• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Паливні гранули (пелети) з агросировини (лушпиння соняшника) за ДК 021:2015 – 15410000-5 Сирі олії та тваринні і рослинні жири (15413000-6 Тверді залишки рослинних жирів та олій)

Завершена

1 001 774.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 008.87 UAH
Номер: 7cd72067f7b5424c977b0c59ba1fb553
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-10-03-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.10.2020 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 27.10.2020 16:18 - 18.11.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 27.10.2020 № 222 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 27.10.2020 № 222 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 9 UA-2020-06-17-003147-с 17.06.2020 Відділ освіти виконавчого комітету Української сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області (код за ЄДРПОУ 43115326) Дані автоматичних індикатарів ризиків
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, novobranec1204@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону. За результатами аналізу визначення предмету закупівлі порушено вимоги Порядку №708. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо внесення змін до тендерної документації встановлено порушення вимог частини 2 статті 24 Закону. За результатами аналізу питання щодо обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Галант – Україна», ФОП Димченко Вадим Вiталiйович, ТОВ АГРОФІРМА "НІБАС", ФОП Крючков А.Г. – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому порушень під час оприлюднення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, визначення предмету закупівель та внесення змін до тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 листопада 2020 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон). Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення закупівлі, річний план закупівель відділу освіти виконавчого комітету Української сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області (далі Замовник) на 2020 рік, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «Галант – Україна», ФОП Димченко Вадим Вiталiйович, ТОВ АГРОФІРМА "НІБАС", ФОП КРЮЧКОВ АРТУР ГЕННАДІЙОВИЧ, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 11.09.2020, від 16.09.2020, від 22.09.2020, від 25.09.2020, договір №10 від 08.10.2020, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі колегія АМКУ) №15364-р/пк-пз від 11.08.2020, № 15864-р/пк-пз від 20.08.2020. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначив інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Крім того, при визначенні предмета закупівлі Замовник вказав код ДК 021-2015: 15410000-5 Сирі олії та тваринні і рослинні жири та прописав конкретну назву предмету закупівлі: Паливні гранули (пелети) з агросировини (лушпиння соняшника). Згідно із ДК 021-2015 для закупівлі товару, про який вказано у додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики, щодо предмета закупівлі (технічні вимоги)» до тендерної документації, має застосовуватися код предмету закупівлі «09110000-3 Тверде паливо». З огляду на зазначене, Замовником не дотримано норму Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15.04.2020 №708 (далі Порядок 708). Окрім того, Замовник на порушення вимог частини 2 статті 24 Закону зміни до тендерної документації відобразив у вигляді закреслених даних.
Період усунення порушень: 18.11.2020 15:31 - 03.12.2020 00:00
Дата публікації висновку: 18.11.2020 15:31

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про заходи щодо не допущення порушень
Дата публікації звіту: 23.11.2020 14:33