-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Монтаж системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей у приміщенні Комунального закладу "Губиниський заклад загальної середньої освіти I-III ступенів № 2 (опорний заклад)" що знаходиться за адресою: вул. Шевченка, 3, смт. Губиниха, Новомосковського району, Дніпропетровської області
Торги відмінено
1 323 763.11
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 618.82 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 618.82 UAH
Номер:
8b822f18aeea4486bf6956d8f46d2a9e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-09-21-000092
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.09.2020 00:00
Період моніторингу:
21.09.2020 20:12 - 13.10.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.09.2020 №191
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 18.09.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 21.09.2020 № 191
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 2 3 4
30. UA-2020-06-24-010120-a 24.06.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення Замовником пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
За результатами моніторингу питанні відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини п`ятої статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу другого пункту першого частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, надання роз`яснення щодо тендерної документації та внесення змін до неї, наявність підстав для відхилення тендерних пропозицій - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів передбачених пунктом 2 частини першої статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII в редакції від 19.04.2020 (далі – Закон), надання роз`яснення щодо тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, наявність підстав для відхилення тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Новомосковської РДА (далі – Замовник) на 2020 рік, тендерну документацію, затверджену рішеннями тендерного комітету Замовника від 24.06.2020 №33 та від 26.06.2020 №34, тендерні пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство» (далі - ТОВ «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство»), Товариство з обмеженою відповідальністю «Системи протипожежного захисту» (далі - ТОВ «Системи протипожежного захисту», Учасник, Учасник переможець), протоколи розкриття тендерних пропозицій від 19.10.2020 №№189,194; вимоги про усунення порушень, повідомлення про намір укласти договору від 20.09.2020, рішення АМК.
Моніторингом питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якими повинні готуватися тендерні пропозиції, чим порушено вимоги пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
Крім того, моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що підпунктом 6.2 пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачена вимога щодо застосування заходів із захисту довкілля. При цьому не зазначено, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам, чим порушено вимогу частини п`ятої статті 23 Закону.
Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасник ТОВ «Системи протипожежного захисту» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Так, відповідно до вимог підпункту 2.1 Таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації учасник повинен мати у своєму штаті особу, відповідальну за монтаж систем пожежної сигналізації (керівник робіт з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації, тощо ).Вказати П.І.Б. та контактний телефон такої відповідальної особи. Дана особа повинна відповідати наступним вимогам (надати підтверджуючі документи): мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань «Архітектура та будівництво», «Цивільна безпека» (за спеціальностями «Цивільна безпека», «Пожежна безпека»), «Автоматизація та приладобудування», «Електроніка та телекомунікації», «Електрична інженерія»; мати стаж роботи за цим видом робіт не менше двох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю «Пожежна безпека») не менше п’яти років.
Так, відповідно до вимог підпункту 2.1 Таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації, для підтвердження наявності працівників Учасником ТОВ «Системи протипожежного захисту» надано сканкопію трудової книжки Перехрест А.А., призначений на посаду головного інженера та визначений відповідальним за монтаж систем пожежної сигналізації (керівник робіт з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації, тощо), яка не підтверджує вимогу підпункту 2.1 Таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації щодо наявного стажу роботи за цим видом робіт не менше п`яті років («Реєстр №5.pdf», сторінка 34 тендерної пропозиції).
Також, відповідно до підпункту 2.1 Таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації для підтвердження наявності працівників, учасник повинен надати трудові книжки або витяги із трудових книжок.
Учасником ТОВ «Системи протипожежного захисту» не надано трудову книжку або витяг із трудової книжки Гур`єва Олександра Васильовича, який є директором ТОВ «Системи протипожежного захисту», керівником робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (ТО) СПС, СО та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень; інженером-проектувальником у частині дотримання вимог пожежної безпеки, чим порушено підпункту 2.1 Таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації.
Відповідно до абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив пропозицію ТОВ «Системи протипожежного захисту», визначив його переможцем процедури закупівлі та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір від 20 вересня 2020 року.
Аналізом питання наявності підстав для відхилення тендерних пропозицій, порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризиків (RISK 1-4_1, RISK 1-5_2) не підтверджено.
Період усунення порушень:
22.10.2020 09:25 - 05.11.2020 23:00
Дата публікації висновку:
22.10.2020 09:25
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відділ освіти Новомосковської РДА не має можливості виконати рішення ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), а саме вжити заходи передбачені пунктом 2 частини першої статті 32 Закону( прийняти Рішення про відміну тендеру), так як ще не завершився період оскарження. Як тільки завершиться період оскарження тендер буде відмінено на підставі пункту 2 частини першої статті 32 Закону.
Отже , протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку , Відділ освіти Новомосковської РДА оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень протягом п’яти днів та прийме рішення про відміну тендеру зразу після завершення періоду оскарження (підстава п.17 стаття 18 Закону).
Дата публікації звіту:
29.10.2020 11:35
Запити/Пояснення
Номер:
1556c6ecd4854cbc8c522dcd4060866f
Назва:
Уточнення щодо терміну виконання вимог зазначених у Висновку та вжити заходів передбачених пунктом 2 частини першої статті 32 Закону .
Дата опублікування:
29.10.2020 11:29
Опис:
Відділ освіти Новомосковської РДА не має можливості виконати рішення ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), а саме вжити заходи передбачені пунктом 2 частини першої статті 32 Закону( прийняти Рішення про відміну тендеру), так як ще не завершився період оскарження. Як тільки завершиться період оскарження тендер буде відмінено на підставі пункту 2 частини першої статті 32 Закону.
Отже , протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку , Відділ освіти Новомосковської РДА оприлюднює через електронну систему закупівель тільки інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень протягом п’яти днів та виконає зобовязання зазначені у Висновку як тільки завершиться оскарження.