• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

світильник консольний вуличний LED 100Вт та світильник консольний вуличний LED 60Вт

Завершена

1 680 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 400.00 UAH
Період оскарження: 19.06.2020 13:30 - 26.08.2020 00:00
Скарга
Відхилено

На неправомірні дії тендерного комітету ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ у відкритих торгах на закупівлю «ДК 021:2015 - 31520000-7 (світильник консольний вуличний LED 100Вт та світильник консольний вуличний LED 60Вт.)» код ДК 021:2015: 31520000-7 - Світильники та освітлювальна арматура» (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-19-004548-c

Номер: 911ddee7777141a4ab337e6ee36a976d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-19-004548-c.a3
Назва: На неправомірні дії тендерного комітету ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ у відкритих торгах на закупівлю «ДК 021:2015 - 31520000-7 (світильник консольний вуличний LED 100Вт та світильник консольний вуличний LED 60Вт.)» код ДК 021:2015: 31520000-7 - Світильники та освітлювальна арматура» (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-19-004548-c
Скарга:
СКАРГА На неправомірні дії тендерного комітету ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ у відкритих торгах на закупівлю «ДК 021:2015 - 31520000-7 (світильник консольний вуличний LED 100Вт та світильник консольний вуличний LED 60Вт.)» код ДК 021:2015: 31520000-7 - Світильники та освітлювальна арматура» (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-19-004548-c 19 червня 2020 року ВИКОНАВЧИМ КОМІТЕТОМ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (надалі – Замовник) було опубліковано оголошення (ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-19-004548-c щодо проведення відкритих торгів. Предмет закупівлі – «ДК 021:2015 - 31520000-7 (світильник консольний вуличний LED 100Вт та світильник консольний вуличний LED 60Вт.)» . Запланована вартість закупівлі – 1 680 000,00 грн з ПДВ Тендерний комітет протоколом №07/09/04 від 07.09.2020 р визнав переможця процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології майбутнього України". Однак, ТОВ "ІНСТОК ТРЕЙД" далі «Скаржник» вважає, що тендерна пропозиція "Технології майбутнього України" не відповідає вимогам тендерної документації, тому визнання цього учасника переможцем тендерної закупівлі є неправомірним та таким, що порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та права всіх учасників та ТОВ "ІНСТОК ТРЕЙД", як учасника процедури закупівлі на рівну конкуренцію, з таких підстав. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), одним з принципів здійснення закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Відповідно до вимог тендерної документації затвердженої рішенням тендерного комітету від «18» червня 2020 року далі по тексту «тендерної документації» а саме її змісту Замовник вимагає наступне; Увага!!! Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель, у вигляді сканованих кольорових оригіналів документів або нотаріально посвідчених копій (за винятком документів, передбачених для надання в пункті 2 розділу 3 цієї тендерної документації). У складі пропозиції Учасника Товариства з обмеженою відповідальністю "Технології майбутнього України" надалі по тексту «Учасник» надані наступні документи які не відповідають тендерній документації а саме: Виписка з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, Витяг з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ), Витяг з реєстру платників податку на додану вартість, Свідоцтво про реєстрацію платника на додану вартість, Фінансова звітність мікропідприємства. Всі перелічені документи надані у вигляді сканованих чорно білих оригіналів документів. Якщо Замовником вимагається завантаження в електронну систему закупівель електронних файлів скан-копій кольорових копій документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін.), то такі кольорові копії документів на паперовому носії перед кольоровим скануванням мають бути завірені відповідно до вимог самої тендерної документації. Скан-копії документів, які долучаються Учасником до тендерної пропозиції, повинні мати високий рівень чіткості, що забезпечить можливість коректно прочитати документ та всі реквізити документа, при цьому повинно бути відтворено 100% інформації, що містить паперовий носій цього документу, з якого було виготовлено відповідну кольорову скановану копію. В супереч вищевикладеному Замовник прийняв рішення про переможця. Відповідно до вимог тендерної документації Замовник зазначив наступну вимогу - на підтвердження відповідності необхідним технічним характеристикам, у складі своєї пропозиції, Учасник повинен надати копії відповідних підтверджуючих документів - паспорт/технічний опис продукту та відповідні протоколи вимірювань на світильник відповідної моделі (або відповідного класу); У складі пропозиції Учасника відсутній протокол вимірювань згідно тендерної документації Додатку №2 Організаційні положення абзацу 2 У п.28 Додатку 2 зі змінами від 21 серпня 2020 року Замовником була встановлена вимога "Обов'язково ( надати копію протоколу вимірювань на світильник відповідної моделі та відповідної потужності)" Відповідно пункту 2 частини 6 Постанови Кабінету Міністрів №992 від 15.10.2012 року "Про затвердження вимог до світлодіодних світлотехнічних пристроїв та електричних ламп, що використовуються в мережах змінного струму з метою освітлення" мінімально допустимі значення коефіцієнта корисної дії допоміжних електронних пристроїв для світлодіодних світлотехнічних пристроїв становлять для світлотехнічних пристроїв для зовнішнього освітлення потужністю більшою за 25 Вт - не менш як 75 відсотків. Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології майбутнього України" у складі своєї пропозиції надало Протоколи випробувань на запропоновані світильники у яких не міститься інформація про значення коефіцієнта корисної дії Коефіцієнт корисної діїі не включений до таблиці показників, які зазначені в додатку 2, проте протокол випробувань повинен відповідати вимогам Постанови КМУ №922 . (крім розділу 7), зазначена вимога підтвердити відповідність запропонованих ламп згідно зазначеної Постанови. Вимога не виконана. Відповідно до вимог тендерної документації Замовник зазначив наступну вимогу згідно Розділу 1. Загальні положення п. 7. Інформація про мову. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни) Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений нотаріально. Згідно до Статті 12. Електронна система закупівель п.9. Закону України «Про публічні закупівлі» Під час проведення процедур закупівель/спрощених закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. На виконання вищезазначеної вимоги Замовника Учасник «переможець» закупівлі виклав файл (Офіц. пост..pdf) листи дистриб’ютора викладені іншими мовами окрім українською. Учасник не виконав вимогу тендерної документації. Відповідно до вимог тендерної документації Замовник зазначив наступну вимогу згідно Розділу 3. п. 4. Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом не менше ніж 90 календарних днів (з дати розкриття тендерних пропозицій). До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасники в складі тендерної пропозиції підтверджують строк дії поданої ними тендерної пропозиції гарантійним листом довільної форми за підписом керівника або уповноваженої посадової особи учасника та завірений печаткою (у разі використання). У складі пропозиції Учасника відсутній даний гарантійний лист. Згідно Додатку №2 до тендерної документації Замовником зазначені наступні вимоги згідно п.18 додатку №2 та п.16 додатку №2 Світильник консольний вуличний LED 60 Вт П.18 Світильник консольний вуличний LED 100Вт п.16 Надаємо порівняльну таблицю характеристик товару: Порівняльна таблиця характеристик між заявленим товаром та запропонованим товаром Учасника Найменування пункту Додатку 2 Вимога Замовника Пропозиція Учасника Примітки Світильник консольний вуличний LED 60 Вт п.18 додатку №2 Діаметр труби (консолі згідно ДСТУ IEC 60598-2-3:2004), мм 42-65 мм 40-65 мм Вимога п.18 додатку №2 не виконана Світильник консольний вуличний led 100вт п.16 додатку №2 Діаметр труби (консолі згідно ДСТУ IEC 60598-2-3:2004), мм 42-65 мм 40-65 мм Вимога п.16 додатку №2 не виконана Шановний Замовник відхилення тендерних пропозицій відбувається у випадках передбачених частиною 1 статті 31 Закону. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; Рішення Замовника, що викладене у Протоколі №07/09/04 від 07.09.2020 р. порушує, права на об'єктивний та неупереджений розгляд Пропозицій учасників Процедури закупівлі, недискримінаційний підхід, прозорість на всіх стадіях закупівель тощо, а також інші права та законні інтереси. Враховуючи те, що Замовник не має права здійснювати витрачання коштів на товар, що не може забезпечити досягнення цілей, задля яких ці кошти витрачаються, а відповідно до статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник має ефективно провести закупівлю. У зв’язку з вищевикладеним, керуючись ст. 31 ч.1 п.2 абз.1, 2, Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про скасування протоколу№07/09/04 від 07.09.2020 р у процедурі закупівлі. 3. Прийняти рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Технології майбутнього України" з вищевказаних підстав. Директор ТОВ "ІНСТОК ТРЕЙД" Григола Ростислав
Дата розгляду скарги: 30.09.2020 17:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.09.2020 23:17
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 19.10.2020 22:19
Автор: ТОВ "ІНСТОК ТРЕЙД", Ростислав Григола +380688666999 instok.trade@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на вимоги тендерної документації замовника закупівлі «Світильники та освітлювальна арматура код ДК 021:2015 - 31520000-7 (світильник консольний вуличний LED 100Вт та світильник консольний вуличний LED 60Вт)» ідентифікатор: UA-2020-06-19-004548-с

