• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Комп'ютерне обладнання

(Оснащення кабінетів закладів загальної середньої освіти комп’ютерним та мультимедійним обладнанням)

Завершена

2 415 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 24 150.00 UAH
Номер: a970683b33a848c6a36cd818c2fe0e72
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-11-23-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.11.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 23.11.2020 14:07 - 15.12.2020 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 20.11.2020 № 225 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 20.11.2020 № 225 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 12 UA-2020-06-30-000863-b 30.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 407-99-71, katiii_kati@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 грудня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.07.2020 зі змінами (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «ГРАФІКАПРОМ» (далі – Переможець), ТОВ «МКОМ», протокол продовження строку розгляду тендерних пропозицій від 27.07.202 № 15, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 28.07.2020 № 17, від 31.07.2020 № 19, від 02.10.2020 № 63, повідомлення про намір укласти договір від 02.10.2020, договір від 22.10.2020 № 22/01, додаткові угоди від 22.10.2020 № 1 (далі – ДУ № 1), від 22.10.2020 № 2, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.07.2020 № 13706-р/пк-пз, від 07.09.2020 № 16804-р/пк-пз, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 01.12.2020. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Слід зазначити, що п. 1 розділу 4 ТД та оголошення про проведення відкритих торгів містять суперечливі відомості, так як в ТД кінцевий строк подання тендерних пропозиції зазначений 20.07.2020, а в оголошенні – 18.07.2020.
Період усунення порушень: 09.12.2020 09:47 - 15.12.2020 00:00
Дата публікації висновку: 09.12.2020 09:47

Запити/Пояснення