-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція частини гуртожитку по вул.Студентська,28А м. Рубіжне (коригування)
Угода про передачу коштів позики №13010-05/119 від 09.06.2020 р
Завершена
7 050 974.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 35 254.87 UAH
мін. крок: 0.5% або 35 254.87 UAH
Номер:
4f3e67659a284c90ab94cf9e8f8ca49a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-10-16-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.10.2020 00:00
Період моніторингу:
16.10.2020 10:25 - 06.11.2020 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.10.2020 № 66
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 16.10.2020 № 66
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-06-18-004942-b 18.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів установлено порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 встановлено порушення вимог частин 3 статті 17; пунктів 2, 14 частини 2 статті 22; частини 2 статті 24; частини 8 статті 26 Закону № 922.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Моноліт-Будсіті» установлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1, абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31Закону № 922.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 листопада 2020 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Управління житлово-комунального господарства (далі - Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 07.04.2020 № 148, реєстр отриманих тендерних пропозицій, вимогу про усунення порушення від учасника ПП «Каррал», відповідь Замовника на вимогу про усунення порушення, запит Замовнику про надання пояснень, відповідь Замовника на запит про надання пояснень, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Моноліт - Будсіті» (далі - ТОВ «Моноліт-Будсіті»), вимогу про усунення невідповідностей, протокол засідання тендерного комітету від 26.08.2020 № 185, повідомлення про намір укласти договір, договір від 22.10.2020 року № LG2A_02.
За результатами моніторингу встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, чим порушено вимоги пункту 8 частини 2 статті 21 Закону № 922.
За результатами моніторингу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація Замовника не містить зазначеного кінцевого строку подання тендерних пропозицій чим порушено вимоги частини 2 статті 22 Закону № 922. Крім того у пункті 1 розділу ІІ «Порядок унесення змін до тендерної документації» Замовником зазначено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менше як на сім днів, що суперечить абзацу 4 частини 2 статті 24 Закону № 922.
Також встановлено, що Замовником у підпунктах 5.5, 5.6 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації не передбачено надання підтвердження відсутності підстав учасником та не визначено способу документального підтвердження переможцем процедури закупівлі відсутності підстав, передбачених частиною 2 статті 17 Закону №922, що є порушенням вимог частини 3 статті 17 Закону №922 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону №922.
Крім того встановлено, що учасник ТОВ «Моноліт - Будсіті» на вимогу пункту 10 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації завантажив документи таким чином, що зміст окремих документів розривається, а саме: файли «Відповідність Додатку 3 та проект договору» з додатками 1, 2 часті та файли «Аналогічні договори» 1-31, 32-63, 64-94, чим порушив умови пункту 10 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації.
1. Моніторингом установлено, що відповідно до підпункту 5.3.3 пункту 5
розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовник установив вимогу до учасників торгів про надання оригіналів листів-відгуків від контрагентів, зазначених в Довідці про виконання аналогічного договору, відповідно до Додатку 7 до тендерної документації, з зазначенням інформації про належне виконання договору, введення в експлуатацію об'єкту/завершення робіт.
На підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність у учасник торгів документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів», у складі своєї тендерної пропозиції учасником ТОВ «Моноліт-Будсіті» надано оригінал листа-відгука від Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації від 11.06.2020 № 01-10/2600 без зазначення інформації про введення в експлуатацію об'єкту/завершення робіт, чим не дотримано вимоги підпункту 5.3.3 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації.
2. Моніторингом установлено, що відповідно до пункту 6
розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовник установив вимогу до учасників торгів про надання документального підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у Додатку 3 до тендерної документації , яка повинна бути підтверджена наступними документами, а саме: договірною ціною, зведеним кошторисним розрахунком, пояснювальною запискою, локальними кошторисами, підсумковою відомістю ресурсів та проектом календарного графіку виконання робіт. Також зазначено, що тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку 3, буде відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
На підтвердження відповідності технічним вимогам у складі своєї тендерної пропозиції учасник ТОВ «Моноліт-Будсіті» надав лист-підтвердження про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам від 06.07.2020 № 04-72. Крім того надав підсумкову відомість ресурсів та довідку про наявність у нього обладнання та матеріально технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, в яких відсутня інформація щодо наявності у учасника будівельних машин і механізмів, визначених технічним завданням Замовника відповідно до Додатку 3 тендерної документації, чим не дотримав вимоги пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку № 3 до тендерної документації
Відповідно до абзацу другого пункту 1 частини першої та абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Проте, Замовник на порушення абзацу 2 пункту 1 частини 1 та абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Моноліт-Будсіті» як таку, що не відповідають кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та допустив їх до оцінки, визначив переможцем торгів та уклав з ним договір.
Період усунення порушень:
10.11.2020 17:08 - 25.11.2020 00:00
Дата публікації висновку:
10.11.2020 17:08
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов’язань щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель та за результатом розгляду інформації про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі повідомляємо наступне.
Щодо невідповідності оголошення про закупівлю в частині відсутності інформації про мову підготовки пропозицій:
Управлінням житлово-комунального господарства Рубіжанської міської ради укладено договір приєднання до Регламенту авторизованого електронного майданчика «Держзакупівлі Онлайн» № 0545123329042016-58. На підставі зазначеного договору Замовник користується майданчиком «Держзакупівлі Онлайн» з метою проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг. Оголошення про закупівлю формується виключно системою шляхом заповнення електронних полів. Проте на сьогоднішній день на майданчику відсутнє поле для заповнення про мову подання пропозиції, однак відповідна вимога витримана в тендерній документації на закупівлю робіт за Об’єктом, а саме у п. 7 р. І міститься інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції. Тендерна документація є невід’ємною частиною оголошення про закупівлю.
Щодо невідповідності вимог щодо закупівлі робіт за Об’єктом у тендерній документації, а саме абз. 4 ч. 2 ст. 24, ч. 3 ст. 17:
Закупівля робіт за об’єктом «Реконструкція частини гуртожитку по вул. Студентська, 28а, м. Рубіжне (коригування)» здійснюється в рамках виконання умов Угоди про передачу коштів позики №13010-05/119 від 09.06.2020 р, укладеною між Міністерством фінансів України, Міністерством розвитку громад та територій, Рубіжанською міською радою та Управлінням житлово-комунального господарства Рубіжанської міської ради щодо забезпечення реалізації заходів Надзвичайної кредитної програми на відновлення України, яка фінансується за рахунок коштів Європейського інвестиційного банку.
Даний об’єкт фінансується в рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України, що фінансується Європейським інвестиційним банком (ЄІБ), а безпосередньо співпраця з донором в рамках даної програми координується Міністерством розвитку громад та територій України. В рамках співпраці для реалізації зазначеного проекту між Міністерством розвитку громад та територій України, Міністерством фінансів України, Рубіжанською міською радою та управлінням житлово-комунального господарства Рубіжанської міської ради укладено Угоду про передачу коштів позики Європейського інвестиційного банку від 09.06.2020 № 13010-05/119.
Джерелами фінансування робіт за цим договором є субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України» та/або кошти місцевих бюджетів.
Порядок надання субвенції визначається Постановою Кабінету Міністрів України від 25.11.2015 № 1068 та Угодою про передачу коштів позики від 09.06.2020 № 13010-05/119, укладеною відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України»), ратифікованої Законом № 346-VIII від 22.04.2015р., за погодженням з Мінрегіоном та Мінфіном.
Таким чином, закупівля робіт за даним здійснюється у відповідності до п. 2 ст. 6 Закону України «Про публічні закупівлі» «Закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону».
В рамках зазначених документів тендерна документація була розроблена та погоджена в установленому порядку з Міністерством розвитку громад та територій України та Європейським інвестиційним банком з урахуванням вимог міжнародного донора щодо проведення закупівлі.
Додатково зазначаємо, що згідно вимог абз. 4 ч. 2 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» «у разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів». У тендерній документації на закупівлю робіт за Об’єктом виконання даної вимоги передбачене автоматичне продовження терміну подання пропозицій електронною системою, не менш як на сім днів. Тобто, вимога щодо додержання не менш як семиденного терміну подовження подання пропозицій у зазначеному випадку витримана.
Щодо наявності в тендерній пропозиції сканованих документів, зміст яких розірвано, зазначаємо, що дана невідповідність не є порушенням, а є формальною помилкою відповідно до п. 12 Переліку формальних помилок, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710.
