-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
09110000-3 - Тверде паливо (вугілля кам’яне)
(або еквіваленти)
Завершена
2 307 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 537.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 537.00 UAH
Номер:
8f29f977648d4b118fa067c3c8b8e03c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-12-17-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.12.2020 00:00
Період моніторингу:
17.12.2020 17:05 - 14.01.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.12.2020 №75
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 17.12.2020 №75
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2020-06-16-008925-c 16.06.2020 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення - порушень законодавства про публічні закупівлі не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 січня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами, (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік відділу освіти Погребищенської райдержадміністрації (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 16 червня 2020 року, тендерні пропозиції ТОВ «Славресурс», ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД», ПрАТ «Вінницяоблпаливо», протоколи засідання тендерного комітету від 07 липня 2020 року №31, №32, від 09 липня 2020 року №33, повідомлення про намір укласти договір від 09 липня 2020 року, договір про закупівлю товару від 18 серпня 2020 року №1-В-08 (далі – Договір), додаткову угоду від 15 вересня 2020 року №1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору від 16 вересня 2020 року, звіт про виконання договору про закупівлю, пояснення від 21 та 24 грудня 2020 року, отримані від замовника через електронну систему закупівель та рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 12 серпня 2020 року №15471-р/пк-пз.
Моніторинг, щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
13.01.2021 10:17 - 19.01.2021 00:00
Дата публікації висновку:
13.01.2021 10:17
Запити/Пояснення
Номер:
415c5e89be7d40e38e54f30f1f5bdd88
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
18.12.2020 15:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.12.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо (вугілля кам’яне) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-06-16-008925-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином відділом освіти Погребищенської райдержадміністрації (далі – замовник) виконано вимоги підпункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону в частині внесення змін до договору про закупівлю товару від 18 серпня 2020 року №1-В-08 на підставі укладеної додаткової угоди від 15 вересня 2020 року №1 щодо збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю?
На який відсоток збільшилася ціна такого товару на ринку станом на 15 вересня 2020 року у порівнянні із датою укладання договору (18 серпня 2020 року)?
2. Яким чином замовником виконано вимоги пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082 про зазначення в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2020-06-16-008925-с інформації щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
c0e6f67c2bf74858a3196317e9e70de1
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
21.12.2020 16:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.12.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо (вугілля кам’яне) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-06-16-008925-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Договором про закупівлю товару від 18 серпня 2020 року №1-В-08 передбачено постачання товару в кількості 474 тонни: а саме: ДГ 13-100 в кількості 104,0 тонн за ціною 2600 грн/т (без ПДВ), ДГЖАКОМ 13-100 в кількості 20,0 тонн за ціною 2740 грн/т (без ПДВ), АМ 13-100 в кількості 350,0 тонн за ціною 4700 грн/т (без ПДВ),
З яких причин кількість товару, зазначеного в пункті 1.2. додаткової угоди від 15 вересня 2020 року №1, а саме: ДГ 13-100 в кількості 95,454 тонн, АМ 13-100 в кількості 321,027 тонн не відповідає кількості товару ДГ 13-100 та АМ 13-100, визначеного додатком №1 до вказаної додаткової угоди?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.