-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Охоронні послуги (Охорона об'єктів філій АТ "Укртрансгаз")
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-04-03-000010-c, згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Охорона об'єктів філій АТ "Укртрансгаз"». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська або російська. Критерій оцінки – ціна 100%.
Завершена
4 678 398.37
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 46 783.00 UAH
мін. крок: 1% або 46 783.00 UAH
Номер:
32f0ad6635b242d29b6c7f8d2956ba5d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-09-30-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.09.2020 00:00
Період моніторингу:
30.09.2020 14:16 - 23.10.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.09.2020 №158
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-06-12-001041-a
2. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника управління Олександр ПОЛІЩУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасність його розміщення та виконання учасником, розгляду тендерних пропозицій ПП «Явір-2000», ТОВ Охоронна Компанія «Альфа Безпека», ТОВ «Антарес-2000», ТОВ ВАРТА ЛІДЕР Україна, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасність його розміщення та виконання учасником; розгляду тендерних пропозиції та їх оцінки; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, яка затверджена рішенням тендерного комітету Акціонерне товариство «Укртрансгаз» (далі – Замовник) від 10.06.2020; тендерні пропозиції учасників ПП «Явір-2000», ТОВ Охоронна Компанія «Альфа Безпека», ТОВ «Антарес-2000», ТОВ ВАРТА ЛІДЕР Україна; вимога про усунення невідповідностей до 23.07.2020; протокол розгляду тендерних пропозицій від 30.07.2020; повідомлення про намір укласти договір від 06.08.2020; договір про закупівлю від 25.08.2020 №2008000045; додаткова угода до договору від 30.09.2020 №1; пояснення Замовника на запити від 08.10.2020 та від 15.10.2020.
За результатами моніторингу установлено, що Замовником в оголошенні за № UA-2020-06-12-001041-a оприлюднена інформація про встановлення вимоги до учасників щодо надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії на суму 140 350,00 гривень.
При цьому, на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерної пропозиції, зокрема, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Період усунення порушень:
19.10.2020 11:51 - 02.11.2020 23:00
Дата публікації висновку:
19.10.2020 11:51
Оскарження висновку в суді
Опис:
Ухвала Окружного адміністративного суду про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження у справі №640/26753/20 від 03 листопада 2020
Дата публікації:
04.11.2020 14:52
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення АТ "Укртрансгаз" на висновок Державної аудиторської служби України від 19 жовтня 2020 року за результатами проведеного моніторингу (розпочатого відповідно до наказу від 30.09.2020 № 158) процедури закупівлі "ДК 021:2015-79710000-4 - Охоронні послуги (Охорона обєктів філій
АТ "Укртрансгаз") UA-2020-06-12-001041-а)"
Дата публікації звіту:
21.10.2020 11:47
Запити/Пояснення
Номер:
b8058d8db6ad4626b20e58bf7bbc40b8
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
05.10.2020 16:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.10.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з охорони об'єктів філій АТ «Укртрансгаз», що проводить Акціонерне товариство «Укртрансгаз» (далі – Замовник) за номером № UA-2020-06-12-001041-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень та копій підтверджуючих документів:
1) Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій Замовника від 30.07.2020 року пропозиція ПП "Явір-2000" була відхилена у зв’язку з тим, що учасником у складі пропозиції не надано сканкопію ветеринарного паспорту собаки по кличці Топаз та копію діючого договору страхування відповідальності за шкоду, заподіяну собакою третім особам. У зв’язку з чим просимо пояснити відповідно до якої вимоги тендерної документації учасник ПП "Явір-2000" повинен був зазначати клички службових собак, що будуть задіяні при виконання послуг з охорони?
2) Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій Замовника від 30.07.2020 року пропозиція ТОВ ВАРТА ЛІДЕР Україна була відхилена у зв’язку з тим, що учасником надано копії ветеринарних паспортів службових собак, які не містять у відповідних розділах, на п’ятій сторінці, інформації про назву установи, яка видала паспорт та відповідної печатки. У зв’язку з чим просимо пояснити чи встановлені в тендерній документації вимоги до оформлення та заповнення інформації ветеринарних паспортів службових собак?
3) Чи відносить Замовник інформацію про наявність службових собак як один із способів підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій ?
