саме: досвід у розробці проекту влаштування або відновлення дорожнього одягу, земляного полотна, облаштування дороги, ремонту водовідвідних та інших штучних споруд, розробці проекту організації руху виключно на дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні, регіональні чи територіальні) від учасника або організації, яку планується залучити як субпідрядника/співвиконавця, укладений протягом останніх трьох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) наступними документами: - копія виконаного (виконаних) ним аналогічного (аналогічних) договору (договорів) зазначених у Таблиці №1 з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору (договорів); - копії документів, підтверджуючих виконання договору (договорів): акти здачі приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт, що свідчать про виконання робіт/надання послуг, оформлені належним чином; - копію експертного звіту (позитивного) за договором (договорами) вказаним (вказаних) у Таблиці №1. У разі залучення для виконання іншої організації, як субпідрядника/співвиконавця, надається лист-погодження від даної організації про згоду виконати роботи/надати послуги по предмету закупівлі відповідно до технічного завдання та копії підтверджуючих документів, а саме: - копія виконаного (виконаних) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) зазначених у Таблиці №1 з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору (договорів) від організації, яку планується залучити як субпідрядника/співвиконавця; - копії документів, підтверджуючих виконання договору (договорів): акти здачі приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт, що свідчать про виконання робіт, оформлені належним чином від організації, яку планується залучити як субпідрядника/співвиконавця; - копію експертного звіту (позитивного) за договором (договорами) вказаним (вказаних) у Таблиці №1 від організації, яку планується залучити як субпідрядника/співвиконавця. Таблиця 2 № п/п Замовник-балансоутримувач, адреса, телефон, ПІБ керівника Предмет договору, місцезнаходження об’єкта, категорія автомобільної дороги* 1. Ціна договору, грн. 2.Сума виконання договору, грн. 3. Відсоток виконання договору*** Строк виконання робіт/надання послуг Обсяг виконаних робіт/послуг за договором** найменування робіт/послуг одиниця виміру кількість 1 2 3 4 5 6 7 8 ІІ етап. Поточний середній ремонт * - Аналогічним договором ІІ етапу у даній процедурі закупівлі вважається договір на виконання робіт/надання послуг з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні, регіональні чи територіальні) І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх трьох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. ** - Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні, регіональні чи територіальні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів робіт, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. *** - Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору. Довідка має містити інформацію не менш ніж про один вказаний аналогічний договір із зазначенням контрагента (замовника-балансоутримувача) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору, місцезнаходження об’єкта, категорію автомобільної дороги та інші дані згідно Таблиці 2. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копiю (копії) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - акт (акти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (довідки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3); - копію (копії) позитивного (позитивних) відгуку (відгуків) замовника-балансоутримувача (замовників-балансоутримувачів) (за наданим (наданими) аналогічним (аналогічними) договором (договорами), у якому (яких) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робіт/наданих послуг, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника-балансоутримувача претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником-балансоутримувачем не раніше дати оголошення закупівлі. Замовники – суб’єкти, визначені згідно із статтею 2 Закону України «Про публічні закупівлі», які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до цього Закону, належать: 1) органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад; 2) Пенсійний фонд України, цільові страхові фонди зі страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, медичного страхування та страхування на випадок безробіття (далі - органи соціального страхування); 3) юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків; 4) юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, визначених частиною другою цієї статті, та відповідають хоча б одній з таких ознак: органам державної влади, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування або іншим замовникам належить частка у статутному капіталі юридичної особи та/або суб’єкта господарювання в розмірі більше ніж 50 відсотків або такі органи чи інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі юридичної особи та/або суб’єкта господарювання чи правом призначати більше половини складу виконавчого органу або наглядової ради юридичної особи та/або суб’єкта господарювання; наявність спеціальних або ексклюзивних прав - прав, наданих у межах повноважень органом державної влади або органом місцевого самоврядування на підставі будь-якого нормативно-правового акта та/або акта індивідуальної дії, що обмежують провадження діяльності у сферах, визначених цим Законом, однією чи кількома особами, що істотно впливає на здатність інших осіб провадити діяльність у зазначених сферах. Не вважаються спеціальними або ексклюзивними права, що надані за результатами конкурсів (тендерів, процедур закупівель), інформація про проведення яких разом з критеріями відбору попередньо оприлюднювалася та була наявна у публічному доступі, можливість участі у таких конкурсах (тендерах, процедурах закупівель) не була обмежена та якщо надання таких прав здійснювалося на основі об’єктивних критеріїв. Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати/надати з відповідною якістю обсяг робіт/послуг, визначений Замовником в тендерній документації. ДОДАТОК № 4 НОВА РЕДАКЦІЯ ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) Для формування тендерної пропозиції Учасником процедури закупівлі в частині наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Замовником визначає види основних робіт/послуг та об’єми, виконання/надання яких має підтвердити Учасник. Об’єми визначаються Замовником в тендерній документації окремим переліком в натуральних величинах на підставі Технічного завдання до предмету закупівлі, із розрахунку 100% від об’єму ключових видів робіт/послуг. Види основних робіт/послуг та об’єми зазначаються Замовником у Таблиці №3. Учасник повинен подати тендерну пропозицію із дотриманням такої вимоги. Інформаційна довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) на фірмовому бланку учасника згідно з таблицею: Таблиця 1 № п/п Замовник, адреса, телефон, ПІБ керівника Предмет договору* 1. Ціна договору, грн. 2.Сума виконання договору, грн. Строк виконання робіт/надання послуг Номер та дата отримання (позитивного) експертного звіту 1 2 3 4 5 6 І етап. Розробка проектної документації * - Аналогічним договором І етапу у даній процедурі закупівлі вважається договір на розробку проектної документації який має відповідати основним видам робіт технічного завдання за предметом закупівлі, а саме: досвід у розробці проекту влаштування або відновлення дорожнього одягу, земляного полотна, облаштування дороги, ремонту водовідвідних та інших штучних споруд, розробці проекту організації руху виключно на дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні, регіональні чи територіальні) від учасника або організації, яку планується залучити як субпідрядника/співвиконавця, укладений протягом останніх трьох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) наступними документами: - копія виконаного (виконаних) ним аналогічного (аналогічних) договору (договорів) зазначених у Таблиці №1 з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору (договорів); - копії документів, підтверджуючих виконання договору (договорів): акти здачі приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт, що свідчать про виконання робіт/надання послуг, оформлені належним чином; - копію експертного звіту (позитивного) за договором (договорами) вказаним (вказаних) у Таблиці №1. У разі залучення для виконання іншої організації, як субпідрядника/співвиконавця, надається лист-погодження від даної організації про згоду виконати роботи/надати послуги по предмету закупівлі відповідно до технічного завдання та копії підтверджуючих документів, а саме: - копія виконаного (виконаних) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) зазначених у Таблиці №1 з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору (договорів) від організації, яку планується залучити як субпідрядника/співвиконавця; - копії документів, підтверджуючих виконання договору (договорів): акти здачі приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт, що свідчать про виконання робіт, оформлені належним чином від організації, яку планується залучити як субпідрядника/співвиконавця; - копію експертного звіту (позитивного) за договором (договорами) вказаним (вказаних) у Таблиці №1 від організації, яку планується залучити як субпідрядника/співвиконавця. Таблиця 2 № п/п Замовник, адреса, телефон, ПІБ керівника Предмет договору, місцезнаходження об’єкта, категорія автомобільної дороги* 1. Ціна договору, грн. 2.Сума виконання договору, грн. 3. Відсоток виконання договору*** Строк виконання робіт/надання послуг Обсяг виконаних робіт/послуг за договором** найменування робіт/послуг одиниця виміру кількість 1 2 3 4 5 6 7 8 ІІ етап. Поточний середній ремонт * - Аналогічним договором ІІ етапу у даній процедурі закупівлі вважається договір на виконання робіт/надання послуг з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні, регіональні чи територіальні) І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх трьох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. ** - Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні, регіональні чи територіальні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів робіт, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. *** - Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору. Довідка має містити інформацію не менш ніж про один вказаний аналогічний договір із зазначенням контрагента (замовника) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору, місцезнаходження об’єкта, категорію автомобільної дороги та інші дані згідно Таблиці 2. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копiю (копії) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - акт (акти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (довідки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3); - копію (копії) позитивного (позитивних) відгуку (відгуків) замовника (замовників), в тому числі і у розумінні статті 838 Цивільного кодексу України, (за наданим (наданими) аналогічним (аналогічними) договором (договорами), у якому (яких) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робіт/наданих послуг, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору, а в разі укладання договорів субпідряду інформацію щодо відсутності з боку замовника-балансоутримувача претензій або судових позовів до генпідрядника щодо вказаного предмету договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі. Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати/надати з відповідною якістю обсяг робіт/послуг, визначений Замовником в тендерній документації. Затвердити та оприлюднити зміни до тендерної документації та нову редакцію тендерної документації з переліком змін №2291 від 18.08.2020 року в особистому кабінеті на Майданчику SmartTender в системі ProZorro щодо відкритих торгів з публікацією англійською мовою №UA-2020-07-02-003835-a по предмету закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 258+700 – км 267+180 (з розробкою проектної документації) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Current and middle repair of principal motor road H-03 Zhytomyr – Chernivtsi on the section km 258+700 – km 267+180 (with the development of project documentation) (45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and electricity transmissions, highway, roads, airfields and railway roads; alignment of surfaces)».
Автор: ТОВ ГРАНІТ-001, Западня Віталій Валерійович +380931400845 granit-001@ukr.net