• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт приміщень першого поверху терапевтичного корпусу КНП РЦМЛ для розміщення відділення екстреної медичної допомоги за адресою: вул. Б. Хмельницького, буд.66а, м. Рубіжне»

Завершена

13 604 334.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 68 021.67 UAH
Номер: 351b3b798ca248c6a78f5a212147e90e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-01-21-000067
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.01.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 21.01.2021 16:28 - 12.02.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 21.01.2021 № 5 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 21.01.2021 № 5 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг відповідно до доручення Державної аудиторської служби України від 20.01.2021 №003100-3100-18/696-2021 «Про надання доручення». № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 9 UA-2020-06-18-001988-а 18.06.2020 Управління житлово-комунального гоподарства (код за ЄДРПОУ 05451233) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 99) 615-72-12, fintisov@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 8, 11 частини другої статті 22 Закону. За результатами розгляду тендерної пропозиції ПП "Строй-Клуб Плюс" установлено порушення вимог частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором від 07.09.2020 № 1 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 лютого 2021 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про процедуру закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства Рубіжанської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, протокол розкриття тендерних пропозицій від 16.07.2020, тендерна пропозиція Приватне підприємство "Строй-Клуб Плюс" (далі – ПП "Строй-Клуб Плюс"), протокол тендерного комітету від 25.08.2020 №184 про визначення переможця, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 25.08.2020, договір підряду від 07.09.2020 № 1 та додаткові угоди до нього. Відповідно до вимоги пункту 11 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін. В електронній системі закупівель 15.01.2021 в розділі «Зміни до договору» Замовник оприлюднив повідомлення про внесення змін до договору (укладена додаткова угода від 17.12.2020 № 6 до договору підряду від 07.09.2020 № 1 щодо коригування переліку робіт відповідно до скоригованої проектно-кошторисної документації без зростання суми договірної ціни). Таким чином, Замовником в електронній системі закупівель Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю оприлюднено 15.01.2021 з порушенням термінів, передбачених пунктом 11 частини першої статті 10 Закону. Відповідно до пункту 8 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. На порушення вищезазначеної норми Закону в проекті договору (Додаток 6 до тендерної документації) про закупівлю не зазначено порядок змін істотних умов договору, що обов’язково включаються до договору про закупівлю, про які зазначено Замовником у розділі VI тендерної документації. Крім того, моніторингом встановлено розбіжності щодо терміну виконання робіт, визначеного у пункті 3.1 проекту договору (Додаток 6 до тендерної документації) (до 20.12.2020) з строком виконання робіт, зазначеним в оголошенні про проведення відкритих торгів (до 31 грудня 2020). У формі «Тендерна пропозиція», яка є Додатком 1 до тендерної документації, Замовник зазначив умову про дотримання умов тендерної пропозиції 90 днів з дня розкриття тендерних пропозицій, що суперечить умовам пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації та вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону. Аналізом тендерної пропозиції учасника ПП "Строй-Клуб Плюс" встановлено наступне. У п.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником визначено необхідність подання інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно умов та форми, наведених у додатку 2 до тендерної документації. Згідно умов Додатку №2 до тендерної документації для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій на закупівлю робіт учасник повинен подати довідку у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника, що містить опис технічних можливостей підприємства (до довідки включаються тільки механізми, обладнання та устаткування, що будуть використовуватись при наданні послуг). Для підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник повинен надати в складі своєї пропозиції копії технічних паспортів або копії договорів оренди (суборенди) чи надання послуг, або копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, що підтверджують наявність в учасника обладнання, машин та механізмів, які будуть залучені до виконання послуг. У разі надання копій договорів оренди ( суборенди) чи надання послуг, учасники повинні підтвердити зазначене у даних договорах обладнання, машини або механізми копіями технічних паспортів, або копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, або копією інвентаризаційного опису. Учасником ПП "Строй-Клуб Плюс" у складі своєї тендерної пропозиції надано інформацію (довідка від 13.07.2020 №2 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі), що не відповідає необхіднім технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі щодо: вишки телескопічні (на автомобілі, вантажопідйомність 0,35 т), навантажувачі одноковшові (вантажопідйомність 2 т), пiдiймачi вантажопасажирськi (вантажопiдйомнiсть 0,8 т), прес-ножицi комбiнованi. Крім того, учасником не надано копій договорів оренди (суборенди) чи надання послуг та не підтверджені копіями технічних паспортів, або копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, або копією інвентаризаційного опису обладнання, машини або механізми, зазначені учасником у складі своєї тендерної пропозиції, а саме; крани на автомобiльному ходу (вантажопiдйомнiсть 6,3 т), трактори на гусеничному ходу (потужнiсть 59 кВт (80 к.с.)), тельфери електричнi (вантажопiдйомнiсть 0,5 т), розчинозмiшувачi пересувнi (мiсткiсть 150 л), шинотрубозгин з моторним приводом, верстат трубозгинальний гiдравлiчний, верстат трубонарiзний, верстат трубообрiзний, електричнi печi (для сушiння зварювальних матерiалiв з регулюванням температури у межах 80-500 град.С), молотки вiдбiйнi пневматичнi (при роботi вiд пересувних компресорних станцiй), термопенали (з масою завантажувальних електродiв не бiльше 5 кг), трансформатори зварювальнi (з номiнальним зварювальним струмом 315-500 А), ножицi листовi кривошипнi (гiльйотиннi), лебiдки електричнi, котел електричний бiтумний (мiсткiсть 1 м3), киркувальник, вiбратори глибиннi, вібратори поверхневі, баддi (мiсткiсть 2 м3). Таким чином, тендерна пропозиція ПП "Строй-Клуб Плюс" не відповідала умовам тендерної документації, та підлягала відхиленню відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 як така, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону. Натомість, згідно з протоколом від 25.08.2020 №184 Замовником прийнято рішення про визначення переможцем ПП "Строй-Клуб Плюс" та укладено з ним договір від 07.09.2020 № 1 на суму 9 600 000,00 гривень.
Період усунення порушень: 16.02.2021 12:39 - 03.03.2021 00:00
Дата публікації висновку: 16.02.2021 12:39