• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

(Ліжко дитяче одномісне) Код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008) 39143116-2 Дитячі ліжка

Завершена

2 677 927.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 389.00 UAH
Період оскарження: 16.06.2020 16:10 - 28.06.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Відхилення переможця

Номер: fba642762d3c4c98945639502ca718a2
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-16-004194-b.b3
Назва: Відхилення переможця
Вимога:
Шановний Замовнику! Уважно розглянувши документи переможця закупівлі, вважаємо, що рішення про визначення переможцем ФОП Карпінський Геннадій Іванович порушує наші права, як учасника закупівлі та є незаконним з наступних підстав: 1. Відповідно вимогам Додатку №3 до Тендерної документації (Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008) 39143116-2 Дитячі ліжка (Ліжко дитяче одномісне)) учасник повинен надати документ, який підтверджує термін гарантійного використання предмету закупівлі виданий виробником (гарантійний талон, інструкція). У складі тендерної пропозиції переможця ФОП Карпінський Геннадій Іванович відсутній документ, який підтверджує термін гарантійного використання предмету закупівлі а саме: гарантійний талон або інструкція видані виробником, що не відповідає вимогам тендерної документації. 2. Відповідно до пункту 1) Розділу ІІІ Тендерної документації та вимог Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації тендерна пропозиція Учасника повинна містити оригінали або копії підтвердних документів які дають змогу упевнитися, що наданий договір виконувався. На підтвердження виконання договору з Олександрівською клінічною лікарнею ФОП Карпінський Геннадій Іванович надає сканкопії копій видаткових накладних. Копії документів, не завірені належним чином учасником, не можуть підтвердити виконання даного договору і не дають змогу упевнитися, що даний договір виконувався. 3. Згідно з Тендерною документацією Замовника предметом закупівлі є: «(Ліжко дитяче одномісне) Код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008) 39143116-2 Дитячі ліжка». Відповідно до вимог Додатку №3 Тендерної документації Учасник повинен надати висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на товар (Ліжко дитяче одномісне), надати сертифікат якості (сертифікат відповідності) або інший рівнозначний документ, який підтверджує якість запропонованої продукції. У складі пропозиції ФОП Карпінський Геннадій Іванович надає наступні документи: сертифікат відповідності на меблі для навчальних та дошкільних закладів, сертифікат на меблі для сидіння та лежання загального характеру та висновок ДСЕЕ, в яких відсутні підтвердження якості саме предмету закупівлі (Ліжко дитяче одномісне). Надані документи не підтверджують, що продукція ФОП Карпінський Геннадій Іванович відповідає вимогам Тендерної документації і не містить обмеження чи заборони для використання у закладах освіти усіх типів, незалежно від їх підпорядкування, форм власності і акредитації, в тому числі у закладах дошкільної освіти. Враховуючи вищевикладене, вважаємо тендерну пропозицію ФОП Карпінський Геннадій Іванович такою, що не відповідає вимогам тендерної документації, та вимагаємо відхилити таку пропозицію переможця ФОП Карпінський Геннадій Іванович на підставі ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. Додатком 3 до Тендерної документації для підтвердження гарантійного терміну експлуатації товару передбачені наступні вимоги: «Товар повинен мати гарантійний строк експлуатації відповідно до гарантій Виробника, але не менше 12 місяців з дати підписання видаткової накладної (надати гарантійний лист).», «Учасник повинен надати документи, які підтверджують термін гарантійного використання предмету закупівлі виданий виробником (гарантійний талон, інструкція, лист тощо).». ФОП Карпінським Г. І., на виконання вищевказаних вимог, надано довідку про гарантійний термін, що не суперечить умовам Тендерної документації. 2. Таблицею 1 Додатку 1 щодо підтвердження виконання аналогічного договору, Учасник повинен надати: «Документально підтверджену інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору: - оригінал або копія аналогічного договору, який було укладено в 2019-2020 роках; - оригінали або копії підтвердних документів які дають змогу упевнитися, що наданий договір виконувався.» ФОП Карпінським Г. І. надано копії підтвердних документів, а саме видаткових накладних, що не суперечить вказаним вище пунктам Таблиці 1 Додатку 1. Тендерна документація не містить вимог про надання завірених Учасником копій підтверджуючих документів. 3. Відповідно до інформації, вказаної у Тендерній документації, закупівля меблів за даним тендером здійснюється для постачання до дошкільних навчальних закладів. ФОП Карпінським Г. І. у складі тендерної пропозиції надано сертифікати відповідності меблів для сидіння та лежання і меблів для навчальних та дошкільних закладів, а також висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріали, фурнітуру, а також меблі корпусні для дошкільних та навчальних закладів, громадських, житлових, офісних приміщень, приміщень медичних закладів, меблі дитячі, яким підтверджується відповідність запропонованих меблів у т. ч. ДСТУ ГОСТ 19917:2016 «Меблі для сидіння та лежання. Загальні технічні умови» та ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови» де однією з передбачених сфер застосування та реалізації даної продукції є дошкільні та навчальні приміщення, що є достатнім для підтвердження відсутності заборони чи обмеження використання товару у закладах освіти усіх типів, незалежно від їх підпорядкування, форм власності і акредитації, в т. ч. у закладах дошкільної освіти та відповідності продукції встановленим чинним законодавством нормам і вимогам.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо відхилення переможця

