-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008): 39710000-2 «Електричні побутові прилади» (Тістоміс, машина для очистки картоплі, сковорода електрична, м'ясорубка, машина протирочно-різальна, холодильна шафа, електроплита, холодильна камера, холодильник побутовий, пральна машина) Code according to DK 021: 2015 (CPV: 2008): 39710000-2 "Electric household appliances" "Dough mixer, potato peeler, electric frying pan, meat grinder, wipe-cutting machine, refrigerator, electric stove, refrigerator, household refrigerator , washing machine)
Завершена
5 402 250.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 011.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 27 011.25 UAH
Період оскарження:
23.06.2020 14:31 - 19.07.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Номер:
4bb3327b855b47538ce6ce38dcb6637b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-23-003512-c.c1
Назва:
щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Вимога:
Тендерному комітету Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
ПРОПОЗИЦІЯ
щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі № у ЦБД UA-2020-06-23-003512-c Тендерним комітетом Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації (далі - Замовник) розпочато процедуру аукціону по закупівлі: Код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008): 39710000-2 «Електричні побутові прилади» (Тістоміс, машина для очистки картоплі, сковорода електрична, м'ясорубка, машина протирочно-різальна, холодильна шафа, електроплита, холодильна камера, холодильник побутовий, пральна машина).
Відповідно до інформації з торгівельного майданчика, Замовником розміщено Тендерну документацію з додатками до неї.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до пунктів 1.3. Додатку 1 до тендерної документації від учасників вимагається надати: «Довідку про наявність сервісного центру (сервісної майстерні) в м. Києві для проведення монтажу, пусконалагоджувальних робіт та гарантійного обслуговування обладнання (предмету закупівлі), з зазначенням адреси, номерів телефонів. (Вимога про розташування сервісного центру в межах міста Києва зумовлена виробничою необхідністю та не є дискримінаційною. Процес харчування дітей має бути безперебійним та постійним. У разі поломки чи виходу з ладу обладнання - його ремонт має бути проведено в найкоротший термін (протягом дня)».
Виходячи із зазначеної вище умови ми розуміємо, що достатньо підтвердити наявність у учасника сервісного центру, з яким є договірні відносини, і спеціально навчані працівники якого, за умовами договору з учасником, гарантовано здійснять монтаж, пусконалагоджувальні роботи та гарантійне обслуговування обладнання (предмету закупівлі).
Зазначеного вище, на наш погляд, є цілком достатнім для того, щоб виконати умови тендерної документації, які стосуються проведення монтажу, пусконалагоджувальних робіт та гарантійного обслуговування обладнання (предмету закупівлі).
Проте, відповідно до того ж Додатку 1 до тендерної документації, учасники повинні надати у складі пропозиції наступні інформацію та документи:
«3.1.Довідка в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація:
- наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для постачання, монтажу, пусконалагоджувальних робіт предмету закупівлі, навчання персоналу, гарантійне обслуговування 12 місяців.
3.1 документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками, які будуть залучені до постачання, монтажу, пусконалагоджувальних робіт предмету закупівлі, навчання персоналу, гарантійне обслуговування 12 місяців (накази на призначення та/або цивільно-правові договора, копію штатного розпису).
3.3. Копії Особистих медичних книжок працівників, які виконуватимуть монтаж, пусконалагоджувальні роботи предмету закупівлі, навчання персоналу, гарантійне обслуговування 12 місяців оформлених відповідно до Постанови Кабінету міністрів України від 23 травня 2001 р. № 559 , Наказу МОЗ України від 21.02.2013 р. №150.
3.4 Посвідчення працівників про допуск до роботи в електроустановках напругою до 1000В, ІІІ група для проведення робіт.
3.5. Витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань працівників правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів».
Отже, фактично, зазначені вимоги Замовника є дискримінаційними для тих потенційних учасників процедури закупівлі, які, маючи достатній рівень досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору і працівників, що мають знання і відповідну кваліфікацію, але не мають у штаті працівників власного сервісного центру, що мають право на проведення гарантійного обслуговування обладнання.
Таким чином, зазначені вище умови суттєво обмежують конкуренцію при проведенні закупівлі, оскільки створюють бар’єри входу на ринок (в даному випадку ринком є зазначена закупівля) для тих учасників, які, маючи достатній досвід, не мають власного сервісного центру (або спеціально навчаних працівників для проведення гарантійного обслуговування), що може проводити гарантійне обслуговування обладнання, і, внаслідок цього, не відповідають зазначеним вище вимогам.
Фактично, відповідно до вказаних вище вимог тендерної документації перелік потенційних учасників штучно звужується Замовником до певної невеликої кількості компаній, які відповідають зазначеним вище вимогам, що зменшує рівень конкуренції при підготовці та проведенні зазначеного аукціону, дискримінуючи тим самим більшу кількість потенційних учасників.
Відповідно до статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» одним з принципів здійснення закупівель є принцип недискримінації учасників, якому, на нашу думку, не відповідають зазначені вище вимоги до Учасників.
Виходячи з наведеного вище, звертаємося з проханням внести зміни до тендерної документації, усунувши зазначені вище дискримінаційні умови, зокрема:
- прибрати вимогу, щодо наявності у штаті учасника працівників, які будуть залучені до гарантійного обслуговування поставленого обладнання протягом 12 місяців, дозволивши замість цього надати копію договору із сервісним центром на таке гарантійне обслуговування;
- прибрати вимогу щодо подання учасниками копій Особистих медичних книжок працівників, які виконуватимуть гарантійне обслуговування 12 місяців.
Одночасно повідомляємо, що у випадку незадоволення цієї пропозиції ми будемо вимушені:
- подати Скаргу до АМКУ щодо примусового усунення дискримінаційних умов і внесення змін до тендерної документації;
- звернутися до суду з позовом про стягнення з Замовника за подання Скарги до АМКУ;
- звернутися із заявою до Державної аудиторської служби України щодо притягнення всіх членів тендерного комітету до відповідальності за порушення процедури закупівлі у вигляді встановлення у тендерній документації дискримінаційних умов.
Звертаємо увагу, що за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету персонально.
Штраф за неправомірне рішення, що накладається на кожного з членів тендерного комітету, встановлюється у розмірі від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (враховуючи, що неоподатковуваний мінімум доходів громадян становить 17 грн, мінімальний розмір штрафу складає 11900 грн, а максимальний 17000 грн на кожного з членів тендерного комітету).
З повагою і надією на порозуміння
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.07.2020 13:49
Вирішення:
Відповідно до пунктів 1.3. Додатку 1 до тендерної документації від учасників вимагається надати: «Довідку про наявність сервісного центру (сервісної майстерні) в м. Києві для проведення монтажу, пусконалагоджувальних робіт та гарантійного обслуговування обладнання (предмету закупівлі), з зазначенням адреси, номерів телефонів. (Вимога про розташування сервісного центру в межах міста Києва зумовлена виробничою необхідністю та не є дискримінаційною. Процес харчування дітей має бути безперебійним та постійним. У разі поломки чи виходу з ладу обладнання - його ремонт має бути проведено в найкоротший термін (протягом дня)»
Так, Учасник може підтвердити наявність в місті Києві сервісного центру для проведення монтажу, пусконалагоджувальних робіт та гарантійного обслуговування обладнання на протязі 12 місяців (предмету закупівлі)( з зазначенням адреси, номерів телефонів), з яким у Учасника є договірні відносини, та у я кого в штаті є працівники з посвідченням про допуск до роботи в електроустановках напругою до 1000В ІІІ групи електробезпеки та з особистими медичними книжками, які будуть проводити вищезазначені роботи наступними документами:
- Довідку про наявність сервісного центру (сервісної майстерні) в м. Києві для проведення монтажу, пусконалагоджувальних робіт та гарантійного обслуговування обладнання (предмету закупівлі), з зазначенням адреси, номерів телефонів.
- Сканована копія оригіналу договору Учасника з сервісним центром про проведення монтажу, пусконалагоджувальних робіт та гарантійного обслуговування обладнання (вказати перелік обладнання) (дія договору має буди не менше ніж до 31.12.2021 року та включати період проведення гарантійного обслуговування обладнання)
- Довідка в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація:
1. наявність в штаті сервісного центру працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для постачання, монтажу, пусконалагоджувальних робіт предмету закупівлі, навчання персоналу, гарантійного обслуговування 12 місяців.
- документи, що підтверджують трудові відносини між сервісним центром та його працівниками, які будуть залучені до постачання, монтажу, пусконалагоджувальних робіт предмету закупівлі, навчання персоналу, гарантійне обслуговування 12 місяців (накази на призначення та/або цивільно-правові договора, копію штатного розпису).
- Копії Особистих медичних книжок працівників, які виконуватимуть монтаж, пусконалагоджувальні роботи предмету закупівлі, навчання персоналу, гарантійне обслуговування 12 місяців оформлених відповідно до Постанови Кабінету міністрів України від 23 травня 2001 р. № 559 , Наказу МОЗ України від 21.02.2013 р. №150.
- Посвідчення працівників про допуск до роботи в електроустановках напругою до 1000В, ІІІ група для проведення робіт.
- Витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань працівників правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів.
Зазначені вимоги Замовника не являються дискримінаційними. Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації в особі директорів навчальних закладів надає дозвіл на проведення монтажу, пусконалагоджувальних робіт та гарантійного обслуговування обладнання (предмету закупівлі) в харчоблоках установ. Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації в особі директорів навчальних закладів несе відповідальність за безпеку проведення вищезазначених робіт. Тому за відсутності Посвідчення працівників про допуск до роботи в електроустановках напругою до 1000В, ІІІ группа, Витягів з протоколу засідання комісії з перевірки знань працівників правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, Особистих медичних книжок працівників, які виконуватимуть монтаж, пусконалагоджувальні роботи предмету закупівлі, навчання персоналу, гарантійне обслуговування 12 місяців Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації в особі директорів навчальних закладів не може надати дозвіл на проведення вищезазначених робіт в дитячих навчальних закладах.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
23.07.2020 14:39