-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція Хмельницького обласного кардіологічного диспансеру по вул. Володимирська, 85 в м. Хмельницькому (І-й пусковий комплекс) Коригування
Місцезнаходження: 29001, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Володимирська, буд. 85; ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 03397564; категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону (п.3 ч.4 ст.2 Закону). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська, якщо інше не передбачено умовами тендерної документації.
Завершена
32 257 050.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 161 285.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 161 285.25 UAH
Період оскарження:
18.06.2020 16:31 - 04.07.2020 00:00
Вимога
Вирішена
Скасування дискримінаційних вимог до учасників закупівлі
Номер:
82cc6bea628f44b39a7b6cd0e14e1597
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-18-007603-c.a2
Назва:
Скасування дискримінаційних вимог до учасників закупівлі
Вимога:
Вимагаємо внести зміни до даної Закупівлі та замінити дискримінаційні вимоги, які зазначені в Тендерній документації до учасників.
В п.п. 2, п. 5 розділу 3 ТД вказано дискримінаційну вимогу, а саме: «2.1 Інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників для виконання робіт (п.п. 3.5.5. п.5 розділу ІІІ ТД). 2.2. Кількість кваліфікованих працівників, повинна становити не менше 40 чоловік. Наявність кваліфікованих працівників підтверджується Податковим розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (Форма № 1ДФ) за перший квартал 2020 року або Звітом із праці за останній звітний період 2020 року. До уваги беруться працівники, які працювали в учасника за трудовими договорами (контрактами).». Складається враження, що замовнику дані вимоги допомагав визначати потенційний учасник-переможець!!! Звідки саме випливає кількість працівників 40 чоловік??? Чому саме податковий розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (Форма № 1ДФ) за перший квартал 2020, а не за 2019 рік. В умовах, які склалися в 2020 році, а саме дії спрямовані на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) дана вимога є дискримінаційною. Вимагаємо внести зміни до даної вимоги, щодо кількості працівників та звітного періоду.
Також звертаємо Вашу увагу на не вірно прописану вимогу, щодо оформлення працівників лише трудовими договорами (контрактами), доцільно додати оформлення по трудовій книжці згідно КЗпПУ.
В п.п. 3, п. 5 розділу 3 ТД, Замовник прописує в даній вимозі чотири аналогічні договори. Також, вимога «…Обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівництва будівельних робіт за 2018-2019 роки повинен бути не менше 45 млн. грн. Обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівництва будівельних робіт підтверджується учасником інформацією, яку він подавав до органів статистики (довідка з органів статистики або довідка учасника в довільній формі з підтвердженням вказаної інформації органами статистики, або формами державного статистичного спостереження № 1-кб (місячна) «Звіт про виконання будівельних робіт») із наданням документів, що підтверджують їх отримання органами статистики…», якими рекомендаціями? Керувався Замовник прописуючи такі кваліфікаційні критерії.
Просимо внести зміни до даної вимоги та зменшити кількість аналогічних договорів до трьох, а також, зменшити суму обсягу виконаних (реалізованих) на об’єктах будівництва будівельних робіт за 2018-2019 роки!!!
П.п. 4, п. 5 розділу 3 ТД прописані вимоги, які породжують дискримінацію учасників та рівне ставлення до них, а саме: «…Обсяг річного доходу (виручки/чистого доходу) учасника за 2019 рік повинен становити не менше 32 млн. грн….». Просимо Замовника внести зміни до даної вимоги та запобігти корупційним діям і зловживанням.
Дані вимоги Замовника не дають змоги прийняти участь у даній закупівлі порушуючи Наші права згідно ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо внести зміни до Тендерної Документації та не встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Також хочеться окремо звернути увагу, що в сьогодення дуже важливо дотримуватися природоохоронного законодавства та дотримуватися захисту довкілля під час виконання будівельних робіт. Дані критерії підтверджує наявність в підприємства системи екологічного управління в галузі будівництва, що засвідчує дотримання всіх природоохоронних норм.
