-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт асфальтобетонного покриття дороги по вулиці Заводська м. Рубіжне (ДК 021:2015 45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
капітальний ремонт
Завершена
31 896 237.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 159 481.19 UAH
мін. крок: 0.5% або 159 481.19 UAH
Номер:
4152d4deeb4e4acb9c32770853d85a54
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-09-07-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.09.2020 00:00
Період моніторингу:
08.09.2020 14:38 - 30.09.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.09.2020 № 252
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 07.09.2020 № 252
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
54 UA-2020-06-17-008524-c 17.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «АБЗ ПРОМБУД», ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» та ТОВ «ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» (окрім тих питань, що були предметом розгляду колегії АМКУ), своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом не допущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу 28 вересня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління розвитку та утримання мережі автомобільних доріг області Луганської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 17.06.2020 № 2 (зі змінами), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АБЗ ПРОМБУД» (далі – ТОВ «АБЗ ПРОМБУД»), товариства з обмеженою відповідальністю «СЛАВДОРСТРОЙ» (далі – ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ») та товариства з обмеженою відповідальністю «ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» (далі – ТОВ «ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ»), протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 10.07.2020 № 3, від 21.07.2020 № 4, від 28.07.2020 № 5 та від 02.09.2020 № 6, повідомлення про намір укласти договір від 17.06.2020, договір про закупівлю від 22.09.2020 № 50/2020, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України (далі – колегія АМКУ) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.08.2020 № 16213-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції.
Період усунення порушень:
01.10.2020 18:02 - 17.10.2020 00:00
Дата публікації висновку:
01.10.2020 18:02
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Управлінням розвитку та утримання мережі автомобільних доріг області облдержадміністрації (далі – замовник) уважно розглянуто та опрацьовано Висновок про результати моніторингу закупівлі від 01.10.2020, який розпочатий Державною аудиторською службою України від 07.09.2020 Наказом № 252 щодо закупівлі робіт: Капітальний ремонт асфальтобетонного покриття дороги по вулиці Заводська м. Рубіжне (ДК 021:2015 45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (UA-2020-06-17-008524-c), повідомляємо наступне.
Відповідно до умов здійснення закупівель, публікація даних здійснюється шляхом заповнення даних через автоматизоване робоче місце замовника, що являє собою електронний сервіс на авторизованому електронному майданчику, який забезпечує створення, подання, обробку, оприлюднення інформації про публічні закупівлі на веб-порталі та створення, подання, зміну інформації та документів для участі в публічних закупівлях, одержання інформації та повідомлень про публічні закупівлі, подання скарг до органу оскарження в публічних закупівлях, одержання інформації та обмін інформацією між замовником і ЦЗО, одержання і передання інформації та документів під час проведення моніторингу публічних закупівель в електронній системі закупівель через мережу Інтернет (наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі»). Інформуємо, що нажаль, через автоматизоване робоче місце замовника неможливо внести інформацію визначену в пунктe 8 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оскільки даним функціоналом електронного майданчика закупівель не передбачено технічної можливості для замовника винесення інформації про «Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції» в окреме поле. На момент подання закупівлі № UA-2020-06-17-008524-c, не має жодного роз’яснення від Уповноваженого органу щодо змісту, трактування розміщення таких вимог і як саме варто вказувати цю інформацію в електронній системі закупівель Prozorro. Також звертаємо увагу на те, що інформація про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції передбачено пунктом 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» Розділу І. «Загальні положення» тендерної документації.
Відтак повідомляємо, що замовником не вчинено жодних порушень, що суперечать чинному законодавству та принципам здійснення закупівель, у тому числі таке зауваження не призводять до наслідків, які завдали державі збитків, у зв’язку з чим повідомляємо, що зазначене порушення неможливо усунути, але в подальшому до технічної реалізації в електронній системі закупівель Prozorro необхідних пунктів замовник зобов’язується неухильно дотримуватися статті 21 Закону, в частині відображення необхідної інформації у примітках до оголошення закупівлі.
Дата публікації звіту:
07.10.2020 09:09