• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«39160000-1 - Шкільні меблі (Основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») (шкільні меблі для початкової школи (нової української школи))»

Категорія замовника – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською.

Торги не відбулися

1 879 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 796.00 UAH
Період оскарження: 16.06.2020 22:05 - 06.07.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо безпідставної дискваліфікації Учасника

Номер: db95c247a96c4659bfe559f80b029350
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-16-009029-c.a3
Назва: Щодо безпідставної дискваліфікації Учасника
Вимога:
ВИМОГА ЗАМОВНИКУ щодо безпідставної дискваліфікації Учасника ТОВ «Лихачовська меблева фабрика» ВІДДІЛОМ ОСВІТИ РАХІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) 16.06.2020 року було оголошено закупівлю «39160000-1 - Шкільні меблі (Основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») (шкільні меблі для початкової школи (нової української школи))». Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-16-009029-c. Товариство з обмеженою відповідальністю «Лихачовська меблева фабрика» (далі –Учасник) подало документи згідно з вимогами тендерної документації та взяло участь у даній закупівлі. 13.07.2020 року за результатами проведеного аукціону пропозицію ТОВ «Лихачовська меблева фабрика» було визнано як найбільш економічно вигідною. 21.07.2020 року відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Відділу освіти Рахівської районної державної адміністрації Закарпатської області від 20.07.2020 року Замовник відхиляє тендерну пропозицію ТОВ «Лихачовська меблева фабрика» з причини ненадання документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону «Про публічні закупівлі». Товариство з обмеженою відповідальністю «Лихачовська меблева фабрика» не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції. У складі тендерної пропозиції Учасника було подано всі документи згідно з вимогами тендерної документації, у тому числі документи, які підтверджують відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі та відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» а саме: на вимогу тендерної документації надати інформацію щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (згідно з Додатком 2 до тендерної документації) Учасником надано Довідку про відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі та відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» за вих.№139/3 від 10.07.2020р. зі всією необхідною інформацією, яка вимагалась зазначеним додатком. Звертаємо увагу Замовника на той факт, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань у ТОВ «Лихачовська меблева фабрика» наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», що відповідає вимогам тендерної документації. Дані про ТОВ «Лихачовська меблева фабрика» в Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань були внесені державним реєстратором згідно чинного законодавства. Надані документи у складі тендерної пропозиції Учасника - ТОВ «Лихачовська меблева фабрика» відповідають вимогам тендерної документації. Порівнюючи інформацію щодо кінцевих бенефіціарних власників, яка наявна у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у переможців деяких проведених Замовником торгів, наприклад: - Замовником 28.04.2020р було визнано переможцем торгів підприємство (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-09-003948-b), у якого у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань інформація щодо кінцевого бенефіціарного власника містить тільки П.І.Б. та адресу реєстрації кінцевого бенефіціарного власника; - Замовником 14.05.2020р було визнано переможцем торгів підприємство (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-18-000020-b), у якого у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань інформація щодо кінцевого бенефіціарного власника містить тільки П.І.Б. та адресу реєстрації кінцевого бенефіціарного власника, можна зробити висновок, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив тендерну пропозицію Учасника - ТОВ «Лихачовська меблева фабрика». З огляду на наведену вище інформацію вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив та безпідставно відхилив тендерну пропозицію Учасника - ТОВ «Лихачовська меблева фабрика», чим порушив законні права та інтереси ТОВ «Лихачовська меблева фабрика» щодо можливості реалізовувати власну господарську діяльність, право на добросовісну конкуренцію , майнові права, оскільки ТОВ «Лихачовська меблева фабрика» є Учасником даної процедури закупівлі та претендує на укладання договору із Замовником у разі перемоги на аукціоні. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.5,29,31 Закону України «Про публічні закупівлі» ВИМАГАЄМО: 1.Скасувати рішення про дискваліфікацію Учасника ТОВ «Лихачовська меблева фабрика». 2. Повторно провести оцінку тендерної пропозиції та визнати переможцем відкритих торгів Учасника ТОВ «ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА». Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-16-009029-c.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня, на вашу вимогу щодо неправомірності відхилення вашої пропозиції повідомляємо наступне: Тендерний комітет керується не тільки чинним законодавством, а й практикою Державної аудитоської служби України, яка визначала за помилку відсутність інформації, що передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань».Тому тендерний комітет визначає відсутність інформації, що передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» як порушення. Проте хочемо акцентувати, що до уваги дану вимогу тендерний комітет почав брати не з моменту вступлення в силу даних змін, а з моменту затвердження форм щодо внесення такої інформації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога про усунення порушень Закону

Номер: c0c3c784c05d4956acc8b4379b03a205
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-16-009029-c.a2
Назва: Вимога про усунення порушень Закону
Вимога:
Відповідно до п. 4.3. та п. 4.4. ТД Замовником встановлені наступні вимоги: «Місце поставки: Загальноосвітні заклади Рахівського району Закарпатської області. Учасник має відобразити у розрахунку ціни у складі пропозиції всі свої витрати на навантаження, транспортування, пакування, маркування, розвантаження, страхування, плату ввізного мита (для нерезидентів України), податків та інших зборів і обов’язкових платежів, що сплачуються, або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством України, адміністративних витрат, тощо» «Строк (термін) поставки (передачі) товару: поставка товару здійснюється протягом липня місяця, але в будь-якому випадку протягом 10 днів з моменту підписання договору. Натомість Замовник не вказав у тендерній документації саме місця поставки товару. Відсутність такої інформації не дає змогу учасникам розрахувати ні ціну товару, оскільки відсутні дані для розрахунку логістики, ні терміни для доставки» Відповідно до приміток Додатку 5 Замовником встановлені наступні вимоги: «Примітки до подання Проекту договору про закупівлю учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій: - в проекті договору про закупівлю учасникам необхідно заповнити всі пункти договору, що передбачено замовником для заповнення, окрім номеру договору, дати договору, ціни в договорі та Специфікації; - учасник не повинен відступати від даної форми; - умови, для яких не залишено вільного місця для вписування власних відомостей, зміні та/або коригуванню не підлягають.» Яким чином учасник, що не мав попереднього спілкування із Замовником, може заповнити пункти договору, що стосуються сторони Покупця? «_________________________________________________ (вказати повне найменування) (далі – «Покупець»), в особі ____________________________________ (вказати посаду особи, що підписує договір), _____________________________________________ (вказати прізвище, ім’я, по батькові), що діє на підставі _________________________________ (вказати найменування документа на підставі якого особа підписує договір) та Поставка Товару здійснюється за адресою Покупця, а саме: _______________________________________________________________________________. Зважаючи на викладене, складається враження, що Замовник свідомо обмежує коло потенційних учасників, оскільки не зазначає у тендерній документації повного обсягу інформації та/або встановлюючи вимоги, що ставлять учасників у нерівні умови, що, в свою чергу порушує суттєвий принцип Закону «недискримінація учасників». На підставі вищевикладеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до чинного законодавства. У разі невиконання ми змушені будемо звернутися зі скаргою на умови закупівлі до Антимонопольного Комітету України з метою відновити порушені права.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, зауваження щодо уточнення місця поставки товару буде відображено в змінах до тендерної документації. Також буде уточнено інформацію, яку необхідно зазначити в проекті договору.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Вимога про усунення порушень

Номер: 9d4e8b80fdde44858b8c92a0029ec311
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-16-009029-c.b1
Назва: Вимога про усунення порушень
Вимога:
Відповідно до Додатку № 3 ТД встановлена наступна вимога: «З метою підтвердження відповідності запропонованого товару якісним та кількісним вимогам, що передбачені тендерною документацією учасник має поставити взірець запропонованого товару протягом 2 днів після закінчення аукціону. Огляд зразків відбувається в присутності представника учасника та членів тендерного комітету та оформлюється актом, що завіряється з обох сторін.». Звертаємо Вашу увагу, що вищезазначена вимога порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі», виходячи з наступного. Відповідно до ч. 8, 9 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником. Абз. 2 ч. 1 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система закупівель повинна забезпечити можливість подання тендерної пропозиції/пропозиції всім особам на рівних умовах. Відповідно до ч.6 ст. 26 Закону Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель. Таким чином, тендерна пропозиція учасника може бути подана виключно в електронному вигляді та виключно до кінцевого строку прийняття пропозицій. Також Замовник має можливість встановити всі необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмету закупівлі в Тендерній Документації, та перевірити їх в Тендерній Пропозиції Учасника тільки в електронному вигляді. Згідно рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №8941-р/пк-пз від 19.12.2017 року №11938-р/пк-пз від 28.08.2019 року № 16392- р/пк-пз від 11.11.2019 року зразки товару не є складовою тендерної пропозиції, а тому їх відсутність чи невідповідність умовам Документації не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Вважаємо, що умова тендерної документації порушує принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, оскільки Замовник повинен здійснювати оцінку виключно тендерних пропозицій, а не будь-яких інших обставин. Така вимога скорочує також коло можливих учасників, оскільки терміни виконання («протягом 2 днів після закінчення аукціону»), може свідчити про привілейований стан учасників, що знаходяться саме у Закарпатській області, та не потребують певного часу на відрядження представників учасника. Зазначена умова тендерної документації порушує наше право на участь у закупівлі, порядок проведення якої відповідає Закону України «Про публічні закупівлі». Додатково повідомляємо Вам, що відмова від поставки зразків товару не є відмовою від поставки товару. Одночасно з цим, у тендерній документації Замовником встановлено критерій оцінки відповідності запропонованого товару, а саме: «Учасник відповідає за якість товару, що повинна відповідати нормам законодавства України. Підчас поставки товар перевіряється на відповідність технічним та якісним вимогам, що були передбачені в тендерній документації. У випадку невідповідності таким вимогам або наявності браку/дефекту товару такий товар не приймається замовником. Він повинен бути замінений/виправлений протягом 24 годин з моменту отримання відповідної заявки, про що в пропозиції надається гарантійний лист». Така вимога дозволяє Замовнику у повній мірі пересвідчитися у якості товару та відповідності вимогам щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. На підставі вищевикладеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до чинного законодавства, а саме виключити вимогу надання учасником зразків товару. У разі невиконання ми змушені будемо звернутися зі скаргою на умови закупівлі до Антимонопольного Комітету України з метою відновити порушені права.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за запитання! Замовник жодним чином не обмежує конкуренцію та не дискримінує Учасників. Зразки продукції дають можливість Замовнику розуміти з якою продукцією та якої якості буде товар. З урахуванням того, що останнім часом посилюється тенденція участі недобросовісних учасників, виробники або дилери виробника не бажають приймати участь. Тому для залучення широкого кола виробників або їх офіційних представників було вирішено включити вимогу до тендерної документації щодо надання зразків. Для іногородніх виробників або їх представників пропонуємо віднайти час і можливість та надати зразки продукції. Вимога надання зразків є обов'язковою для всіх хто має намір взяти участь у торгах. Також акцентуємо на тому, що вами були надані лінки щодо рішень стосовно порушень старої редакції Закону "Про публічні закупівлі", наразі діє нова редакція цього закону, яка зазнала значних змін.
Статус вимоги: Відхилено