-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
М'ясо курки
М'ясо курки 4275 кілограми
Завершена
244 743.75
UAH з ПДВ
Номер:
883dde3e636449e4902ae0e5ef116379
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-24-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.07.2020 00:00
Період моніторингу:
24.07.2020 13:48 - 15.08.2020 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.07.2020 №40
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 24.07.2020 №40
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3. UA-2020-06-25-006719-a 25.06.2020 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 серпня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Центрального військового клінічного санаторію «Хмільник» (далі – замовник), протокол засідання тендерного комітету від 25 червня 2020 року №64, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, договір від 06 липня 2020 року №218, звіт про результати проведення закупівлі UA-2020-06-25-006719-a, звіти про результати проведення відкритих торгів UA-2020-05-15-004215-b та UA-2020-06-01-001421-b, пояснення від 29 липня 2020 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
05.08.2020 15:54 - 11.08.2020 00:00
Дата публікації висновку:
05.08.2020 15:54
Запити/Пояснення
Номер:
bcec6fb68e884a86875d9b03134ac82c
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
27.07.2020 13:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.07.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі м’яса курки (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-06-25-006719-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином ФОП Лясовим Валерієм Степановичем виконано вимоги частини третьої статті 40 Закону щодо підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
1f611d38e92c4bb3b4ecd7287d809878
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
29.07.2020 12:05
Опис:
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та потребами Замовника,було передбачено здійснити закупівлю ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо (м'ясо курки) (далі - Закупівля) в обсязі - м'ясо курки - 4275 кілограми, на очікувану вартість закупівлі 244 743,75 грн (Двісті сорок чотири тисячі сімсот сорок три гривні 75 копійок) з ПДВ.
Замовником раніше було оголошено процедури «відкриті торги» за номерами UA-2020-05-15-004215-b та UA-2020-06-01-001421-b, які були відмінені на підставі подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій.
З метою організації Закупівлі, з урахуванням статті 11 Закону, відповідно до частини 2 статті 13 Закону замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі як виняток та відповідно до умов, визначених у частині 2 статті 40 Закону.
Отже, зважаючи на вищенаведене, Закупівля для Замовника здійснена на підставі пункту 1 частини 2 статті 40 Закону, а саме якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Тендерним комітетом центрального військового клінічного санаторію "Хмільник" (далі - Замовник) були прийняті відповідні рішення протокол № 60 від 23.06.2020 року щодо внесення змін до річного плану закупівель на 2020 рік щодо Закупівлі.
Також тендерним комітетом Замовника протокол № 62 від 25.06.2020 року було прийнято рішення підготувати та направити Запрошення учаснику Переговорної процедури щодо Закупівлідо ФОП "Лясовий Валерій Степанович", Код згідно з ЄДРПОУ учасника: 2439715130 (далі - Учасник). Відповідне запрошення було підготовлене та направлене учаснику за № б/н від 23.06.2020 року (ЗАПРОШЕННЯ до участі в переговорній процедурі закупівлі додається). Замовник в запрошені зазначив, що перелік документів, що мають бути подані у складі пропозицій учасників на переговорах, містяться в тендерній документації за оголошеннями наведеними вище, а саме:
інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідноДодатку 1 до цієї тендерної документації;
інформацією щодо відсутності підстав, установлених у статті 17 Закону – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації;
у випадку якщо учасником процедури закупівлі є об’єднання учасників, то на кожного з учасників такого об’єднання надається окрема довідка в довільній формі або за примірною формою наведеною в Додатку 1 для підтвердження відповідності кожного з учасників такого об’єднання вимогам, визначеним у статті 17 Закону - інформація подається згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації;
підтвердженням відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) у вигляді листа-гарантії - згідно пункту 4 Розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації;
інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам - згідно Додатку 2 до тендерної документації;
у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
Як бачимо Замовник вимагав від Учасника надання «інформації щодо відсутності підстав, установлених у статті 17 Закону – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації (що була оприлюднена у закупівлях за номерами UA-2020-05-15-004215-b та UA-2020-06-01-001421-b);
Між Учасником та Замовником відбулись переговори, що зафіксовані протокол № 62 25.06.2020 року (додається). Під час проведення переговорів Учасником було надано всі необхідні документи, що вимагалися в запрошенні для участі у торгах. В тому числі було надано довідку за примірною формою, що була оприлюднена в додатку 1 до тендерної документації (додається). Також по всім питанням щодо поставки товарів (щодо ціни, строку постачання, умов розрахунків, тощо) досягнуто домовленостей. За результатами переговорів було прийняте рішення провести Переговорну процедуру Закупівлі з Учасникомвідповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону.
Додатково Замовником було направлено запити до акредитованого учасника електронної системи публічних закупівель України ProZorro (Zakupki.Prom.ua) № 425 від 01.07.2020р.та ДП "ПРОЗОРРО" № 426 від 01.07.2020р. щодо можливості виконання переможцем переговорної процедури частини 6 статті 17 Закону. Акредитований учасник електронної системи публічних закупівель України ProZorro (Zakupki.Prom.ua) у відповіді на запит Вих. No 864/07 від 01.07.2020 (додається) повідомив, що: відповідно до технічного завдання Адміністратора системи, під час проведення замовником переговорної процедури (в тому числі в строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю) у учасника-переможця відсутня технічна можливість щодо завантаження будь-яких файлів до відповідної закупівлі через електронну систему закупівель.З приводу невідповідностей реалізації технічного завдання на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» радимо звертатись до адміністратора системи ДП «ПРОЗОРРО». Відповідь на запит від ДП "ПРОЗОРРО" досі не надійшла (під час телефонної розмови працівник ДП "ПРОЗОРРО" підтвердив, що у переможця переговорної процедури відсутня технічна можливість виконання ч.6 ст. 17 Закону та порекомендував очікувати офіційну відповідь від них). Зважаючи на ситуацію переможець переговорної процедури закупівель надав відповідні документи в паперовому вигляді (додаються).
Таким чином, враховуючи вищезазначене зрозуміло, що не було жодних порушень при приведення даної закупівлі.