• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт покрівлі

Завершена

259 585.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 2 595.85 UAH
Номер: 26f9d41b131244df8e52aacab2b514b0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-23-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.07.2020 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 23.07.2020 11:47 - 14.08.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 23.07.2020 № 27 Чернівці Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 23.07.2020 року № 27 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 1. UA-2020-06-26-007682-a від 26.06.2020 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівецька, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.), +38 (0 37) 255-28-80, olena9407@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання правильності заповнення форм документів у сфері публічних закупівель встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи, передбачені пунктом другим частини першої статті 32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі. Дата закінчення моніторингу: 29 липня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Комунальної бюджетної установи «Центральний палац культури м. Чернівців» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 26.06.2020 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції приватного підприємства «Двірбуд» та Товариства з обмеженою відповідальністю «Спецзахідбуд» (далі – ТОВ «Спецзахідбуд»); протокол розкриття тендерних пропозицій від 15.07.2020; протокол розгляду тендерних пропозицій від 17.07.2020 та від 20.07.2020; вимоги про усунення невідповідностей від 17.07.2020 та від 18.07.2020; повідомлення про намір укласти договір від 20.07.2020, відповідь Замовника на пояснення від 27.07.2020. За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів у сфері публічних закупівель встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Також, аналізом тендерної документації Замовника встановлено розбіжності в істотних умовах договору, які зазначені в пункті 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» розділу 6 «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації (предмет договору; найменування, види, обсяги послуг; вимоги до якості; умови надання послуг; ціна договору; ціна за одиницю; відповідальність сторін за порушення умов договору; строк дії договору) з проектом договору, який наведений у Додатку №4 тендерної документації (предмет договору, ціна предмету договору, строк надання послуг, порядок розрахунків, права та обов’язки сторін, відповідальність сторін, гарантії, інші умови) .
Період усунення порушень: 29.07.2020 11:45 - 13.08.2020 00:00
Дата публікації висновку: 29.07.2020 11:45

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Щодо правильності заповнення форми оголошення про проведення відкритих торгів як такої, що не містить інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, хочемо пояснити наступне: Електронна форма оголошення про проведення відкритих торгів на електронному майданчику (онлайн-сервісі) Zakupki.Prom.ua не містить графу (віконце) щодо мови (мов), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Крім того, Замовник вказав в тендерній документації до відкритих торгів інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Щодо розбіжностей в істотних умовах договору, які зазначені в пункті 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» розділу 6 «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації (предмет договору; найменування, види, обсяги послуг; вимоги до якості; умови надання послуг; ціна договору; ціна за одиницю; відповідальність сторін за порушення умов договору; строк дії договору) з проектом договору, який наведений у Додатку №4 тендерної документації (предмет договору, ціна предмету договору, строк надання послуг, порядок розрахунків, права та обов’язки сторін, відповідальність сторін, гарантії, інші умови), хочемо пояснити наступне: Істотні умови визначенні тендерною документацією наявні в додатку №4 до тендерної документації, а саме: предмет договору – ст.1. Договору; найменування – п.1.1. Договору, види, обсяги послуг – п.1.2. Договору; вимоги до якості – п.5.1., 5.6., 5.9. та ст.7 Договору; умови надання послуг – ст.3 та ст.5 Договору; ціна договору – п.2.1. Договору; ціна за одиницю – п. 1.2. Договору; відповідальність сторін за порушення умов договору – ст. 6 Договору; строк дії договору – п.8.7. Договору. Отже всі істотні умови договору, передбачені тендерною документацією, наявні в проекті договору, що є додатком №4 до тендерної документації. Додатково повідомляємо Вас, що Замовник технічно не може усунути виявленні Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області порушення, оскільки ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачена можливість внесення змін до оголошення про проведення відкритих торгів та не передбачена можливість внесення змін до тендерної документації на стадії розгляду тендерних пропозицій та на момент подання вказаної інформації договір з переможцем торгів вже укладено.
Дата публікації звіту: 31.07.2020 12:50

Запити/Пояснення