• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Жіночі теплі гамаші, шкарпетки бавовняні літні, шкарпетки напіввовняні,майки жіночі, труси жіночі бавовняні, нічні сорочки дівчачі , жіночі, колготи жіночі, халат

Мова (мови), якою (якими повинні) отуватися тендерні пропозиції - українська

Завершена

251 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 300.00 UAH
Номер: 90eee2c2eddd448fb426f1fff5949cde
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-08-18-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.08.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 18.08.2020 16:49 - 10.09.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 18.08.2020 № 167 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 18.08.2020 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 18.08.2020 № 167 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 1 2 3 4 4.UA-2020-06-17-004700-c 17.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 343-55-02, zurkova.alla@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, встановлено порушення Замовником вимог частини п’ятої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання відповідності тендерних пропозицій умовами тендерної документації встановлено порушення вимог абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, правомірність відхилення пропозицій, своєчасності укладання договору та відповідності його тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи Липецький психоневрологічний інтернат (далі – Замовник) на 2020 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 15.06.2020 №91, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЬГА ЮРІЇВНА, ФОП Марченко Дмитро Петрович (далі – ФОП Марченко Д.П.), протоколи розкриття тендерних пропозицій від 10.07.2020 №93, від 14.07.2020 №95 та від 16.07.2020 №96; повідомлення про намір укладання договору від 17.07.2020, договір від 03.08.2020 №61. В ході моніторингу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що пунктом «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інформація про предмет закупівлі» Замовник вимагає надання довідки у довільній формі про застосування заходів із захисту довкілля, що є порушенням частини п’ятої статті 23 Закону. За результатами моніторингу встановлена невідповідність тендерної пропозиції ФОП Марченко Д.П. умовам тендерної документації. Так, вимогами пунктом «Перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» тендерної документації обумовлено, що учасник повинен надати у складі своєї пропозиції довідку компетентних органів про кон’юнктуру ринку товару, відповідно до предмету закупівлі, дата видачі якої не раніше місячної давнини відносно дати оголошення відкритих торгів. Однак, в порушення вищевказаних вимог тендерної документації ФОП Марченко Д.П. надано біржову довідку про кон’юнктуру ринку, в якій не зазначена дата видачі довідки. На підставі вищевикладеного та відповідно до абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Однак, Замовник на порушення вимог абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону укладено договір від 03.08.2020 №61 із ФОП Марченко Д.П.
Період усунення порушень: 21.08.2020 14:38 - 08.09.2020 00:00
Дата публікації висновку: 21.08.2020 14:38

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення до висновку. 1. Відповідно до п. 12. Додатку № 2 до тендерної документації безпека використання виробу гарантується дотриманням вимог нормативних документів з питань екологічної безпеки на сировину та матеріали, застосовані для виготовлення виробу або на виріб в цілому. Виріб не повинен чинити шкідливого впливу на організм людини та навколишнє природне середовище. Кожна партія товару повинна відповідати заявці Замовника та повинна супроводжуватись позитивним висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи, відповідати своєму призначенню і за звичайних умов експлуатації не загрожувати здоров’ю і життю споживачів. Товар, що постачається повинен бути обов’язково того ж найменування та в тій же кількості, яка вказана у специфікації. Товар повинен, бути промаркований, відповідно до норм діючого законодавства. Упаковка товару повинна бути чистою, сухою, без стороннього запаху й порушення цілісності, відповідати діючому санітарно-епідеміологічному законодавству, учасник повинен письмово підтвердити виконання вищезазначених вимог. Виявлене порушення не було усунуто по причині того, що процедура на момент проведення моніторингу була завершена. В подальшому зобов’язуємось не допускати порушень Закону України «Про публічні закупівлі». 2.Відповідно до пункту «Перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» тендерної документації учасник повинен був надати у складі своєї пропозиції документ, який підтверджує ринкову вартість, яка відповідає запропонованій ціні за одиницю товару (рівню цін), яку заявлено в пропозиції (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку товару, відповідно до предмету закупівлі), дата видачі якої не раніше місячної давнини відносно дати оголошення відкритих торгів. У складі тендерної пропозиції було надано Біржову довідку про кон’юнктуру ринку видану Товарною біржею «УРТБ», в якій зазначено про рівень товарних цін на вказані у запиті б/№ від 05.06.2020 р. товари, станом на 05.06.2020 року.
Дата публікації звіту: 11.09.2020 14:58

Запити/Пояснення