-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008): 39710000-2 «Електричні побутові прилади» (Тістоміс, машина для очистки картоплі, сковорода електрична, м'ясорубка, машина протирочно-різальна, холодильна шафа, електроплита, холодильна камера, холодильник побутовий, пральна машина) Code according to DK 021: 2015 (CPV: 2008): 39710000-2 "Electric household appliances" "Dough mixer, potato peeler, electric frying pan, meat grinder, wipe-cutting machine, refrigerator, electric stove, refrigerator, household refrigerator , washing machine)
Завершена
5 402 250.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 011.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 27 011.25 UAH
Номер:
490de8be1c164923a2259d37558c07c8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-01-13-000063
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.01.2021 00:00
Період моніторингу:
13.01.2021 17:42 - 04.02.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.01.2021 № 9
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2020-06-23-003512-c 23.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МТП «Укрмлин», своєчасності надання роз'яснень на вимогу щодо усунення порушень, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 лютого 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, надання роз'яснень на вимогу щодо усунення порушень, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 23.06.2020 протокол № 359, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «МТП «Укрмлин» (далі – ТОВ «МТП «Укрмлин») та товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ»), протокол розкриття тендерних пропозицій від 03.08.2020, протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про визначення Переможця від 04.08.2020 № 413, повідомлення про намір укласти договір від 04.08.2020, договір купівлі – продажу від 19.08.2020 № 113, звіт про виконання договору про закупівлю від 01.02.2021.
За результатами моніторингу установлено, що на запит Держаудитслужби від 20.01.2021 Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень не надав відповідь, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Також моніторингом встановлено, що підпунктом 7 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовник встановив вимогу, що тендерна пропозиція учасника повинна містити документи, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю (для юридичних осіб) (підтверджується одним з наступних документів: копією виписки з протоколу засновників, копією рішення учасника, наказом про призначення керівника, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на укладення договору).
Учасник процедури закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ» у своїй тендерній пропозиції надав статут ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ», затверджений єдиним засновником і учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ» Бошян П.О. від 19.01.2018 (далі – Статут). При цьому, відповідно до пункту 9.1 Статуту вищим органом товариства є Загальні збори учасників, які обирають Голову товариства. Головою товариства може бути тільки працівник учасника товариства. Відповідно до абзацу п’ятого пункту 9.6.4 Статуту директор має право вчиняти правочини, що не перевищують 500 000,0 (п’ятсот тисяч) грн. з одним контрагентом, та чинити юридичні дії від імені товариства, давати доручення, відкривати та використовувати рахунки товариства в установах банків. Проте, учасник процедури закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ» не надав рішення Загальних зборів учасників зазначеного товариства або іншого документу, що підтверджує повноваження директора на укладення договору, сума якого перевищує 500 000,0 грн, чим порушив вимоги підпункту 7 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Попри вказане вище, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ» як таку, що не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Крім того моніторингом установлено, що відповідно до Додатку 7 тендерної документації Замовник встановив вимогу до учасників торгів щодо надання листа-згоди в складі тендерної пропозиції на кожну особу, персональні данні якої використовуються при проведенні тендерної закупівлі.
Також для підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію Замовник встановив вимогу до учасників торгів щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема надання документів, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками, які будуть залучені до постачання, монтажу, пусконалагоджувальних робіт предмету закупівлі, навчання персоналу, гарантійне обслуговування 12 місяців (накази на призначення та/або цивільно-правові договору, копію штатного розпису).
Так, учасник ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ» у своїй тендерній пропозиції надав листи-згоди на кожну особу, персональні данні якої використовуються при проведенні тендерної закупівлі, та накази про прийняття на роботу працівників. Проте, підпис бухгалтера Беганської Олени Вікторівни на наказі (розпорядженні) про прийняття на роботу від 16.03.2018 суттєво відрізняється від підпису на листі-згоді від 22.07.2020 на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом.
Період усунення порушень:
04.02.2021 18:29 - 19.02.2021 00:00
Дата публікації висновку:
04.02.2021 18:29
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
лист пояснення
Дата публікації звіту:
16.02.2021 16:08
Запити/Пояснення
Номер:
a565a8acd14046f8a50340e9ca133270
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
20.01.2021 10:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.01.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008): 39710000-2 «Електричні побутові прилади» (Тістоміс, машина для очистки картоплі, сковорода електрична, м’ясорубка, машина протирочно-різальна, холодильна шафа, електроплита, холодильна камера, холодильник побутовий, пральна машина) Code according to DK 021: 2015 (CPV: 2008): 39710000-2 "Electric household appliances" "Dough mixer, potato peeler, electric frying pan, meat grinder, wipe-cutting machine, refrigerator, electric stove, refrigerator, household refrigerator , washing machine) (ДК 021:2015: 39710000-2 – Електричні побутові прилади) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-23-003512-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.