-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Комп'ютерне обладнання
(Оснащення кабінетів закладів загальної середньої освіти комп’ютерним та мультимедійним обладнанням)
Завершена
2 415 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 24 150.00 UAH
мін. крок: 1% або 24 150.00 UAH
Номер:
a970683b33a848c6a36cd818c2fe0e72
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-11-23-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.11.2020 00:00
Період моніторингу:
23.11.2020 14:07 - 15.12.2020 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.11.2020 № 225
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 20.11.2020 № 225
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2020-06-30-000863-b 30.06.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 грудня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.07.2020 зі змінами (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «ГРАФІКАПРОМ» (далі – Переможець), ТОВ «МКОМ», протокол продовження строку розгляду тендерних пропозицій від 27.07.202 № 15, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 28.07.2020 № 17, від 31.07.2020 № 19, від 02.10.2020 № 63, повідомлення про намір укласти договір від 02.10.2020, договір від 22.10.2020 № 22/01, додаткові угоди від 22.10.2020 № 1 (далі – ДУ № 1), від 22.10.2020 № 2, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.07.2020 № 13706-р/пк-пз, від 07.09.2020 № 16804-р/пк-пз, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 01.12.2020.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Слід зазначити, що п. 1 розділу 4 ТД та оголошення про проведення відкритих торгів містять суперечливі відомості, так як в ТД кінцевий строк подання тендерних пропозиції зазначений 20.07.2020, а в оголошенні – 18.07.2020.
Період усунення порушень:
09.12.2020 09:47 - 15.12.2020 00:00
Дата публікації висновку:
09.12.2020 09:47
Запити/Пояснення
Номер:
190ad7412fb64294aeb9c718e39ea835
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
26.11.2020 14:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.12.2020 00:00
Опис:
1. Яке покращення якості предмета закупівлі відбулось після внесення змін до договору від 22.10.2020 № 22/01 додатковою угодою № 1?
Пояснення та документальне підтвердження необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.