• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт (заміна) двох ліфтів у поліклініці №2 КНП «Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є.Є. Карабелеша» за адресою м. Херсон, вул. Тираспольська, 62

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт (заміна) двох ліфтів у поліклініці №2 КНП «Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є.Є. Карабелеша» за адресою м. Херсон, вул. Тираспольська, 62

Завершена

3 011 286.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 056.43 UAH
Номер: 408e1f643f824925afc9c541ca84a36d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-23-000063
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.08.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 03.08.2020 14:50 - 26.08.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 03.08.2020 № 138 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 03.08.2020 № 138. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-06-17-005291-b 17.06.2020. Дані автоматичних індикаторів ризиків, що спрацювали (RISK2-13-1). Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 4 частини 2 статті 4 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пункту 3 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів, передбачених частиною 1 статті 32 Закону, а також недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 серпня 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в чинній редакції від 19.04.2020, далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є.Є.Карабелеша» Херсонської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-06-17-002554-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 17.06.2020; протоколи розгляду тендерних пропозицій від 09.07.2020 №171, від 14.07.2020 №174, від 21.07.2020 №178; тендерні пропозиції ТОВ «ФАВОРИТЛІФТ», ТОВ «ЛІФТМОНТАЖ УКРАЇНА», ТОВ «ХЕРСОНЛІФТ» (в частині відхилення пропозицій), ТОВ «ДОНБАССТРОЙІНЖИНІРИНГ»; повідомлення про намір укласти договір від 21.07.2020; договір від 07.08.2020 №499 на суму 2978064,73 гривень. Відповідно до пункту 4 частини 2 статті 4 Закону у річному плані закупівель повинна міститися, зокрема інформація про код економічної класифікації видатків бюджету. Однак, за результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено, що в порушення пункту 4 частини 2 статті 4 Закону у річному плані закупівель за номером ID: UA-P-2020-06-17-002554-b не зазначено код згідно з КЕКВ, за яким будуть здійснюватися видатки за виконані роботи. Проведеним моніторингом встановлено, що за вимогою пункту 1.13 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації учасник-переможець торгів у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону, повинен надати, зокрема електронну довідку, оригінал або нотаріально завірену копію довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, що діє станом на дату подання документа або інформацію про наявність такої заборгованості, видана органами Державної податкової служби України. Спосіб документального підтвердження для переможця зазначено у Додатку 2 до тендерної документації, зокрема передбачено подання переможцем електронної довідки, оригіналу або нотаріально завіреної копії довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, що діє станом на дату подання документа або інформація про наявність такої заборгованості, видана органами Державної податкової служби України. Однак, переможцем торгів ТОВ «ДОНБАССТРОЙІНЖИНІРИНГ не завантажено в електронну систему закупівель документ про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, у спосіб, зазначений в тендерній документації. Згідно з пунктом 7 Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733 (зареєстрований в Мінюсті України 27.09.2018 за № 1102/32554), довідка надається за вибором платника у паперовій або електронній формі, довідку в електронній формі платник отримує у приватній частині електронного кабінету з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Проте завантажений ТОВ «ДОНБАССТРОЙІНЖИНІРИНГ» електронний файл від 24.07.2020 №15247 не містить накладеного кваліфікованого електронного підпису, тобто не є електронним документом у розумінні Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Однак, на порушення вимог пункту 3 частини 1 статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ТОВ «ДОНБАССТРОЙІНЖИНІРИНГ», який не надав документ, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої статтею 17 Закону (пункт 13 частини 1 статті 17 Закону) та уклав з вказаним переможцем договір від 07.08.2020 №499 на суму 2 978 064,73 грн з ПДВ.
Період усунення порушень: 14.08.2020 09:36 - 01.09.2020 00:00
Дата публікації висновку: 14.08.2020 09:36

