• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

(Ліжко дитяче одномісне) Код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008) 39143116-2 Дитячі ліжка

Завершена

2 677 927.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 389.00 UAH
Номер: 306c5468eb364705b6e0541e77188eb4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-09-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.07.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 10.07.2020 15:43 - 01.08.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 10.07.2020 № 193 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 10.07.2020 № 193 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 12 UA-2020-06-16-004194-b 16.06.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, boiko.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини 2 статті 21 Закону. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог абзацу третього частин першої статті 25 Закону. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі установлено порушення вимог частини другої розділу IІ Наказу № 454. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерної пропозиції ФОП Карпінський Г.І. – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом відміни торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 липня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 16.06.2020 № 351, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 17.06.2020 та 19.06.2020, вимоги про усунення порушення від 19.06.2020, 08.07.2020, 13.07.2020, роз’яснення Замовника від 17.06.2020, 19.06.2020, 23.06.2020, 10.07.2020, 15.07.2020, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Карпінського Геннадія Івановича (далі – ФОП Карпінський Г.І.), протокол засідання тендерного комітету від 06.07.2020 № 371, повідомлення про намір укласти договір від 06.07.2020. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що на порушення вимог пунктів 8 та 9 частини 2 статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Також установлено, що Замовник в оголошені про проведення відкритих торгів та в пункті 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначив розмір забезпечення тендерної пропозиції у сумі 80 339,16 грн, що перевищує 3 відсотка очікуваної вартості закупівлі (2 677 927,00 грн), чим порушив вимоги абзацу третього частин першої статті 25 Закону. Окрім цього встановлено, що Замовник у річному плані закупівель та оголошенні про проведення відкритих торгів визначив код предмета закупівлі 39143116-2 – «Дитячі ліжка» за показником восьмої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, чим не дотримався вимог частини другої розділу IІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (далі – Наказ № 454) через не визначення предмету закупівлі за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Період усунення порушень: 29.07.2020 18:17 - 13.08.2020 00:00
Дата публікації висновку: 29.07.2020 18:17

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Лист пояснення
Дата публікації звіту: 03.08.2020 14:14