-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
світильник консольний вуличний LED 100Вт та світильник консольний вуличний LED 60Вт
Завершена
1 680 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 400.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 400.00 UAH
Номер:
86442d61339440d3aae631d64410aa77
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-10-26-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.10.2020 00:00
Період моніторингу:
26.10.2020 15:42 - 17.11.2020 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.10.2020 № 298
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Державної аудиторської служби України
від 23.10.2020 № 298
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2020-06-19-004548-c 19.06.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення частини третьої статті 17 та пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, надання роз'яснень щодо тендерної документації та на вимогу учасника щодо усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВАТРА-ЦЕНТР», ПП «ПАУЕРЛЮКС», ТОВ «ІНСТОК ТРЕЙД», ТОВ «Технології майбутнього України» (окрім тих питань, які були предметом розгляду колегії АМКУ), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 листопада 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, надання роз'яснень щодо тендерної документації та на вимогу учасника щодо усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель виконавчого комітету Ірпінської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 18.06.2020, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, вимоги про усунення порушення та роз’яснення Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 31.08.2020, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції приватного підприємства «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВАТРА-ЦЕНТР» (далі – ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВАТРА-ЦЕНТР»), приватного підприємства «ПАУЕРЛЮКС» (далі – ПП «ПАУЕРЛЮКС»), товариства з обмеженою відповідальністю «ІНСТОК ТРЕЙД» (далі – ТОВ «ІНСТОК ТРЕЙД»), товариства з обмеженою відповідальністю «Технології майбутнього України» (далі – ТОВ «Технології майбутнього України»), повідомлення про намір укласти договір від 07.09.2020, договір від 20.10.2020 № 652, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 30.07.2020 № 14738- р/пк-пз та від 13.10.2020 № 19225- р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону в оголошення про проведення відкритих торгів не вніс інформацію про мову (мови), якою (якими) повинна готуватися тендерна пропозиція.
Відповідно до вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Водночас Замовник у пункті 4 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначив, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим порушив вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
За результатами моніторингу установлено, що пунктом 1.2 розділу 3 тендерної документації замовник установив вимогу щодо надання переможцем торгів у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, оприлюднення інформації та документів встановлених у додатку 2 (для переможця), а також документів, встановлених у пункті 1.3 даного розділу тендерної документації.
Проте пункт 1.3 розділу 3 тендерної документації та додаток 2 не містять переліку документів, які повинен надати переможець закупівлі на підтвердження відсутності підстав визначених у пунктах 5, 6, 12 і 13 частини першої та частини другої статті 17 Закону.
Отже, Замовник не визначив в тендерній документації для переможців спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених у пунктах 5, 6, 12 і 13 частини першої та частини другої статті 17 Закону, чим порушив вимоги частини третьої статті 17 Закону.
Період усунення порушень:
18.11.2020 18:06 - 03.12.2020 00:00
Дата публікації висновку:
18.11.2020 18:06
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Виконавчий комітет Ірпінської міської ради повідомляє, що договір за закупівлю UA -2020-06-19-004548-с "Світильник консольний вуличний LED 100 Вт та світильник консольний вуличний LED 60 Вт" укладений та частково виконаний.
Опрацювавши інформацію стосовно порушень, викладених у висновку про наявність чи відсутність порушень, повідомляємо про взяття зобовязання у дотриманні в подальшому норм та вимог Закону України "Про публічні закупівлі" під час проведення процедур закупівель
Дата публікації звіту:
25.11.2020 08:49
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- other: Так
Опис:
усунуто
Дата публікації:
15.02.2021 12:23
Запити/Пояснення
Номер:
3d5197c263d649888e9b5ba78e7a1206
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
03.11.2020 15:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.11.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Світильник консольний вуличний LED 100Вт та світильник консольний вуличний LED 60Вт (код ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-19-004548-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наданням підтвердних документів щодо підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНСТОК ТРЕЙД» (із зазначенням пунктів тендерної документації, вимогам яких не відповідала тендерна пропозиція).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d024fdc571d64985bc3bdad8bf9b0b4c
Назва:
відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.11.2020 15:10
Опис:
Відповідно до Вашого запита від 03.11.2020 виконавчий комітет Ірпінської міської ради інформує, що за закупівлею UA-2020-06-19-004548-c протоколом тендерного комітету від 07.09.2020 р. №с 07/09/03/2020 ТОВ «ІНСТОК ТРЕЙД» було дискваліфіковано як такого, що не відповідає вимогам тендерної документації оскільки учасником не були надані документи, які передбачені Тендерною документацією закупівлі, ідентифікатор UA-2020-06-19-004548-c за предметом «Світильник консольний вуличний LED 100Вт та світильник консольний вуличний LED 60Вт». Зазначене рішення Учасник закупівлі ТОВ «ІНСТОК ТРЕЙД» опарював у встановленому порядку через Постійно діючій колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "ІНСТОК ТРЕЙД" від 17 вересня UA-2020-06-19-004548-c.a3 щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі
Своїм рішенням від 13.10.2020№19225-р/пк-пз відмовило ТОВ «ІНСТОК ТРЕЙД» в задоволенні скарги.
Всі документи по процедурі закупівлі UA-2020-06-19-004548-c за предметом: Світильники та освітлювальна арматура (код ДК 021:2015 - 31520000-7) (світильник консольний вуличний LED 100Вт та світильник консольний вуличний LED 60Вт).