-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Монтаж системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей у приміщенні Комунального закладу "Губиниський заклад загальної середньої освіти I-III ступенів № 2 (опорний заклад)" що знаходиться за адресою: вул. Шевченка, 3, смт. Губиниха, Новомосковського району, Дніпропетровської області
Торги відмінено
1 323 763.11
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 618.82 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 618.82 UAH
Період оскарження:
24.06.2020 16:33 - 08.07.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"
Номер:
bfebf49de64049738b7e23822ce04d90
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-24-010120-a.a7
Назва:
Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"
Скарга:
Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 25.09.2020 17:23
- рішення від 30.09.2020№18369+лист замовнику.pdf 30.09.2020 21:27
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.10.2020№18979.pdf 09.10.2020 21:53
- рішення від 08.10.2020№18979.pdf 13.10.2020 22:58
- 992.PDF 05.10.2020 17:38
- Реєстр №9 (Графік виконання робіт на сторінці 11).pdf 05.10.2020 17:38
- Пояснення по суті скарги -Пожежка -Губиниха (опорна) 2-Системи 992.docx 05.10.2020 17:38
- Скриншоти СПЗ- губ.опорна.docx 05.10.2020 17:38
- Реєстр №8 (на ст.8,10,11).rar 05.10.2020 17:41
- протокол 185- Виконання рішення Системи....PDF 29.10.2020 10:42
- протокол 182- Виконання Рішення (Охорона).PDF 29.10.2020 10:42
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.09.2020 17:47
Дата розгляду скарги:
08.10.2020 12:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.09.2020 21:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.10.2020 22:58
Дата виконання рішення Замовником:
29.10.2020 10:42
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відділом освіти Новомосковської РДА виконано рішення Антимонопольного комітету України №18979-р/пк-пз 08.10.2020, а саме скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ТРИАВАНТ" переможцем процедури закупівлі "ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-06-24-010120-a.
Скарга
Виконана замовником
оскарження переможця процедури
Номер:
4fa4ee886ed9483889c7741901e60e3b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-24-010120-a.a6
Назва:
оскарження переможця процедури
Скарга:
оскарження переможця процедури
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.pdf 25.09.2020 15:43
- рішення від 30.09.2020№18371+лист замовнику.pdf 30.09.2020 21:28
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.10.2020№18977.pdf 09.10.2020 21:51
- рішення від 08.10.2020№18977.pdf 13.10.2020 22:54
- Пояснення по суті скарги -Пожежка -Губиниха Охорона - 996.docx 05.10.2020 17:50
- 44 Витяг ЄДР.pdf 05.10.2020 17:50
- 12 Довідка досвід більше 5.pdf 05.10.2020 17:50
- 996.PDF 05.10.2020 17:50
- 51 Кошторисна документація.rar 05.10.2020 17:50
- Дані про реєстрацію Статуту - скрин.docx 05.10.2020 17:50
- протокол 182- Виконання Рішення (Охорона).PDF 29.10.2020 10:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.09.2020 15:58
Дата розгляду скарги:
08.10.2020 12:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.09.2020 21:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.10.2020 22:55
Дата виконання рішення Замовником:
29.10.2020 10:40
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відділом освіти Новомосковської РДА виконано рішення Антимонопольного комітету України №18977-р/пк-пз 08.10.2020, а саме скасовано рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ТРИАВАНТ" переможцем процедури закупівлі — "ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-06-24-010120-a.
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо дискваліфікації
Номер:
00d70beeab504473b75b98709a3ec8fa
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-24-010120-a.b5
Назва:
Вимога щодо дискваліфікації
Вимога:
Відповідно, до ТД учасник ТОВ "ТРИАВАНТ" не відповідає вимогам за наступними пунктами.
1) Відповідно до вимог ТД, а саме Додаток 1, табл. 2. п 1.2 учасник має надати "1.2 Копія відомостей з ЄДРПОУ (для юридичних осіб), які отримано не раніше ніж за 30 днів до дати оголошення даної закупівлі." - Учасник не надає документи.
2) Учасник, надав кошторисну документацію, що не відповідає вимогам Т.Д, а саме:
1.3. Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії.
Вимагаємо дискваліфікації учасника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.09.2020 08:21
Вирішення:
Відмовити у задоволенні вимоги.
Вважаємо, що автор вимоги не уважно розглянув документи учасника ТОВ "ТРИАВАНТ або зумисне затягує проведення процедури закупівлі.
По суті підстав , що зазначені у вимозі інформуємо, що:
- в пропозиції ТОВ "ТРИАВАНТ" наявний документ, про відсутність якого заявляє автор вимоги ПП "СПЕЦАВТОМАТИКА-К" , а саме «Копія відомостей з ЄДРПОУ (для юридичних осіб), які отримано не раніше ніж за 30 днів до дати оголошення даної закупівлі." (файл 44);
- всі документи тендерної пропозиції учасника завантажені в електронну систему закупівель з дотриманням вимог ТД., а саме «у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії.». Учасник, надав кошторисну документацію, що відповідає вимогам ТД, а саме надав оригінал документу у файлі придатному для машинозчитування (файл 51).