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Комунальне некомерційне підприємство «Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є.Є. Карабелеша» Херсонської міської ради (далі - Замовник) надає заперечення до висновку про результати моніторингу (UA-M-2020-07-23-000063) на закупівлю ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт (заміна) двох ліфтів у поліклініці №2 КНП «Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є.Є. Карабелеша» за адресою м. Херсон, вул. Тираспольська, 62 (ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи) (оголошення UA-2020-06-17-005291-b). 1. З питання щодо не зазначення Замовником коду згідно з КЕКВ в річному плані закупівель, оприлюдненому в електронній системі закупівель Prozorro за номером UA-P-2020-06-17-002554-b, інформуємо про наступне. У відповідності до довідки Головного управління статистики у Херсонській області від 04.12.2018 р. № 03.1-07/561 організаційна правова форма за КОПФГ Замовника (КНП «Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є.Є. Карабелеша») – 150 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО, тобто лікарня не має статусу бюджетної установи. Згідно з пунктом 4 частини 2 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» у річному плані повинна міститися інформація про «код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів)». Кошти, отримані від Національної служби здоров’я України, за правовим статусом не є бюджетним фінансуванням, і їх використання не регулюється бюджетним законодавством. Отже, враховуючи вищезазначене, у даному випадку КЕКВ не застосовується і не повинен зазначатися в річному плані закупівель. 2. Що стосується електронної довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, яку 27.07.2020 оприлюднено переможцем даної закупівлі ТОВ «Донбас-стройінжиніринг» в електронній системі закупівель Prozorro, зазначимо наступне. Оскільки, інформація про суб'єктів господарювання, які мають податковий борг, розміщується на офіційному вебпорталі Державної податкової служби України (tax.gov.ua), відповідно до Постанови КМУ від 21.10.2015 № 835 "Про затвердження положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних", то після оприлюднення переможцем вищезазначеної довідки, Замовником здійснено перевірку її легітимності на даному вебпорталі за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua/registers/debit. Замовником з’ясовано, що довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 24.07.2020 № 15247, дійсно видана ТОВ «Донбасстройінжиніринг» відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VІІІ від 25.12.2015р. для подання до комунального некомерційного підприємства “Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є.Є. Карабелеша” Херсонської міської ради. Дана довідка легітимна на дату подання (дійсна до 02.08.2020 року включно) та свідчить про те, що у переможця станом на 24.07.2020 року не має податкового боргу, недоїмки зі сплати єдиного внеску, іншої заборгованості з платежів (у тому числі розстроченої, відстроченої, реструктуризованої), контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи. Зазначимо, що за вищевказаним посиланням є можливість для замовників і будь-яких зацікавлених осіб не тільки пересвідчитися у факті надання контролюючим органом довідки платнику податків, а також переглянути її, або завантажити довідку у вигляді EML-файла з електронним цифровим підписом посадових осіб відповідного контролюючого органу. Тобто, на сьогодні повна інформація про легітимність таких довідок є публічною та знаходиться у вільному доступі. Додатково Замовником перевірено інформацію про відсутність заборгованості з податків, зборів і платежів у переможця процедури закупівлі, що автоматично формується в електронній системі закупівель Prozorro в результаті взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної податкової служби України. Крім того, Замовником здійснено перевірку щодо сумлінності у сплаті податків переможця ТОВ «Донбасстройінжиніринг» на офіційному вебпорталі ДПС (tax.gov.ua) у розділі «Дізнайся більше про свого бізнес - партнера» (не є державним реєстром). Зважаючи на вищевикладене, Замовником зроблено висновок, що переможцем закупівлі ТОВ «Донбасстройінжиніринг» підтверджено відсутність підстави, визначеної пунктом 13 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме відсутності заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), що було вимогою тендерної документації. Здійснити заходи щодо усунення виявлених «порушень» не є можливим, оскільки, по-перше, тендерний комітет Замовника не вважає, зазначене у висновку порушеннями, а по-друге, внесення зміни до річного плану закупівель після завершення процедури закупівлі технічно неможливо. Крім того, оприлюднення переможцем торгів електронного підпису посадової особи контролюючого органу, яким створено електронний документ – довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, яку оприлюднено переможцем, після завершення процедури закупівлі також неможливо. Наголошуємо, що зазначена вище електронна довідка та електронний підпис до неї знаходяться на вебпорталі Державної податкової служби України (за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua/registers/debit) і є загальнодоступними.
Дата публікації звіту: 20.08.2020 15:17