• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Шпала дерев’яна обрізна не просочена тип 1 та шпала деревʼяна обрізна не просочена тип 2

Завершена

62 343 865.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 23 406.00 UAH
Номер: 79d3c09a58d94310843567010111a5ec
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-08-06-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.08.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 06.08.2020 18:01 - 29.08.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 06.08.2020 № 222 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 06.08.2020 № 222 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 63 UA-2020-06-16-001354-b 16.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, mostovenko.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ДП «Рава-Руське лісове господарство» (Лоти 2, 3, 16), ТОВ «ТЕД» (Лот 2, 4 ,6), ДП «Буське лісове господарство» (Лоти 2, 3, 4, 5, 16), ПП «ДРЕВЕКСІМ» (Лоти 2, 3), ДП «Старицький військовий лісгосп» (Лот 4) ТОВ «РАУНД ІНВЕСТ» (Лоти 4, 5), ДП Сарненське лісове господарство (Лоти 4, 5) та ТОВ «ВІКТОРІ ІНТЕРНЕШНЛ ТЕХНОЛОДЖІ» (Лоти 5, 6), своєчасності укладення договорів про закупівлю та їх оприлюднення (Лоти 4, 5), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом не допущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 серпня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про проведення відкритих торгів, надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філії «Центр управління промисловістю» АТ «Укрзалізниця» на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 16.06.2020, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної пропозиції від 24.06.2020 та від 24.06.2020, вимога про усунення порушення за номером ID UA-2020-06-16-001354-b.a1, роз’яснення Замовника від 24.06.2020 та від 30.06.2020, рішення Замовника на вимогу про усунення порушення від 09.07.2020, тендерні пропозиції ДП «Рава-Руське лісове господарство» (Лоти 2, 3, 16), ТОВ «ТЕД» (Лот 2, 4 ,6), ДП «Буське лісове господарство» (Лоти 2, 3, 4, 5, 16), ПП «ДРЕВЕКСІМ» (Лоти 2, 3), ДП «Старицький військовий лісгосп» (Лот 4) ТОВ «РАУНД ІНВЕСТ» (Лоти 4, 5), ДП Сарненське лісове господарство (Лоти 4, 5) та ТОВ «ВІКТОРІ ІНТЕРНЕШНЛ ТЕХНОЛОДЖІ» (Лоти 5, 6), протокол розгляду тендерних пропозицій від 17.07.2020 (Лоти 2, 3, 4, 5, 6, 16), повідомлення про намір укласти договір від 24.07.2020 (Лоти 2, 3, 5, 16) та повідомлення про намір укласти договір від 06.08.2020 (Лот 4), договори поставки від 12.08.2020 № ЦУП-04/0073/20 (лот 2), № ЦУП-04/0074/20 (лот 3), № ЦУП-04/0064/20 (лот 5), № ЦУП-04/0065/20 (лот 16) та від 18.08.2020 № ЦУП-04/0076/20 (лот 4). За лотами 1, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 торги відмінені Замовником через допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій. За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону річний план закупівель UA-P-2020-01-24-012043-b не містить інформації про місцезнаходження Замовника. На порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції.
Період усунення порушень: 27.08.2020 18:07 - 11.09.2020 00:00
Дата публікації висновку: 27.08.2020 18:07