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
3e36f556f04c4ef8b84312833a55dc1d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-24-010120-a.c4
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 27.07.2020 12:03
- Цінова пропозиція.docx 18.08.2020 19:04
- Тендерна пропозиція, календарний графік.pdf 18.08.2020 19:06
- Скриншот Шевченка, 3.pdf 18.08.2020 19:06
- Пояснення до скарги.pdf 18.08.2020 19:06
- рішення від 30.07.2020 № 14675+лист Замовнику.pdf 30.07.2020 21:15
- Інформація про перенесення розгляду скарги №12076 .pdf 10.08.2020 14:09
- інформація про перенесення розгляду скарги № 12261.pdf 13.08.2020 11:25
- на заміну помилково оприлюдненій інформації про перенесення розгляду скарги № 12261.pdf 13.08.2020 16:33
- інформація про перенесення розгляду скарги № 13057.pdf 22.08.2020 00:01
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.08.2020 №16014 .pdf 26.08.2020 20:10
- рішення від 25.08.2020 №16014 .pdf 28.08.2020 22:10
- рішення від 25.08.2020 №16014 .pdf 28.08.2020 22:10
- 678.PDF 04.08.2020 16:05
- Пояснення по суті скарги -Пожежка -Губиниха опорна.docx 04.08.2020 16:06
- 2 . Пояснення по суті скарги -Пожежка -Губиниха опорна ( вих.739).docx 18.08.2020 15:26
- Пояснення 2 -Пожежка.rar 18.08.2020 15:26
- протокол 110.PDF 31.08.2020 14:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.07.2020 14:38
Дата розгляду скарги:
07.08.2020 14:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.07.2020 21:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.08.2020 22:11
Дата виконання рішення Замовником:
31.08.2020 14:04
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відділ освіти Новомосковської РДА виконав рішення Антимонопольного комітету України № 16014-р/пк-пз від
25.08.2020 року, а саме скасовано рішення тендерного комітету (протокол № 59 від 17.07.2020 року) про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ" (42676235) згідно процедури закупівлі:ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи «Монтаж системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей у приміщенні Комунального закладу "Губиниський заклад загальної середньої освіти I-III ступенів № 2 (опорний заклад)" що знаходиться за адресою: вул. Шевченка, 3, смт. Губиниха, Новомосковського району, Дніпропетровської області»,ідентифікатор закупівлі:
(UA-2020-06-24-010120-a).
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення про дискваліфікацію
Номер:
5405206fabe54d6bb212a24c3871030b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-24-010120-a.c3
Назва:
Оскарження рішення про дискваліфікацію
Вимога:
Необ'єктивна та упереджена оцінка Учасника
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Шевченка 3.pdf 24.07.2020 15:42
- протокол №79.PDF 29.07.2020 16:47
Дата подачі:
24.07.2020 15:42
Вирішення:
Вимогу відхилено, так як наявні підстави для відхилення . Детально про причини відхилення в Протоколі №79 ТК. (Протокол додається)
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Щодо відсутності підстав на отримання діючого Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, виданого Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України, та дозволу Держпраці
Номер:
1570dadf461b4d48951ac78764c7a429
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-24-010120-a.a2
Назва:
Щодо відсутності підстав на отримання діючого Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, виданого Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України, та дозволу Держпраці
Вимога:
У відповідності до Розпорядження Кабінету міністрів України № 1021-р від 30 вересня 2015 р., Державну службу гірничого нагляду та промислової безпеки України (Держгірпромнагляд) було ліквідовано, а її повноваження були передані до Державної служби України з питань праці (Держпраці). Таким чином на даний момент у учасників відсутня можливість отримання Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, виданого Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України.
Також зазначаємо, що на підставі Постанови КМ України від 26 жовтня 2011 р. №1107, якою затверджений «ПОРЯДОК видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», Дозвіл Держпраці видається роботодавцеві - на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 2.
Роботи «ДК 021:2015 - 45310000-3 - Електромонтажні роботи» по встановленню системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей включають в собі роботи підвищеної небезпеки, а саме роботи на висоті понад 1,3 м.
Вищевказані роботи (послуги) не входять до ПЕРЕЛІКу видів робіт підвищеної небезпеки, які повинні здійснюватися на підставі Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки (Додаток 2 до Порядку) Постанови КМ України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, а входять до ПЕРЕЛІКу видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, і отже повинні здійснюватися на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (Додаток 6 до Порядку) Постанови КМ України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, а саме п.6 зазначеного Переліку.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо вимогу замовника щодо надання учасником копії діючого Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, виданого Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України (Держпраці), дискримінаційною та такою, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.06.2020 19:51
Вирішення:
Видалено п.2.2 в Додатку 1 ТД: "Копію діючого Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, виданого Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України."
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
ДСТУ ISO 9001:2015
Номер:
46497ab3553b4f5e83c2ccc7c793cf44
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-24-010120-a.b1
Назва:
ДСТУ ISO 9001:2015
Вимога:
Шановний Замовнику! У розділі III пункті 7.2 Тендерної документації Ви встановлюєте вимогу: надати довідку про наявність запровадженої на підприємстві системи управління якістю стосовно вимог ДСТУ ISO 9001:2015 (на підтвердження надати копію сертифікату). Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю (ISO 9001:2015) Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. . Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Звертаємо Вашу увагу, що отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників (зазначені відповідно до закупівлі послуги учасники можуть надавати за наявності отриманої Ліцензії відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"), тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Просимо видалити дану вимогу з ТД.
Пов'язані документи:
Замовник
- Перелік змін до ТД-Пожежка.doc 26.06.2020 11:56
Дата подачі:
25.06.2020 16:50
Вирішення:
До вимог ТД внесено відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено