• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

шкільні меблі (дидактичні матеріали (засоби навчання для навчальних кабінетів початкової школи)

Завершена

1 509 605.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 548.03 UAH
Номер: a7c3d76daa544332821af8be47d3b9be
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-13-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.07.2020 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 13.07.2020 15:11 - 04.08.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 13.07.2020 № 32-од Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника Віктор ГАЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 13.07.2020 № 32-од Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-06-17-001048-b від 17.06.2020 . Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Волинська, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Волинська обл.), +38 (0 66) 987-41-20, viktoryja83@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель встановлено порушення вимог частини 2 статті 4, частини 2 статті 21, частини шостої статті 17 Закону. За результатами аналізу відповідності оголошення про проведення відкритих торгів, умов проекту договору та вимог тендерної документації встановлено невідповідності. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів, передбачених частиною 1 статті 32 Закону, а також недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 серпня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення оголошення про намір укласти договір. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Луцької міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 17.06.2020 № 1, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Науковий Центр «Європейська Дидактика» (далі – ТОВ «Науковий Центр «Європейська Дидактика»), повідомлення про намір укласти договір від 09.07.2020. Моніторинг закупівлі UA-2020-06-17-001048-b проведено в частині, що не була предметом розгляду органом оскарження. Проведеним моніторингом відображення закупівлі у річному плані встановлено, на порушення вимог частини 2 статті 4 Закону річний план закупівель Замовника UA-P-2020-06-16-001883-a не містить інформації про місцезнаходження та категорію Замовника (пункт 1 частини 2 статті 4 Закону). Проведеним моніторингом інформування про проведення відкритих торгів встановлено, на порушення вимог частини 2 статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі UA-2020-06-17-001048-b не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Проведеним моніторингом установлено не відповідність між вимогами оголошення про проведення відкритих торгів, проекту договору закупівлі та вимог п.2 розділу 5 «Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця» тендерної документації, щодо строків поставки товару. Зокрема, пунктом 2 розділу 5 тендерної документації передбачено, що у складі тендерної пропозиції учасником подається гарантійний лист про те, що поставка товару буде здійснена до 30 серпня 2020 року. Разом з тим, вимогами оголошення про проведення відкритих торгів та проекту договору закупівлі передбачено, що поставка товару має бути здійснена до 30.09.2020. Відповідно до вимог частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Однак, проведеним моніторингом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено, що у тендерній документації відсутні вимоги до переможця торгів, які передбачені частиною шостою статті 17 Закону. Отже, у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції переможця у разі ненадання документів у десятиденний строк передбачених частиною шостою статті 17 Закону.
Період усунення порушень: 21.08.2020 14:14 - 08.09.2020 00:00
Дата публікації висновку: 21.08.2020 14:14

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами моніторингу від 21.08.2020 у розрізі стадій проведення закупівлі ДК 021:2015 – 39160000-1 - Шкільні меблі. (дидактичні матеріали (засоби навчання для навчальних кабінетів початкової школи) UA-2020-06-17-001048-b для закладів загальної середньої освіти міста Луцька інформуємо наступне. Відкриті торги із закупівлі ДК 021:2015 – 39160000-1 - Шкільні меблі. (дидактичні матеріали (засоби навчання для навчальних кабінетів початкової школи) оголошено 17.06.2020. Функціонал для внесення даних у річний план на платформі ProZorro щодо місцезнаходження та категорії Замовника запрацював лише з 22.06.2020. У розділі І пункті 7 Тендерної Документації, затвердженої протоколом від 17.06.2020 № 1 визначено, що під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 цього Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені цим Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Щодо строків поставки товару було допущено технічну помилку (описку), що врегульовується при підписанні договору. Ч. 6 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» носить імперативний характер. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Однак ваші зауваження будуть враховані при розробці Тендерної Документації при проведенні закупівель. Додатково інформуємо, що відповідно до ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» моніторинг процедури закупівлі не проводиться на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 цього Закону. У ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дата публікації звіту: 02.09.2020 17:14

Запити/Пояснення