Номер: c1418c8f36d14eebb7f3bb60cf634834
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-19-004548-c.a2
Назва: СКАРГА на вимоги тендерної документації замовника закупівлі «Світильники та освітлювальна арматура код ДК 021:2015 - 31520000-7 (світильник консольний вуличний LED 100Вт та світильник консольний вуличний LED 60Вт)» ідентифікатор: UA-2020-06-19-004548-с
Скарга:
СКАРГА на вимоги тендерної документації замовника закупівлі «Світильники та освітлювальна арматура код ДК 021:2015 - 31520000-7 (світильник консольний вуличний LED 100Вт та світильник консольний вуличний LED 60Вт)» ідентифікатор: UA-2020-06-19-004548-с 19.06.2020 року Виконавчим комітетом Ірпінської міської ради (надалі – Замовник) було оприлюднено оголошення про проведення закупівлі «Світильники та освітлювальна арматура код ДК 021:2015 - 31520000-7 (світильник консольний вуличний LED 100Вт та світильник консольний вуличний LED 60Вт)» ідентифікатор: UA-2020-06-19-004548-с (надалі – Процедура). Разом з оголошенням про проведення закупівлі, замовником було оприлюднено тендерну документацію. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТОК ТРЕЙД" (надалі – Скаржник) є дистриб’ютором товару, що складає предмет закупівлі, а тому Скаржник розглядав можливість участі у процедурі закупівлі, але певні дискримінаційні умови тендерної документації позбавляють Скаржника такої можливості. Скаржник вважає певні вимоги тендерної документації дискримінаційними, такими, що створюють штучне обмеження конкуренції серед учасників, та такими, що суперечать положенням Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами та доповненнями (надалі – Закон), з огляду на наступне. 1. Підпунктом 21 п.1 Розділу 3 Тендерної документації встановлено вимогу, щодо надання у складі тендерної пропозиції учасника Гарантійного листа учасника, який, у разі його визнання переможцем, на протязі 3 робочих днів після визначення його переможцем підтверджує надання Замовнику у паперовому вигляді та оформлених належним чином всіх документів своєї тендерної пропозиції (в т. ч. відкоригованої кошторисної документації, що обґрунтовано підтверджує остаточну запропоновану учасником ціну закупівлі). (Форма подання гарантійного листа – на бланку учасника у довільній формі). Згідно ч.8 ст.12 Закону України «Про публічні закупівлі», подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. З підстав вищевикладеного, п.п. 21 п.1 Розділу 3 Тендерної документації суперечить вимогам Закону. Встановлення зазначеної вимоги порушує, зокрема, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, визначений статтею 5 Закону. 2. Підпунктом 3 п.1 Розділу 3 Тендерної документації встановлено вимогу, щодо надання у складі тендерної пропозиції учасника Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (відповідно до Додатку 2). Додатком 2 до тендерної документації встановлені вимоги щодо підтвердження Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зокрема копіями документів, завіреними печаткою виробника. Вказана вимога є дискримінаційною, оскільки печатка виробника наявна виключно у самого виробника. Зважаючи на те, що Скаржник не є безпосередньо виробником, а є дистриб’ютором товарів, що становлять Предмет закупівлі, Скаржник не володіє печаткою виробника, а тому не може виконати вимоги щодо підтвердження Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зокрема копіями документів, завіреними печаткою виробника. 3. У розділі «Організаційні положення» Додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога про те, що обов’язкова наявність зразків світильників. Зразки світильників подаються Учасником у заводській упаковці та у повній комплектації, протягом 3 (трьох) робочих днів, після дати Аукціону, яка визначається у електронній системі закупівель, за адресою замовника (____________________) своїми засобами та за свій рахунок з оформленням двостороннього акту приймання-передачі зразків. Замовник має право перевірити технічні та якісні характеристики наданого товару можливими для нього методами. У разі появи сумнівів у замовника, щодо наявності можливих розбіжностей у техніко-якісних характеристиках наданих підтверджуючих документах із наданим зразком товару, Замовник має право звернутись за дослідженням у відповідні акредитовані інстанції (із правом проведення досліджень і надання відповідних експертних висновків) на предмет відповідності запропонованого товару усім характеристикам зазначеним Учасником в тендерній пропозиції та документації Замовника. Зазначена умова Документації дозволяє Замовнику застосовувати право щодо необхідності проведення експертизи та лабораторних досліджень вибірково, застосовуючи не однаковий підхід до учасників Процедури закупівлі. Встановлення зазначеної вимоги порушує, зокрема, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, визначений статтею 5 Закону, а також є дискримінаційними по відношенню до інших учасників Процедури закупівлі, у тому числі Скаржника. Аналогічні висновки викладені у Рішенні Органу оскарження від 16.03.2017 року №1279-р/пк-пз. 4. У п. 4 технічних характеристик до Світильника консольний вуличний LED 60 Вт та в п. 4 технічних характеристик до Світильник консольний вуличний LED 100Вт , викладених у Додатку 2 до тендерної документації, встановлено вимогу про те, що Діапазон робочої напруги становить 100-260В, АС. Разом з тим, у п.25 технічних характеристик до Світильника консольний вуличний LED 60 Вт та в п. 23 технічних характеристик до Світильник консольний вуличний LED 100Вт, викладених у Додатку 2 до тендерної документації, встановлено вимогу про те, що Світильник повинен відповідати вимогам захисту від короткого замикання/ перенапруження/ захист від 380В, АС (обрив нуля). Зважаючи на те, що Діапазон робочої напруги становить 100-260В, АС , Світильник не може відповідати вимогам захисту від короткого замикання/ перенапруження/ захист від 380В, АС (обрив нуля), через що Скаржник не може виконати дану умову тендерної документації, що порушує права Скаржника. 5. У п. 24 технічних характеристик до Світильника консольний вуличний LED 60 Вт, викладених у Додатку 2 до тендерної документації, встановлено вимогу про те, що граничні розміри приладу мають бути не більше 450*200*80 мм (підтвердити копією паспорту на світильник, завіреною печаткою виробника). У п. 22 технічних характеристик до Світильника консольний вуличний LED 100 Вт, викладених у Додатку 2 до тендерної документації, встановлено вимогу про те, що мінімальні розміри приладу мають бути не менше 619*242*67 мм (підтвердити копією паспорту на світильник, завіреною печаткою виробника). Згідно п.3 ч.2 ст.22 Закону, У тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Згідно ч.4 ст.5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Антимонопольний комітет України надав роз’яснення від 09.04.2020 року №17-рк, згідно яких головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних, - це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Включаючи до тендерної документації дискримінаційні умови, замовник необгрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним суб’єктам господарювання, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі. Комітет, виконуючи функції органу оскарження та приймаючи рішення за результатами розгляду скарг, встановлює порушення у вигляді встановлення в тендерній документації дискримінаційних та надмірних вимог, які не впливають на якість товару, не підтверджують кваліфікацію учасників, створюють умови для зловживання замовниками під час проведення процедури закупівель. Встановлення надмірних вимог у вигляді мінімальних та граничних розмірів Світильника консольного вуличного LED 100Вт та Світильника консольний вуличний LED 60 Вт жодним чином не впливають на якість товару, не підтверджують кваліфікацію учасників. Єдине функціональне призначення предмета закупівлі - освітлення вулиць, а тому мінімальні та граничні розміри, що висувають замовники в тендерній документації, які жожним чином не впливають на функціональне призначення та якісні характеристики, обмежують можливість участі інших учасників, в тому числі Скаржника, та порушують основні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону про публічні закупівлі (добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій). Згідно ч.8 ст.18 Закону, Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Враховуючи викладене вище та керуючись ст.ст. 5, 18, 22, Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "ІНСТОК ТРЕЙД" до розгляду. 2. Зобов’язати замовника привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства в частині вимоги тендерної документації про надання учасником, у разі його визнання переможцем, на протязі 3 робочих днів після визначення його переможцем підтверджує надання Замовнику у паперовому вигляді та оформлених належним чином всіх документів своєї тендерної пропозиції; 3. Зобовязати замовника усунути дискримінаційні вимоги, а саме: 3.1. Щодо підтвердження Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зокрема копіями документів, завіреними печаткою виробника. 3.2. Щодо надання учасником зразків світильників та права замовника перевірити технічні та якісні характеристики наданого товару; 3.3. Щодо підтвердження декларацією про відповідність технічним регламентам вимогам захисту від короткого замикання/ перенапруження/ захист від 380В, АС (обрив нуля); 3.4. Щодо граничних та мінімальних розмірів Світильника консольний вуличний, встановлених у п.24 та п.22 технічних характеристик, викладених у Додатку 2 до тендерної документації; 02.07.2020 р. Директор ТОВ "ІНСТОК ТРЕЙД" ___________/ГРИГОЛА Р.В.
