-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція Хмельницького обласного кардіологічного диспансеру по вул. Володимирська, 85 в м. Хмельницькому (І-й пусковий комплекс) Коригування
Місцезнаходження: 29001, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Володимирська, буд. 85; ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 03397564; категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону (п.3 ч.4 ст.2 Закону). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська, якщо інше не передбачено умовами тендерної документації.
Завершена
32 257 050.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 161 285.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 161 285.25 UAH
Номер:
f3335be92dac4504a06b4a574e6056e9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-10-16-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.10.2020 00:00
Період моніторингу:
16.10.2020 14:50 - 06.11.2020 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.10.2020 Одеса № 352
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 16.10.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 16.10.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 16.10.2020 № 352
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
8 UA-2020-06-18-007603-c 18.06.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 листопада 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Хмельницький обласний серцево-судинний центр» Хмельницької обласної ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про процедуру відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами) (далі – ТД), яку затверджено рішенням тендерного комітету від 30.06.2020 № 156, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «8Н КЮ ЗЕТ АБСОЛЮТ» (далі – ТОВ «8Н КЮ ЗЕТ АБСОЛЮТ»), повідомлення про намір укласти договір від 10.07.2020, укладений договір про закупівлю робіт від 29.07.2020 № 29, пояснення Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби від 28.10.2020 отримані через електрону систему закупівель.
Період усунення порушень:
04.11.2020 15:31 - 10.11.2020 00:00
Дата публікації висновку:
04.11.2020 15:31
Запити/Пояснення
Номер:
3036fea0860241c5b4d24749b68cd533
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
23.10.2020 09:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.10.2020 23:00
Опис:
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 16.10.2020 № 352 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт, яка проводиться Комунальним некомерційним підприємством «Хмельницький обласний серцево-судинний центр» Хмельницької обласної ради (оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднено за номером ID: UA-2020-06-18-007603-c, дата оприлюднення 18.06.2020).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника, а саме:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «8Н КЮ ЗЕТ АБСОЛЮТ» (далі – учасник) вимогам підпункту 3.5.5 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації щодо надання інформаційної довідки про наявність кваліфікованих працівників із зазначенням посади, спеціальності та досвіду роботи, тоді як учасником надано довідку про підтвердження наявності кваліфікованих працівників від 03 липня 2020 за вих. № 15, що не містить інформацію про посаду, спеціальність та досвід роботи?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
dbf97c2a6dca4317b93086855b46bd6d
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
28.10.2020 13:14
Опис:
На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідні пояснення на Ваш запит.
Відповідно до п.п.3.5.2 п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції, зокрема, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», наступні документи, інформаційну довідку про наявність кваліфікованих працівників для виконання робіт (п.п. 3.5.5. п.5 розділу ІІІ ТД).
Згідно із п.п.3.5.5 п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників повинна містити інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій, а саме: для інженерно технічних працівників – посада, спеціальність, досвід роботи. Для робітників: спеціальність, наявність власних та необхідність залучення додатково.
При цьому, відповідно до п.п.3.5.6 п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, учасники можуть для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядника/субпідрядників.
Згідно із абц.2 ч.3 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Відповідно до наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «8Н КЮ ЗЕТ АБСОЛЮТ» документів він планує залучити до виконання робіт субпідрядників.
Так, в архіві «Субпідрядник_Частина 1» надано документи «4. Довідка про робітників (1).pdf» та «5. Довідка про робітників (2).pdf». Також, надано архів «Субпідрядник_Частина 3» в якому міститься документ «Документи.pdf». У зазначених документах міститься повна та достатня інформація про працівників, які мають необхідні знання та досвід щоб виконати умови договору про закупівлю.
Крім того, ТОВ «8Н КЮ ЗЕТ АБСОЛЮТ» у складі тендерної пропозиції надано накази про призначення працівників на посади та їх посвідчення з «Правил з охорони праці», а тому в повній мірі виконано умови тендерної документації. Враховуючи вищевикладене та надані у складі тендерної пропозиції ТОВ «8Н КЮ ЗЕТ АБСОЛЮТ» документи, останній в повній мірі відповідає встановленому кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Документи, що підтверджують зазначену інформацію містяться у складі тендерної пропозиції ТОВ «8Н КЮ ЗЕТ АБСОЛЮТ», а тому Замовником додатково не надаються.