Пов'язані документи:
Замовник
- 156 Протокол_про_внесення_змiн.docx 30.06.2020 14:24
Дата подачі:
25.06.2020 08:44
Вирішення:
Доброго дня, за результатами Вашого звернення будуть внесені відповідні зміни то тендерної документації згідно чинного законодавства.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога про скасування дискримінаційних умов даної Закупівлі
Номер:
0814402a2c66485a81ef44e19fec6b32
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-18-007603-c.a1
Назва:
Вимога про скасування дискримінаційних умов даної Закупівлі
Вимога:
Шановний Замовник, Вимагаємо замінити дискримінаційні вимоги, які зазначені в Тендерній документації до учасників на вимоги, які відповідають нормам діючого законодавства та не порушують статтю 5 ЗУ «Про Публічні Закупівлі», а саме:
1. Підпункт 2, пункту 5 розділу 3 ТД «…2.1 Інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників для виконання робіт (п.п. 3.5.5. п.5 розділу ІІІ ТД). 2.2. Кількість кваліфікованих працівників, повинна становити не менше 40 чоловік. Наявність кваліфікованих працівників підтверджується Податковим розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (Форма № 1ДФ) за перший квартал 2020 року або Звітом із праці за останній звітний період 2020 року. До уваги беруться працівники, які працювали в учасника за трудовими договорами (контрактами).». Чому саме працівників, повинна становити не менше 40 чоловік? Чому саме Податковим розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (Форма № 1ДФ) за перший квартал 2020 року? Якими даними та законодавчими рекомендаціями керувався Замовник прописуючи такі дискримінаційні вимоги (число працівників та Звіт за перший квартал 2020 року). Також виникає питання щодо вимоги «…працювали в учасника за трудовими договорами (контрактами)..», а інститут КЗпПУ оформлення працівників за трудовими книжками Замовник до уваги не бере! Дана вимога є дискримінаційною, тому просимо шановного Замовника внести зміни та зменшити кількість працівників та брати до уваги Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (Форма № 1ДФ) за 2019 рік. А також, прописати згідно КЗпПУ оформлення по трудовим книжкам та/або трудовими договорами (контрактами).
2. Також, виникають питання до пункту 3, пункту 5 розділу 3 ТД, чому Замовник прописує саме чотири аналогічні договора, а не наприклад, три аналогічні договори? Вимога «…Обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівництва будівельних робіт за 2018-2019 роки повинен бути не менше 45 млн. грн. Обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівництва будівельних робіт підтверджується учасником інформацією, яку він подавав до органів статистики (довідка з органів статистики або довідка учасника в довільній формі з підтвердженням вказаної інформації органами статистики, або формами державного статистичного спостереження № 1-кб (місячна) «Звіт про виконання будівельних робіт») із наданням документів, що підтверджують їх отримання органами статистики…», з яких джерел Замовник бере суму «не менше 45 млн.грн.», хоча очікувана вартість Закупівлі становить близько 32 млн.грн. Просимо внести зміни до даних вимог та забезпечити добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них.
3. Підпункт 4, пункту 5 розділу 3 ТД де знову прописані вимоги, які породжують дискримінацію учасників та рівне ставлення до них. «…Обсяг річного доходу (виручки/чистого доходу) учасника за 2019 рік повинен становити не менше 32 млн. грн….», тобто, якщо в учасника обсяг річного доходу (виручки/чистого доходу) учасника за 2019 рік становить 30 млн. грн., то даний учасник не може прийняти участь у даній закупівлі, маючи при цьому позитивний досвід виконання аналогічних робіт. Просимо Замовника внести зміни до даної вимоги та запобігти корупційним діям і зловживанням!
Дані вимоги Замовника не дають змоги прийняти участь у даній закупівлі чим порушують Наші права згідно ЗУ «Про публічні закупівлі». Просимо Замовника дотримуватися законного проведення Закупівлі та дотримуватися:
1) добросовісної конкуренція серед учасників;
2) максимальної економії, ефективності та пропорційності;
3) відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимагаємо внести зміни до ТД з урахуванням вищеперерахованого!!!
Пов'язані документи:
Замовник
- 156 Протокол_про_внесення_змiн.docx 30.06.2020 14:25
Дата подачі:
24.06.2020 15:28
Вирішення:
Доброго дня, за результатами Вашого звернення будуть внесені відповідні зміни то тендерної документації згідно чинного законодавства.
Статус вимоги:
Задоволено