-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Деревина паливна
Діаметр від 10 см, довжина не менше 1-0,8 м, відхилення ±2% . В дровах не допускається зовнішня трухлява гниль. Дрова повинні бути очищені від сучків. Висота залишившихся сучків не повинна перевищувати 30 мм. Допустима вологість дров 25%. Дрова можуть бути як в корі, так і без кори та рубані. Дрова приймаються партіями. Партія належить до приймання, у разі якщо кількість дров в виборці, яка не відповідає вимогам Замовника, викладеним вище, складає не більш як 5 %.
Завершена
658 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
Номер:
e4188aecffd146838a5dbdfed7af59d1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-24-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.07.2020 00:00
Період моніторингу:
24.07.2020 14:14 - 15.08.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.07.2020 №40
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 24.07.2020 №40
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15. UA-2020-06-18-002346-b 18.06.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання щодо дотримання вимог законодавства при розгляді тендерних пропозицій установлено порушення вимог частин десятої та одинадцятої статті 29 Закону.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів передбачених частиною першою статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 серпня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Кузьминецького професійного аграрного ліцею Вінницької області (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію ФОП Жук Сергій Олександрович, протокол прийняття рішення уповноваженою особою від 21 липня 2020 року №23, повідомлення про намір укласти договір, пояснення від 30 липня 2020 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що на порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону річний план закупівель UA-P-2020-06-18-000274-a не містить інформації про місцезнаходження замовника та його категорії.
На порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-06-18-002346-b не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції.
Відповідно до вимог частин десятої та одинадцятої статті 29 Закону, замовник, у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею, зокрема строк розгляду тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів, про що в електронній системі закупівель оприлюднюється повідомлення протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, рішення щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції ФОП Жук Сергій Олександрович замовником в електронній системі закупівель не оприлюднено.
Проте, замовником тендерну пропозицію ФОП Жук Сергій Олександрович розглянуто з 10 по 21 липня 2020 року, тобто із порушенням строків, визначених частиною десятою статті 29 Закону.
Відповідно до вимог пункту 2 частини першої статті 32 Закону замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Період усунення порушень:
05.08.2020 15:57 - 20.08.2020 00:00
Дата публікації висновку:
05.08.2020 15:57
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Причини не можливості усунення порушень.
Розгляд тендерної пропозиції ФОП Жук Сергій Олександрович здійснено з порушенням , не оприлюднено в електронній системі закупівель рішення про продовження терміну розгляду пропозиції. Усунути дане порушення не можливо. Але зважаючи на те , що придбання деревини паливної є вкрай необхідним та по термінам щодо підготовки навчального закладу до нового навчального року не може бути перенесено, процедуру закупівлі відмінити не можемо.
Дата публікації звіту:
07.08.2020 08:43
Запити/Пояснення
Номер:
c08a71fe13c04e908635426c6b1ef0e5
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
28.07.2020 08:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.08.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі деревини паливної (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-06-18-002346-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон із змінами), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1. Чому в річному плані не міститься інформації про місцезнаходження замовника та його категорії?
2. З яких підстав оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції?
3. Чому розгляд тендерної пропозиції ФОП Жук Сергій Олександрович здійснювався у строк, що перевищує п’ять робочих днів з дня визначення наступної найбільш економічно вигідної пропозиції?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
5cb35e1f430a460eac49fd51d70c3870
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
30.07.2020 10:49
Опис:
1. При створенні рядка плану закупівлі( річного плану) відповідно до переліку пунктів про Замовника , надана інформація в повному обсязі , яка містить назву організації Замовника , інформацію про місцезнаходження ( область , район , населений пункт , вулицю та поштовий індекс).
У розділі «Мій план « особистого кабінету в системі рядок «Місцезнаходження Замовника та категорія « не передбачено.
2. В оголошені про проведення відкритих торгів , згідно переліку інформації , яка висвітлюється через систему електронних закупівель , вказано додатки та тендерна документація , в якій в загальних положеннях пункт 7. вказується інформація про мову , якою повинно бути складено тендерну пропозицію.
3. Розгляд тендерної пропозиції ФОП Жук Сергій Олександрович здійснювався після того , як було виявлено невідповідності в тендерній документації ( кваліфікаційні критерії п.2.2) визнаного переможцем торгів ФОП Корнійчук Валерій Віталійович та надіслано повідомлення з вимогою про усунення . Так як невідповідність переможцем не була усунена у відповідний термін , його було дискваліфіковано. Після чого проводився розгляд пропозиції наступного учасника ФОП Жук С.О.
Оголошення про прийняття рішення визнати переможцем ФОП Жук С.О. ( протокол №23 від 2107.2020р.) здійснено після закінчення періоду оскарження попереднього переможця.