Дата розгляду скарги: 15.07.2020 12:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.07.2020 11:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.08.2020 21:36
Дата виконання рішення Замовником: 21.08.2020 13:29
Коментар замовника щодо усунення порушень: Зміни внсенні згідно рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 30.07.2020 № 14738-р/пк-пз частково задоволено скаргу ТОВ «ІНСТОК ТРЕЙД», а в частині задоволеної одна з п’яти вимог, щодо надання учасником копії паспорту на світилки завірені печаткою виробника є дискримінаційною та зобов’язано Виконавчий комітет Ірпінської міської ради - замовника внести відповідні зміни до Додатку 2 тендерної документації. Замовником виключено з додатку зазначена вимога. Т
Автор: ТОВ "ІНСТОК ТРЕЙД", Ростислав Григола +380688666999 instok.trade@gmail.com
Вимога
Відхилено

вимога усунути порушення тендерного законодавства

Номер: caf780eef1ee4c4689a749777b7d9fef
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-19-004548-c.c1
Назва: вимога усунути порушення тендерного законодавства
Вимога:
в тендерних вимогах замовника, зокрема додатку 2 до тендерної документації, допущено низку грубих порушень конкурентності та рівності тендерних можливостей для учасників та зазначена фактична безальтернативність товару: 1. Кількість світло діодів для LED 60Вт — не менше 80 шт - хоча цей параметр не є визначальним для якості та споживчих характеристик виробу (як наприклад потужність, світловий потік чи температура світла). А для LED 100Вт вимоги до кількості діодів чомусь не має.. 2. Розміри, не більше мм ​450*200*80 0 - необгрунтоване звуження конкуренції. А в другом випадку для LED 100Вт - Розміри, не менше мм ​ 619*242*67. Чому саме такі і чому така точність вимог до розмірів?.. 3. Чому відрізняється вимогу до температури світла світильників 60Вт (4000К) і 100Вт (6000К)? Хоча призначення і умови експлуатації виробів ті ж самі - вуличні консольні світильники. І т.д. Що очевидно вказує на антиконкурентну змову між замовником і певним виробником/постачальником цієї продукції. Та містить ознаки корупції і зловживання службовим становищем працівниками ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ. Прошу видалити всі антиконкурентні вимоги та надати змогу іншим учасникам пропонувати еквіваленти виробів, як передбачено тендерним законодавством. Також прошу правоохоронні органи (НАБУ, САП) звернути увагу на цей тендер і провести розслідування можливої злочинної діяльності посадових осіб замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вашу вимогу розглянуто, за результатами розгляду повідомляємо про відхилення вимоги з наступних підстав. Встановлені у тендерній документації технічні характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до потреб міста та направлені на підвищення ефективної, економічної та стабільної роботи освітлювальних приладів на довший термін експлуатації даного Товару. Також звертаємо увагу, що тендерною документацією та законодавством не обмежується право Учасників надати кращі технічні характеристики предмета закупівлі (не гірше тих, що зазначені у технічних вимогах) з додаванням листа-пояснення щодо надання товару кращої якості. Таким чином для зміни характеристик до предмету закупівлі підстави відсутні.
Статус вимоги: Відхилено