-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«39160000-1 - Шкільні меблі (Основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») (шкільні меблі для початкової школи (нової української школи))»
Категорія замовника – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською.
Торги не відбулися
1 879 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 796.00 UAH
мін. крок: 1% або 18 796.00 UAH
Номер:
bb54fa3c56364fd2b8eb692b14214829
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-22-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.07.2020 00:00
Період моніторингу:
23.07.2020 11:28 - 14.08.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.07.2020 № 28
Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана АНІЩЕНКО
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 23.07.2020 № 28
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-06-16-009029-c 16.06.2020 дані автоматичних індикаторів ризику
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель в частині надання роз’яснень до тендерної документації встановлено порушення частини першої статті 24 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», встановлено, що тендерна документація складена з порушенням абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
За результатами аналізу питання щодо наявності підстав відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА» встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства про публічні закупівлі скасувати рішення про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА» щодо порушень законодавства які на даному етапі неможливо усунути, а саме: невідповідність тендерної документації вимогам закону та порушення строку надання роз’яснень до тендерної документації, вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 серпня 2020 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в чинній редакції від 19.04.2020, далі – Закон), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів затверджених Уповноваженим органом, своєчасності надання роз’яснень до процедури закупівлі, розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «ФАБРИКА МЕБЛІВ «ДИНАСТІЯ» та ТОВ «ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА» та прийняття рішення про відміну торгів.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Рахівської районної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію; своєчасність надання роз’яснень до тендерної документації; реєстр отриманих тендерних пропозицій; наявність підстав для відхилення тендерних пропозицій учасників ТОВ «ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА» та ТОВ «ФАБРИКА МЕБЛІВ «ДИНАСТІЯ» протоколи засідання тендерного комітету від 20.06.2020 та від 27.07.2020.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», встановлено, що тендерна документація складена з порушенням абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Так, в тендерній документації розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» частини третьої «Інша інформація» пункту 16 встановлена вимога щодо поставки учасником взірця запропонованого товару протягом 2 днів після закінчення аукціону. Огляд зразків відбувається в присутності представника учасника та членів тендерного комітету та оформлюється актом, що завіряється з обох сторін, при тому, що надання зразків товару не передбачено законодавством у сфері публічних закупівель.
При цьому, вимога щодо надання зразків товару для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації не є документом або відповідною інформацією, наявність якого вимагає законодавство у сфері публічних закупівель.
Виходячи зі змісту статті 26 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Будь-яка інша інформація, що подана учасником після кінцевого строку її подання у розумінні закону не є складовою тендерної пропозиції учасника.
Вказане також суперечить частині восьмій статті 12 Закону, оскільки подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Окрім цього, аналізом питання дотримання законодавства під час надання роз’яснень до тендерної документації встановлено, що Замовником на порушення частини першої статті 24 Закону надано відповіді на звернення учасників з недотриманням термінів, а саме: на запити учасників щодо роз’яснень до тендерної документації та внесення до неї змін в електронній системі закупівель від 23.06.2020, Замовник надав відповіді 02.07.2020, тобто на шостий робочий день, що перевищує визначений зазначеною нормою Закону термін у три робочі дні. Таким чином, автоматичний індикатор ризику RISK 1-12 (ненадання або несвоєчасне надання роз’яснень замовником щодо змісту тендерної документації), який спрацював по процедурі закупівлі товарів «Шкільні меблі для початкової школи (нової української школи)», підтверджується.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА», яка за результатами аукціону визначена найбільш економічно вигідною встановлено, що Замовником відхилено тендерну пропозицію у зв’язку з ненаданням документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону «Про публічні закупівлі», а саме: «… на підставі перевірки потрібно відхилити оскільки учасником не дотримано вимоги, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої етапі 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", не зазначено інформацію про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій. професійних спілок, їх об'єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об'єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об'єднань, адвокатських об'єднань, торгово-промислових палат, об'єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім'я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенсфіціарпим власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). У разі відсутності в юридичної особи кінцевою бенефіціарного власника юридичної особи, \ тому числі кінцевого бенефіціарного власника ЇЇ засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься обгрунтована причина його відсутності».
Управлінням Західного офісу Держаудислужби в Закарпатській області розглянуто зазначене рішення, яке викладено в протоколі розгляду тендерних пропозицій учасника ТОВ «ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА» (Дата публікації: 21 липня 2020) та встановлено наступне.
Згідно Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, отриманих злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню поширення зброї масового знищення» від 06.12.19 р. №361-ІХ (далі – Закон №361), який набув чинності з 28 квітня 2020 року внесено зміни в пункт 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» від 15.05.2003 р. № 755-IV (зі змінами), яким передбачено, що в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб, зокрема: інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об’єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об’єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об’єднань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься обґрунтована причина його відсутності
За приписами частини четвертої Перехідних та прикінцевих положень нового Закону № 361, юридичні особи, зареєстровані до набрання чинності цим Законом, подають державному реєстратору інформацію про кінцевого бенефіціарного власника в обсязі, визначеному цим Законом, та структуру власності протягом трьох місяців з дня набрання чинності нормативно-правовим актом, яким буде затверджена форма та зміст структури власності.
При цьому, наразі відсутній нормативно-правовий акт, який би затверджував форму та зміст структури власності, які необхідно подати держреєстратору інформацію про кінцевого бенефіціарного власника.
Таким чином, за відсутністю законодавчо врегульованого документу яким затверджено, форму та зміст структури власності, учасник не порушив статтю 17 Закону, в частині відсутності інформації про дату народження, країну громадянства, серії та номера паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) кінцевого бенефіціарного власника Бережного Олександра Миколайовича, а Замовником безпідставно відхилено найбільш економічно вигідну пропозицію учасника ТОВ «ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА», чим порушено вимоги пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
В ході проведення моніторингу, питання щодо наявності підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФАБРИКА МЕБЛІВ «ДИНАСТІЯ» не досліджувалися, оскільки було встановлено безпідставне відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА».
Період усунення порушень:
03.08.2020 12:08 - 18.08.2020 00:00
Дата публікації висновку:
03.08.2020 12:08
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Доброго дня, тендерний комітет Відділу освіти Рахівської районної державної адміністрації Закарпатської області вичив зауваження, що були оприлюднені щодо тендеру стосовно придбання «39160000-1 - Шкільні меблі (Основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») (шкільні меблі для початкової школи (нової української школи))» та згодний з ними. Проте усунення їх наразі є неможливим з технічної причини оскільки майданчик, через який подавалась закупівля не має функціонала, який на цьому етапі, після відхилення двох пропозицій надає можливість повернути учасника на кваліфікацію. Переговори з представниками майданчика підтвердили відсутність такої можливості. Дана закупівля функціонально може бути закінчена лише відміною. Проте ваші зауваження будуть враховані в повторному тендері щодо даної закупівлі.
Дата публікації звіту:
07.08.2020 10:35