• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 «Реконструкція приймального відділення Комунального некомерційного підприємства «Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є.Є.Карабелеша» Херсонської міської ради» (СРV за ДК 021:2015 – 45215000-7: Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень)

Всі документи, які готує Учасник, що мають відношення до пропозиції, повинні бути складені українською мовою, а документи, які видані іншими установами, можуть бути надані учасником у складі тендерної пропозиції як українською так і російською мовами.

Завершена

8 098 348.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2.5% або 200 000.00 UAH
Номер: 9988909f8cd747c6b851c9ad640b1842
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-23-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.07.2020 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 31.07.2020 09:06 - 22.08.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 31.07.2020 № 29 Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 31.07.2020 №29 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2020-06-17-008699-c 17.06.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Сумська, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби (Сумська обл.), +38 (0 54) 268-70-39, Punka_00.19.07@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї установлено порушення норм частини першої статті 24 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення в подальшому виявлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про такі заходи.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 серпня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Департаменту розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням тендерного комітету від 02.07.2020, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Д.І.С. БУД», товариства з обмеженою відповідальністю «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант», товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕРОЛАЙН», товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕПЛОГАЗМЕРЕЖА», протоколи засідань тендерного комітету від 17.07.2020 № 140, від 22.07.2020 №№ 152,153,154, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 22.07.2020, договір від 03.08.2020 № 23. За результатами моніторингу установлено, що Замовник на звернення щодо усунення порушення, яке оприлюднено в електронній системі закупівель 18.06.2020, оприлюднив роз’яснення на звернення 24.06.2020 з перевищенням терміну (три робочі дні), чим порушив вимоги частини першої статті 24 Закону. При цьому, ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких під час моніторингу спрацював автоматичний індикатор ризику (RISK-2-13_1) не підтверджено.
Період усунення порушень: 19.08.2020 11:14 - 04.09.2020 00:00
Дата публікації висновку: 19.08.2020 11:14

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення порушень Відповідно до абзацу 2 частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо інформацію про усунення порушень до висновку управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (далі – Держаудитслужба) про результати моніторингу закупівлі Департаменту розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 «Реконструкція приймального відділення Комунального некомерційного підприємства «Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є.Є.Карабелеша» Херсонської міської ради» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-17-008699-c) оприлюдненого в електронній системі закупівель 19 серпня 2020 року. У констатуючій частині Висновку управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зазначено що: «Замовник на звернення щодо усунення порушення, яке оприлюднено в електронній системі закупівель 18.06.2020, оприлюднив роз’яснення на звернення 24.06.2020 з перевищенням терміну (три робочі дні), чим порушив вимоги частини першої статті 24 Закону». Також Держаудитслужба зобов’язала Департамент здійснити заходи щодо не допущення в подальшому виявлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про такі заходи. Повідомляємо, що секретар тендерного комітету Гужва Олена Анатоліївна була ознайомлена з Висновком Держаудитслужби щодо вищезазначеної закупівлі, також їй було повторно наголошено та роз’яснено на аспекті щодо належного та беззаперечного дотримання вимог Законодавства України в сфері публічних закупівель, в тому числі про недопущення в подальшому порушень щодо недотримання строків оприлюднення документів та інформації в електронній системі закупівель. Заступник директора Департаменту, голова тендерного комітету Іван ЧОРНИЙ
Дата публікації звіту: 27.08.2020 16:31