-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 «Реконструкція приймального відділення головного корпусу літ. А комунального некомерційного підприємства «Херсонська міська клінічна лікарня імені О.С. Лучанського» по вул. Кримська, 138 в м. Херсоні» (СРV за ДК 021:2015 – 45215000-7: Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень)
Всі документи, які готує Учасник, що мають відношення до пропозиції, повинні бути складені українською мовою, а документи, які видані іншими установами, можуть бути надані учасником у складі тендерної пропозиції як українською так і російською мовами.
Завершена
10 999 196.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2.3% або 250 000.00 UAH
мін. крок: 2.3% або 250 000.00 UAH
Номер:
9762d0d817ab4219a60ea9a598034f9a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-23-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.07.2020 00:00
Період моніторингу:
27.07.2020 16:53 - 18.08.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
27.07.2020 № 215
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 27.07.2020 № 215
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-06-18-007988-c 18.06.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІБП «Гарант» встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «МЕГАБУД-БК», ТОВ «ПМК
№ 132» та ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання Договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 серпня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 18.06.2020 року, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант» (далі – ТОВ «ІБП «Гарант»), товариства з обмеженою відповідальністю «МЕГАБУД-БК» (далі – ТОВ «МЕГАБУД-БК»), товариства з обмеженою відповідальністю «ПМК № 132» (далі – ТОВ «ПМК № 132») та товариства з обмеженою відповідальністю «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК» (далі – ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК»), протоколи засідання тендерного комітету від 08.07.2020 № 132, від 20.07.2020
№ 141 та від 22.07.2020 № 147, вимоги про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір, договір від 03.08.2020 № 22.
За результати моніторингу встановлено, що вимогами пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації, учасник надає довідку у формі табл.1.2, що містить інформацію про виконання аналогічного договору за період з 2016 по 2019 роки (найменування, ЄДРПОУ та адреса замовника, якому здійснювалися аналогічні роботи, № та дата договору, основні види робіт, що виконувалися за договором та сума) на будівництво та/або капітальний ремонт та/або реконструкцію громадських будівель та споруд.
ТОВ «ІБП «Гарант» в складі своєї тендерної пропозиції надав інформацію про досвід виконання аналогічних договорів за період 2014 - 2019 роки, в якій відсутні дані про ЄДРПОУ Замовників, чим не дотримано вимогами пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації.
Крім того, вимогами пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації учасник надає довідку у формі табл. 1.1, що містить інформацію про наявність штатних працівників керівного, інженерно-технічного персоналу та основного складу робітників відповідної кваліфікації, а саме (прізвище, ім’я, по батькові працівника, посада, розряд (за наявності), стаж роботи, років).
У складі своєї пропозиції ТОВ «ІБП «Гарант» надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації (інженерно-технічних робітників, робочих), які мають необхідні знання та досвід, в якій відсутня інформація про посаду працівників, чим не дотримано вимогами пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації.
Однак, на порушення вимог абзацу першого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ІБП «Гарант» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям.
Період усунення порушень:
07.08.2020 19:31 - 22.08.2020 00:00
Дата публікації висновку:
07.08.2020 19:31
Оскарження висновку в суді
Опис:
Інформуємо, що Департаментом розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації було прийнято рішення про оскарження висновку Держаудитслужби та поштою направлено позовну заяву від 21.08.2020 № 05-08-1471/0/20/317.2.2. до Херсонського окружного адміністративного суду.
Дата публікації:
21.08.2020 17:09
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення до висновку про
результати моніторингу закупівлі
Відповідно до абзацу 2 частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо заперечення до висновку Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі Департаменту розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 «Реконструкція приймального відділення головного корпусу літ. А комунального некомерційного підприємства «Херсонська міська клінічна лікарня імені О.С. Лучанського» по вул. Кримська, 138 в м. Херсоні» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-18-007988-c) оприлюдненого в електронній системі закупівель 07 серпня 2020 року.
У констатуючій частині Висновку Держаудитслужби України зазначено що:
1. «Вимогами пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації, учасник надає довідку у формі табл.1.2, що містить інформацію про виконання аналогічного договору за період з 2016 по 2019 роки (найменування, ЄДРПОУ та адреса замовника, якому здійснювалися аналогічні роботи, № та дата договору, основні види робіт, що виконувалися за договором та сума) на будівництво та/або капітальний ремонт та/або реконструкцію громадських будівель та споруд. ТОВ «ІБП «Гарант» в складі своєї тендерної пропозиції надав інформацію про досвід виконання аналогічних договорів за період 2014 - 2019 роки, в якій відсутні дані про ЄДРПОУ Замовників, чим не дотримано вимогами пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації».
Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби України з огляду на таке.
Тендерною документацією передбачено перелік формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій. Однією із таких формальних (несуттєвих)помилок є: зазначення неповного переліку інформації в певному документі, всупереч вимогам документації, у разі, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що надано у складі пропозиції конкурсних торгів учасника;
Оскільки в складі тендерної пропозиції ТОВ «ІБП «Гарант» надано копію аналогічного договору, знятого з оригіналу в якому відображена вся інформація стосовно Замовника в тому числі ЄДРПОУ. Тому Замовником не було порушено вимог пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації.
2. «Вимогами пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації учасник надає довідку у формі табл. 1.1, що містить інформацію про наявність штатних працівників керівного, інженерно-технічного персоналу та основного складу робітників відповідної кваліфікації, а саме (прізвище, ім’я, по батькові працівника, посада, розряд (за наявності), стаж роботи, років). У складі своєї пропозиції ТОВ «ІБП «Гарант» надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації (інженерно-технічних робітників, робочих), які мають необхідні знання та досвід, в якій відсутня інформація про посаду працівників, чим не дотримано вимогами пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу першого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ІБП «Гарант» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям».
Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби України з огляду на таке.
Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Таким чином Замовником направлено повідомлення з вимогою про усунення порушення в частині зазначення інформації стосовно посади кваліфікаційних працівників, яке оформлено протоколом від 20 липня 2020 року № 141. ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант» протягом 24 годин було виправлено все, що вимагалось Замовником. Тому Замовником не було порушено вимог абзацу першого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
Враховуючи вищевикладене, Замовником дотримано усіх вимог Закону та принципів здійснення публічних закупівель.
Заступник директора Департаменту,
голова тендерного комітету Іван ЧОРНИЙ
Дата публікації звіту:
14.08.2020 14:46