Номер: 20b7641eb24e4e65b34654ffba86008d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-16-004194-b.c2
Назва: Вимога щодо відхилення переможця
Вимога:
Вимога Шановний Замовнику! Уважно розглянувши документи переможця закупівлі, вважаємо, що рішення про визначення переможцем ФОП Карпінського Геннадія Івановича є незаконним з наступних підстав: 1. Відповідно до Розділу 3 Тендерної документації Якщо Учасник завантажує в електронну систему закупівель електронні файли сканкопій оригіналів документів, створених безпосередньо Учасником (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій та ін.), то такий документ, має бути перед скануванням підписаний уповноваженою особою Учасника та містити відбиток печатки (у разі використання). Оформлюючи такі документи на двох і більше сторінках, друга та подальші сторінки мають бути пронумеровані. – ФОП Карпінський Геннадій Іванович у складі тендерної документації надає тендерну пропозицію, яка не пронумерована, що суперечить та не відповідає вимогам тендерної документації. 2. Відповідно до Розділу 3 Тендерної документації Документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі. Тендерна пропозиція Учасника повинна містити: 5) проект договору про закупівлю (відповідно Додатку 5 до тендерної документації); - ФОП Карпінський Геннадій Іванович у складі тендерної документації надає договір із заповненою ціною, гарантійним терміном, а також іншими відомостями, що не відповідає вимогам тендерної документації. 3. Відповідно до Розділу 5 Тендерної документації Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій, та повинні надати в складі пропозиції гарантійний лист про дотримання норм наступних нормативно – правових актів:- Закону України "Про санкції" від 14.08.2014 № 1644-VII;- Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014 № 1702-VII;- рішення Національної безпеки і оборони України «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» від 28 квітня 2017 року, введено в дію Указом Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017;- Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014 №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей»;- Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015 №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»;- Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації». – ФОП Карпінський Геннадій Іванович надає гарантійний лист, в якому зазначає ЗУ «Про санкції» не в редакції Замовника, тобто, гарантійний лист не відповідає редакціїї Замовника, та не відповідає вимогам тендерної документації. 4. Відповідно до Додатку №3 ТД Замовник під час розгляду тендерної пропозиції має право запросити в Учасника закупівлі зразок товару на вибір Замовника, для проведення його фактичного (натурального) огляду та перевірки на відповідність технічним вимогам. Учасник зобов’язаний надати у складі своєї пропозиції гарантійний лист, що підтверджує можливість надання такого зразку протягом 2-х робочих днів, з моменту надання вимоги Замовником – в листі ФОП Карпінський Геннадій Іванович зазначено протягом 2-х робочих днів, що суперечить, та не відповідає вимогам тендерної документації. 5. Відповідно до Додатку №3 тендерної документації Товар повинен мати гарантійний строк експлуатації відповідно до гарантій Виробника, але не менше 12 місяців з дати підписання видаткової накладної (надати гарантійний лист). – ФОП Карпінський Геннадій Іванович надає довідку, а також вказує не з дати підписання видаткової накладної, а з дати передачі товару, що суперечить, та не відповідає вимогам тендерної документації. 6. Відповідно до Розділу 3 ТД Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі підтверджується: протоколом (випискою з протоколу) засновників або наказом про призначення, або довіреністю (дорученням) або іншим документом, що підтверджує повноваження особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та/або договору. – Учасник у складі пропозиції надає лист про підтвердження зобов’язань в якому зазначає , що повноваження підтверджуються паспортом, ІПН та свідоцтвом про державну реєстрацію, копії яких додаються, але ФОП Карпінський Геннадій Іванович не надає зазначених копій документів. 7. Відповідно до п. 1.4. Таблиці 2 Додатку 1 Тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції має надати «Паспорт (для учасників - фізичних осіб-підприємців та уповноваженої особи Учасника)».Зазначаємо, що згідно п.5 Розділу 1 «Положення про паспорт громадянина України» паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок. У складі тендерної пропозиції Переможця ФОП Карпінського Геннадія Івановича відсутня копія обкладинки паспорта, що є порушенням даного положення, а також вимог тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, вважаємо тендерну пропозицію ФОП Карпінського Геннадія Івановича такою, що не відповідає вимогам тендерної документаціїї Замовника, та вимагаємо відхилити таку пропозицію на підставі ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. Відповідно до Розділу 3 Тендерної документації, «формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки, описки тощо». Відсутність нумерації сторінок є формальною (несуттєвою) помилкою, яка не впливає на зміст та розуміння тендерної пропозиції. 2. Законом України «Про публічні закупівлі», а саме ст. 16 встановлено наступний перелік кваліфікаційних критеріїв процедури закупівлі: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Таблицею 1 Додатку № 1 Тендерної документації, у відповідності до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», встановлено один з передбачених кваліфікаційних критеріїв, а саме «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», на підтвердження чого Учаснику необхідно надати «- оригінал або копія аналогічного договору, який було укладено в 2019-2020 роках; - оригінали або копії підтвердних документів які дають змогу упевнитися, що наданий договір виконувався.». ФОП Карпінським Г. І., у відповідності до вимог Тендерної документації, надано документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям окремими файлами у форматі PDF. Проект договору Учасником було подано у заповненому вигляді, що не суперечить умовам Тендерної документації. 3. Пунктом 2 Розділу 5 Тендерної документації передбачено, що Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій, та повинні надати в складі пропозиції гарантійний лист про дотримання норм перелічених нормативно-правових актів, серед яких є також «ЗУ «Про публічні закупівлі» від 14.08.2014 № 1644-VII». Замовником не вказано вимоги надати підтвердження дотримання нормативних актів саме у вказаній редакції. ФОП Карпінським Г. І. надано гарантійний лист про дотримання норм зазначених у Тендерній документації нормативно-правових актів, вказавши при цьому редакцію ЗУ «Про санкції» пізнішу ніж та, що вказано у Тендерній документації, що не може вважатися помилкою. 4. Додатком 3 Тендерної документації вказується, що «Учасник зобов’язаний надати у складі своєї пропозиції гарантійний лист, що підтверджує можливість надання такого зразку протягом 2-х робочих днів, з моменту надання вимоги Замовником». ФОП Карпінським Г. І., у відповідності до вимог, було надано гарантійний лист про надання такого зразку протягом 2-х робочих днів. 5. Статтею 1 Закону України від 16.07.1999 №996-XIV “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” із змінами та доповненнями (далі - Закону №996) визначено, що первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення. Відповідно до ст. 9 Закону №996 первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Накладна – документ, що використовується при передачі товарно-матеріальних цінностей від однієї особи (сторони) іншій. Отже, ФОП Карпінським Г. І., фактично, дотримано вимог щодо надання гарантії на товар. 6. ФОП Карпінським Г. І., на підтвердження відповідності та достовірності підписанта було надано наступні документи – паспорт, довідка про присвоєння ідентифікаційного номера та свідоцтво про державну реєстрацію, сканкопії яких наявні у складі тендерної пропозиції. 7. Пунктом 1 Розділу 3 Тендерної документації зазначено: «Також, учасник надає паспорт уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції (а саме сторінки, які містять інформацію) або інший документ, передбачений статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492­VI, зі змінами.». ФОП Карпінським Г. І. надано сканкопії усіх сторінок паспорту які містять інформацію, чого достатньо для посвідчення та ідентифікації фізичної особи – підприємця як Учасника та підписанта. У ході розгляду та перевірки документації переможця за результатами аукціону ФОП Карпінського Г. І. підстав для відхилення його пропозиції виявлено не було.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Просимо прибрати вимогу надання зразків

