-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 «Реконструкція приймального відділення головного корпусу літ. А комунального некомерційного підприємства «Херсонська міська клінічна лікарня імені О.С. Лучанського» по вул. Кримська, 138 в м. Херсоні» (СРV за ДК 021:2015 – 45215000-7: Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень)
Всі документи, які готує Учасник, що мають відношення до пропозиції, повинні бути складені українською мовою, а документи, які видані іншими установами, можуть бути надані учасником у складі тендерної пропозиції як українською так і російською мовами.
Завершена
10 999 196.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2.3% або 250 000.00 UAH
мін. крок: 2.3% або 250 000.00 UAH
Період оскарження:
18.06.2020 16:57 - 29.06.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги
Номер:
9f5d1b87791a4d8b84e491e8e1e0667b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-18-007988-c.a1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Замовник в тендерній документації вимагає довідку у формі табл.1.2, що містить інформацію про виконання аналогічного договору (виконання аналогічних робіт бюджетній організації) (не менше одного) на будівництво та/або капітальний ремонт та/або реконструкцію громадських будівель та споруд. Є незрозумілим, на підставі чого Замовник обмежує коло суб'єктів учасників за принципом фінансування, а виходить і права власності. Дії Замовника в частині встановлення наведеної вище вимоги порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги чинного законодавства, згідно з яким тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації. . В прикріпленому файлі додаємо приклад розгляду аналогічної скарги постійно діючою адміністративною колегією антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- Рішення від 26.09.2018 № 9941.pdf 23.06.2020 15:55
Дата подачі:
23.06.2020 15:55
Вирішення:
Розглянувши та обговоривши Вашу Вимогу на засіданні тендерного комітету повідомляємо про наступне.
Відповідно до п.4 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Крім того, ч.4 ст.22 Закону № 922-VIII містить подібну вимогу але вже в контексті тендерної документації, а саме, що остання не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дана заборона означає, що не можуть бути встановленими вимоги, що прямо не пов’язані з Предметом закупівлі але мають наслідком обмеження кола учасників, тобто зумовлене такими умовами обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Вони, як правило, мають вияв у надмірності або занадто деталізованих вимогах до учасника торгів або до предмета закупівлі. Натомість, ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначає, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Умова щодо наявності договорів із бюджетними організаціями та підприємствами підтверджує наявність в Учасника досвіду роботи у бюджетній сфері, а отже і знання та дотримання вимог бюджетного законодавства під час виконання таких договорів. Тому враховуючи джерело фінансування робіт що закуповуються (державний бюджет) та право Замовника встановити в тендерній документації вимоги, які замовник вважає важливими, та які здатні якісно, вчасно та в повному обсязі забезпечити виконання переможцем торгів вимог Договору, вимога щодо надання довідки у формі табл.1.2, що містить інформацію про виконання аналогічного договору (виконання аналогічних робіт бюджетній організації) (не менше одного) на будівництво та/або капітальний ремонт та/або реконструкцію громадських будівель та споруд не є дискримінаційною.
Таким чином, нами не порушено ст.16 Закону, щодо встановлення кваліфікаційних вимог. Більше того, дотримано і вимоги ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо складу тендерної документації, а саме, п.2 та п.3 ч.2 ст.22 Закону.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
03.07.2020 17:07