Щодо надання учасником у складі тендерної документації оригіналу листа-відгуку без зазначення інформації про введення в експлуатацію об’єкту/завершення робіт зазначаємо, що учасником ТОВ «Моноліт-Будсіті» у складі своєї тендерної пропозиції надано скан-копію оригіналу листа-відгуку від Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації від 11.06.2020 № 01-10/2600, в якому зазначено, що «роботи виконані належним чином у відповідності до підписаного вищезазначеного договору, у встановлені терміни, якісно і своєчасно», а також додані акти виконаних робіт на весь обсяг робіт згідно договору підряду, що свідчить про завершення робіт і не є порушенням вимог тендерної документації.
Щодо невідповідності кількості одиниць техніки та механізмів у пропозиції учасника технічному завданню зазначаємо, що під час подання цінової пропозиції, учасник сам обирає технологію виконання робіт і відображає необхідні будівельні машини і механізми у підсумковій відомості ресурсів (із заміною на машини і механізми, які фактично є на балансі підприємства, або на які є договір оренди). У разі відсутності у національних чи галузевих стандартах ресурсних кошторисних норм експлуатації на наявні у потенційного підрядника (у тому числі – іноземної компанії) машини та механізми може проводитись заміна таких машин. Така заміна відбувається за умови здійснення відповідного технічного та економічного обґрунтування, враховуючи вартість експлуатації машин, передбачених чинними РЕКН із відповідною вартістю зазначених робіт, що виконуються із застосуванням наявних у Підрядника машин і механізмів. Така норма передбачена п. 6.2.1.5 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва». У випадку, якщо обґрунтовані витрати підрядника, спричинені заміною, перевищують відповідну нормативно-розрахункову вартість робіт, підрядник може розробити індивідуальні ресурсні елементні кошторисні норми в установленому порядку.
Дата публікації звіту:
12.11.2020 13:56
Запити/Пояснення
Номер:
b5806e4016854eb2844363e4c135eb51
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.10.2020 11:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.10.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції частини гуртожитку по вул. Студентська, 28 А, м. Рубіжне (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-06-18-004942-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні" від 26.01.1993 №2939, частини п’ятої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922 в редакції Закону України від 19.09.2019 р. № 114-IX (далі – Закон 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
Згідно з даними інформаційно-телекомунікаційної системи закупівель Prozorro, за результатами процедури закупівлі Управлінням житлово-комунального господарства 26.08.2020 року оприлюдено повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "Моноліт Будсіті". Чи було укладено договір про закупівлю робіт з переможцем процедури закупівлі? Та з яких причин Вами, відповідно до частини 1 статті 10 Закону 922, не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу договір про закупівлю робіт з ТОВ "Моноліт-Будсіті"?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
53f22d022e3e412fb1f2181bdb4cfe94
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
19.10.2020 15:17
Опис:
На запит в рамках проведення моніторингу закупівлі робіт за об’єктом «Реконструкція частини гуртожитку по вул. Студентська, 28а, м. Рубіжне (коригування)» повідомляємо наступне.
Дана закупівля здійснюється в рамках виконання умов Угоди про передачу коштів позики №13010-05/119 від 09.06.2020 р, укладеною між Міністерством фінансів України, Міністерством розвитку громад та територій, Рубіжанською міською радою та Управлінням житлово-комунального господарства Рубіжанської міської ради щодо забезпечення реалізації заходів Надзвичайної кредитної програми на відновлення України, яка фінансується за рахунок коштів Європейського інвестиційного банку.
Відповідно до умов Угоди про передачу коштів позики Європейського інвестиційного банку на реалізацію Надзвичайної кредитної програми на відновлення України №13010-05/119 від 09.06.2020 проект договору з переможцем торгів на закупівлю робіт за об’єктом «Реконструкція частини гуртожитку по вул. Студентська,28А м. Рубіжне (коригування)» переданий на опрацювання та погодження до Мінрегіону. У зв’язку з цим неможливо витримати 20-денний термін укладання договору про закупівлю з учасником, якого визнано переможцем торгів відповідно до п. 2 розділу VI тендерної документації.
Згідно ч. 6 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» «у випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів».
Враховуючи вищенаведене, тендерним комітетом Управління житлово-комунального господарства Рубіжанської міської ради вирішено продовжити строк укладання договору з учасником, якого визнано переможцем торгів на закупівлю робіт за об’єктом «Реконструкція частини гуртожитку по вул. Студентська,28А м. Рубіжне (коригування)», ТОВ «Моноліт-Будсіті» на строк до 60 днів згідно ч. 6 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідне рішення відображене у протоколі засідання тендерного комітету № 193 від 15.09.2020 (копія додається).