4) У зв’язку зі зміною ціни договору про закупівлю в бік збільшення відповідно до додаткової угоди №1, що відбулось на підставі пункту 7 частини п’ятої статті 41 Закону, просимо пояснити відповідно до яких вимог Закону, постанов, наказів, роз’яснень, тощо Замовник відніс поняття «зміна нормативів» як синонім до «зміна розміру мінімальної зарплати»?
Пояснення та скановані копії підтверджуючих документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
b79a53ae36e846988285f3fde5ab2bd4
Назва:
ПОЯСНЕННЯ АТ «Укртрансгаз» на запит Державної аудиторської служби України від 05 жовтня 2020 року
Дата опублікування:
08.10.2020 18:08
Опис:
ПОЯСНЕННЯ
АТ «Укртрансгаз» на запит Державної аудиторської служби України від 05 жовтня 2020 року у межах проведення моніторингу закупівлі
(розпочатого відповідно до наказу від 30.09.2020 № 158) процедури закупівлі
«ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги (Охорона об'єктів філій АТ "Укртрансгаз") UA-2020-06-12-001041-a)»
(додається у вкладенні)
Номер:
bdc88474c773483facc50bfa994a0195
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
09.10.2020 17:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.10.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з охорони об'єктів філій АТ «Укртрансгаз», що проводить Акціонерне товариство «Укртрансгаз» (далі – Замовник) за номером № UA-2020-06-12-001041-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень та копій підтверджуючих документів:
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій Замовника від 30.07.2020 року пропозиції ПП "Явір-2000" та ТОВ ВАРТА ЛІДЕР Україна були відхилені у зв’язку з тим, що пропозиції учасників не відповідають вимогам тендерної документації.
На запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області від 05.10.2020 про надання пояснень щодо прийнятих рішень Замовник не надав чітких відповідей, у зв’язку з чим просимо надати окремі пояснення по кожному наступному питанню:
1) Чи встановлена в тендерній документації вимога до учасників щодо надання сканкопії ветеринарного паспорту собаки по кличці Топаз та копію діючого договору страхування відповідальності за шкоду, заподіяну собакою по кличці Топаз третім особам?
2) Чи надано учасником ПП "Явір-2000" довідку в довільній формі з інформацією про залучення двох службових собак?
3) Чи надано учасником ПП "Явір-2000" підтверджуючи документи щодо наявності в учасника двох службових собак?
На запит щодо надання обґрунтування прийнятого рішення про відхилення пропозиції ТОВ ВАРТА ЛІДЕР Замовник 08.10.2020 надав через електронну систему закупівель пояснення, які свідчать, що Замовник відхилив пропозицію учасника у зв’язку з наданням недостовірних даних, проте в протоколі розгляду ТОВ ВАРТА ЛІДЕР були зазначені інші підстави щодо відхилення.
1) У зв’язку з чим просимо надати інформацію відповідно до яких підстав, що визначені у статті 31 Закону відхилено пропозицію ТОВ ВАРТА ЛІДЕР?
2) Чи звертався Замовник за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції щодо визначення недостовірної інформації в пропозиції ТОВ ВАРТА ЛІДЕР?
3) Чи є в компетенції Замовника право стверджувати про підробку наданих документів учасниками?
Пояснення та скановані копії підтверджуючих документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
d0e80b43b4b54f138fefe9fedfd4278a
Назва:
ПОЯСНЕННЯ
Дата опублікування:
15.10.2020 18:13
Опис:
ПОЯСНЕННЯ АТ «Укртрансгаз» на запит Державної аудиторської служби України від 09 жовтня 2020 року у межах проведення моніторингу закупівлі (розпочатого відповідно до наказу від 30.09.2020 № 158) процедури закупівлі «ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги (Охорона об'єктів філій АТ "Укртрансгаз") UA-2020-06-12-001041-a)».
Номер:
1ab03fb071a34e029cb9f85c81890537
Назва:
Охоронні послуги (Охорона обєктів філій АТ "Укртрансгаз") UA-2020-06-12-001041-a
Дата опублікування:
30.10.2020 19:29
Опис:
Адміністративний позов на Висновок ДАСУ за результатми проведеного моніторингу закупівлі Охоронні послуги (Охорона обєктів філій АТ "Укртрансгаз") UA-2020-06-12-001041-a