• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства Харківської районної ради "Мереф`янська центральна районна лікарня" по вул. Дніпровській, 148 в м. Мерефа Харківської області

Завершена

22 224 078.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 111 120.39 UAH
Номер: 72e292e4476440eb83a9e06e91f3638f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-01-27-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.01.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 28.01.2021 12:00 - 19.02.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.01.2021 № 24 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 27.01.2021 № 24 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 21 UA-2020-06-12-008276-c 12.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 200-26-99, detomaso@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимогам частини першої статті 31 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема розірвати договір та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18.02.2021. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (у редакції від 19.04.2020) (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності його умов тендерній пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 02.07.2020 № 46 зі змінами (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВ «Науково-виробнича компанія «СХІДБУД» (далі – Переможець), протоколи розгляду тендерної пропозиції від 17.07.2020 № 80, від 04.09.2020 № 110, повідомлення про намір укласти договір від 04.09.2020, договір від 22.09.2020 № 17-20 (далі – Договір), додаткову угоду від 23.12.2020 № 1, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23.07.2020 № 14240-р/пк-пз, від 17.08.2020 № 15654-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За результатами аналізу встановлено невідповідність пропозиції ТОВ «Науково-виробнича компанія «СХІДБУД» умовам ТД. Так, відповідно до Додатку № 5 ТД Замовника вимагалось надання у складі тендерної пропозиції інформації щодо спеціальності та розряду працівників, зазначених у Довідці про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Однак, Переможцем не відображено спеціальності та розряду працівників, чим порушено вимоги Додатку № 5 ТД. Також, аналізом документів Переможця встановлено, що обсяги робіт з перевезення грунту не відповідають обсягам, зазначених у технічному завданні Замовника. Відповідно до ч. 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16, та умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі тендерної документації. Таким чином, в порушення ч. 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Науково-виробнича компанія «СХІДБУД» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16, та умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Період усунення порушень: 22.02.2021 11:14 - 10.03.2021 00:00
Дата публікації висновку: 22.02.2021 11:14

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення
Дата публікації звіту: 01.03.2021 10:05