Номер: e2ffc836a78a454db38309572b3c58b2
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-16-004194-b.c1
Назва: Просимо прибрати вимогу надання зразків
Вимога:
Шановний Замовнику! У тендерній документації міститься дискримінаційна вимога, а саме: Замовник під час розгляду тендерної пропозиції має право запросити в Учасника закупівлі зразок товару на вибір Замовника, для проведення його фактичного (натурального) огляду та перевірки на відповідність технічним вимогам. Учасник зобов’язаний надати у складі своєї пропозиції гарантійний лист, що підтверджує можливість надання такого зразку протягом 2-х робочих днів, з моменту надання вимоги Замовником. Нашими аргументами проти такої вимоги є: – відсутність умови про зразки в чинному законодавстві про закупівлі; – обмеження кола потенційних учасників закупівлі лише тими, які вже зараз мають продукцію на складі та можуть надати її протягом 2 днів; – фактично Замовник вимагає надати товар до укладення договору закупівлі; – Замовник не встановив строку повернення зразків, порядку й тривалості користування ними, порядку оформлення факту передання зразків і факту їх повернення, мети й порядку їх дослідження Замовником. У ТД також не визначено порядку контролю з боку інших учасників (чи дійсно учасник з найменшою ціновою пропозицією надав зразки), що створювало умови для зловживань і суперечило принципу прозорості. Враховуючи вищеперераховане, просимо прибрати дану вимогу з Тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Відповідно до Додатку 3 тендерної документації Замовник під час розгляду тендерної пропозиції має право запросити в Учасника закупівлі зразок товару на вибір Замовника, для проведення його фактичного (натурального) огляду та перевірки на відповідність технічним вимогам. Учасник зобов’язаний надати у складі своєї пропозиції гарантійний лист, що підтверджує можливість надання такого зразку протягом 2-х робочих днів, з моменту надання вимоги Замовником.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 02.07.2020 16:18