-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт приміщень першого поверху терапевтичного корпусу КНП РЦМЛ для розміщення відділення екстреної медичної допомоги за адресою: вул. Б. Хмельницького, буд.66а, м. Рубіжне»
Завершена
13 604 334.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 68 021.67 UAH
мін. крок: 0.5% або 68 021.67 UAH
Період оскарження:
18.06.2020 15:43 - 11.07.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога-скарга
Номер:
ce1a1155220147e68f4d8907bfe24943
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-18-001988-a.b1
Назва:
Вимога-скарга
Вимога:
16 липня 2020 року Управлінням житлово-комунального господарства на електронному майданчику zakupki.prom.ua проведено тендер на предмет закупівлі: «Капітальний ремонт приміщень першого поверху терапевтичного корпусу КНП РЦМЛ для розміщення відділення екстреної медичної допомоги за адресою: вул. Б. Хмельницького, буд.66а, м. Рубіжне». ДК 021:2015: 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи.
За результатами аукціону перше місце зайняло наше підприємство з найбільш вигідною пропозицією 8998000,00грн. з ПДВ. Проте після проведення аукціону 13.08.2020 року рішенням Замовника (Протокол №180) тендерна пропозиція ПП «ЮФ «Каррал» була відхилена, оскільки, за думкою Замовника, ПП «ЮФ «Каррал» не відповідає кваліфікаційним вимогам ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме учасник процедури закупівлі не має достатньо працівників, які мають необхідні знання та досвід, а також учасник процедури закупівель не має в наявності достатньо обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
1) 19 квітня 2020 року вступила в силу нова редакція ЗУ «Про публічні закупівлі», яку було доповнено, зокрема, ч.9 ст. 26 такого змісту: учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Тож Замовник, після виявлення невідповідності інформації та/або документів учасника мав спочатку виставити ПП «ЮФ «Каррал» повідомлення (вимогу) про усунення виявлених помилок протягом 24 годин і лише в разі їх неусунення міг приймати рішення про дискваліфікацію учасника.
В порушення наведених вимог законодавства, Замовник не виставляв нам повідомлення вимогу) про усунення щодо виправлення невідповідностей кваліфікаційним критеріям ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме щодо працівників, які мають необхідні знання та досвід, а також щодо наявності достатньо обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Натомість вимога, що виставлялася нам раніше (і яку ми виконали в повному обсязі) не містила вказаних недоліків, що описані Замовником в протоколі №180. Ці невідповідності носять суто технічний характер і є наслідком технічних помилок або описок, що не впливають на зміст тендерної пропозиції і могли бути усунуті протягом 24 годин, замість цього Замовник дискваліфікував наше підприємство з найбільш вигідною економічною пропозицією за формальними ознаками.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга-вимога по терапевтичному відділенню.pdf 03.09.2020 10:33
- відповідь на скаргу 07.09.2020 14:17
Дата подачі:
03.09.2020 10:33
Вирішення:
На вимогу-скаргу від 03.09.2020 щодо порушень при проведенні закупівлі робіт за об’єктом «Капітальний ремонт приміщень першого поверху терапевтичного корпусу КНП РЦМЛ для розміщення відділення екстреної медичної допомоги за адресою: вул. Б.Хмельницького, буд. 66а, м. Рубіжне» повідомляємо наступне.
До питання 1:
В ході розгляду тендерної пропозиції ПП «Юридична фірма «Каррал» були встановлені невідповідності вимогам тендерної документації, перелік яких 31.07.2020 опублікований на офіційному порталі оприлюднення інформації про публічні закупівлі України ПРОЗОРРО в Повідомленні про усунення порушень, а саме:
1) учасником ПП «ЮФ «Каррал», тендерна пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не надано та не завантажено файли, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачено умовами цієї документації, згідно умов та форми, наведених у п.8 Додатку 4 до тендерної документації, а саме: підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни, яка визначена як остаточна пропозиція за результатом аукціону. У зв’язку з цим була відсутня можливість здійснити перевірку тендерної пропозиції на відповідність технічним вимогам.
2) згідно Додатку №2 Учасник повинен подати довідку про працівників, які безпосередньо залучатимуться до надання послуг за предметом закупівлі. Учасником надано довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, але ця довідка не містить інформацію, чи плануються ці працівники залучатися до виконання робіт на об’єкті «Капітальний ремонт приміщень першого поверху терапевтичного корпусу КНП РЦМЛ для розміщення відділення екстреної медичної допомоги за адресою: вул. Б. Хмельницького, буд. 66а, м. Рубіжне».
В протоколі № 180 від 13.08.2020р. зазначена детальна інформація про причини відхилення учасника ПП «ЮФ «Каррал», а саме: після долучення Учасником документів згідно повідомлення про усунення порушень, оприлюдненого Замовником на офіційному порталі оприлюднення інформації про публічні закупівлі 31.07.2020 відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», у документації згідно умов та форми, наведених у п.8 Додатку 4 до тендерної документації, а саме у кошторисній документації на виконання робіт за об’єктом «Капітальний ремонт приміщень першого поверху терапевтичного корпусу КНП РЦМЛ для розміщення відділення екстреної медичної допомоги за адресою: вул. Б. Хмельницького, буд. 66а, м. Рубіжне» враховані витрати на оплату праці працівників, задіяних у керуванні транспортними засобами, машинами і механізмами (водіїв та машиністів). Проте в поданій учасником Довідці про працівників яких плануються залучати до виконання робіт на об’єкті «Капітальний ремонт приміщень першого поверху терапевтичного корпусу КНП РЦМЛ для розміщення відділення екстреної медичної допомоги за адресою: вул. Б. Хмельницького, буд. 66а, м. Рубіжне», не зазначений перелік працівників, які можуть бути задіяні у керуванні транспортними засобами, машинами і механізмами (водії та машиністи). Також залучення зазначених працівників не передбачене договорами на оренду техніки, поданими учасником у складі тендерної пропозиції.
Окрім того, згідно листа Головного управління СБУ у Донецькій і Луганській областях від 22.07.2020 № 78/3/25/2560 (зареєстроване в управлінні ЖКГ Рубіжанської міської ради Луганської області від 05.08.2020 № 20-1107)зазначено, що договір оренди техніки, поданий учасником ПП «ЮФ «Каррал»» у складі тендерної пропозиції як підтвердження наявності обладнання, містить додаток з переліком такого обладнання до іншого договору з іншими реквізитами, скан-копію якого не надано. Також, згідно умов договору на оренду обладнання, поданого учасником у складі тендерної пропозиції, «найменування обладнання, яке передається Орендарю за цим договором, його комплектність, технічні характеристики (інші особливості у разі необхідності) зазначаються в акті прийому-передачі, який є додатком до цього договору». Однак, актів прийому-передачі техніки не надано, що ставить під сумнів можливість учасника виконати роботи на об’єкті закупівель через відсутність достатньої кількості обладнання і техніки.
Крім того, як зазначено у протоколі № 180 від 13.08.2020р., додатково наголошуємо, що учасник не підтвердив наявність власного (орендованого) обладнання шляхом надання в складі своєї пропозиції копії технічних паспортів або копії договорів оренди ( суборенди) чи надання послуг, або копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, що підтверджують наявність в учасника обладнання, машин та механізмів, які будуть залучені до виконання послуг. У разі надання копій договорів оренди ( суборенди) чи надання послуг, учасники повинні підтвердити зазначене у даних договорах обладнання, машини або механізми копіями технічних паспортів, або копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, або копією інвентаризаційного опису. Учасник надав договір оренди обладнання № 5/4 від 06 липня 2020р., проте додаток поданий до іншого договору № 4/2 від 13.02.2020р, що вказує на відсутність підтвердження учасником залучення необхідного обладнання та відсутність техніки, яка необхідна для виконання робіт відповідно умов тендерної закупівлі.
Відповідно до ч.9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» 31.07.2020р. Замовником було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учасника. Також, згідно абз. 4 п. 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
До питання 2:
Щодо неправомірного визнання переможцем ПП «Строй клуб Плюс» щодо невідповідності форми інвентаризаційного опису техніки та обладнання вимогам Положення про про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженим Наказом Міністерства фінансів України №879 від 02.09.2014 року, повідомляємо, що тендерною документацією на закупівлю робіт за об’єктом «Капітальний ремонт приміщень першого поверху терапевтичного корпусу КНП РЦМЛ для розміщення відділення екстреної медичної допомоги за адресою: вул. Б. Хмельницького, буд. 66а, м. Рубіжне» не передбачені окремі вимоги щодо необхідності надання інвентаризаційного опису конкретної форми».
До питання 3:
Щодо фіктивності договорів оренди техніки, які були надані Учасником - переможцем закупівлі у складі тендерної пропозиції зазначаємо, що у п. 20-35 підсумкової відомості ресурсів, на які посилається Скаржник, вказані машини, вартість яких враховується у складі загальновиробничих витрат (розрахунок яких надано учасником тендеру). Такі машини не мають одиничної вартості за маш/год. Ціна кожної з основних будівельних машин і механізмів вказана в розділі ІІ підсумкової відомості ресурсів (п.9-19), у відповідності до ДСТУ-Н Б Д.1.1-1:2013 та ДСТУ-Н Б Д.1.1-4:2013.
До питання 4:
Щодо невідповідності кількості одиниць техніки, які передбачені у кошторисі Учасником - переможцем закупівлі у складі тендерної пропозиції зазначаємо, що під час подання цінової пропозиції, учасник сам обирає технологію виконання робіт і відображає необхідні будівельні машини і механізми у підсумковій відомості ресурсів (із заміною на машини і механізми, які фактично є на балансі підприємства, або на які є договір оренди). Окремої вимоги щодо кількості необхідної техніки замовником не виставлялось, оскільки це є дискримінаційною вимогою.
До питання 5:
Щодо недостатності кількості працівників згідно тендерної пропозиції Учасника - переможця закупівлі зазначаємо, що у тендерній документації відсутні окремі вимоги до кількості працівників, необхідних для виконання робіт відповідно до предмету закупівлі. Також у тендерній документації відсутні окремі вимоги щодо необхідності надання документів про присвоєння робітничої кваліфікації. Під час розгляду тендерної пропозиції переможця тендерний комітет керувався наявною документацією щодо залучення працівників, як штатних, так і за договорами цивільно-правового характеру.
На підставі вищенаведеного вважаємо, що рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «ЮФ Каррал» є правомірним та таким, що відповідає чинному Законодавству України.
Статус вимоги:
Відхилено