• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Охоронні послуги (Охорона об'єктів філій АТ "Укртрансгаз")

Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-04-03-000010-c, згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Охорона об'єктів філій АТ "Укртрансгаз"». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська або російська. Критерій оцінки – ціна 100%.

Завершена

4 678 398.37 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 46 783.00 UAH
Період оскарження: 12.06.2020 12:56 - 09.07.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

вимога щодо скасування рішення про відхилення пропозиції

Номер: cc81978cb02c4bae9ed2fd6a7d6a896f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-12-001041-a.a2
Назва: вимога щодо скасування рішення про відхилення пропозиції
Вимога:
Згідно п. 5 розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» Замовником зазначено, що кваліфікаційні критерії, встановлені у відповідності до статті 16 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників встановленим вимогам згідно із законодавством, викладено у Додатку II до тендерної документації. Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України “Про публічні закупівлі”, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Згідно ч. 9 ст. 26 Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Протоколом розгляду пропозиція ТОВ «ВАРТА ЛІДЕР УКРАЇНА» була відхилена, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації, викладеним у Додатку ІІ, тобто вимогам, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, що стосується підтвердженню матеріально-технічної бази. Документи, що вимагались тендерною документацією, учасником надані повністю у складі тендерної пропозиції. Замовником не виставлялися додаткові вимоги щодо оформлення певних документів. Невідповідності в документах виникли внаслідок технічних помилок, що є незначними, та не є підставою для відхилення пропозиції. П. 5 розділу V «Виправлення невідповідностей в інформації та/або документах» тендерної документації Замовником зазначено: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Всупереч наведеного в тендерній документації та в порушення вимог Закону, Замовником не дотримано процедури оцінки тендерної пропозиції та не надано відповідного строку для усунення недоліків, що виявлені були Замовником в документах, які підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, та є підставою для відхилення пропозиції ТОВ «ВАРТА ЛІДЕР УКРАЇНА». На підставі наведеного, прошу скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВАРТА ЛІДЕР УКРАЇНА» та розглянути тендерну пропозицію учасника у відповідності до вимог ч. 16 ст. 29 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно з ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до статті 16 Закону інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям визначається Замовником в тендерній документації. Перелік інформації, що підтверджує відповідність учасника встановленим Замовником кваліфікаційним критеріям, передбачено пунктом 2 Розділу І. Додатку ІІ «ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ПОДАЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ В СКЛАДІ ЙОГО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ (У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ), ТА ВИМОГИ ДО НЕЇ». Відповідно до підпункту 31) ч. 1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація – це документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується Замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Тобто розробка та затвердження тендерної документації є правом Замовника в межах вимог Закону України «Про публічні закупівлі». При цьому відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, які вимагалися підпунктом 8.8. та підпунктом 8.10. Додатку II до тендерної документації відносяться до іншої інформації, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. На вимогу пункту 8.8. Додатку ІІ до тендерної документації, учасником надані сканкопія/-ї з оригіналу/-ів та/або копії/-й міжнародних ветеринарних паспортів на двох службових собак, що зазначена в довідці, згідно пункту 8.7. Також на вимогу пункту 8.9. Додатку ІІ до тендерної документації, учасником надані сканкопія/-ї з оригіналу/-ів та/або копії/-й реєстраційних посвідчень на двох службових собак, що зазначенi в довідці, згідно пункту 8.7. Копії обох вищезазначених міжнародних ветеринарних паспортів не містять у відповідних розділах, на п’ятій сторінці, інформації про назву установи, яка видала паспорт та відповідної печатки. Також інформація у копіях міжнародних ветеринарних паспортів не співпадає з відповідною інформацією в копіях реєстраційних посвідчень на обох службових собак. Згідно з вимогами ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогами п. 5 Розділ V. «Оцінка тендерної пропозиції» Додатку ІІ до тендерної документації: «Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.» Документи, що вимагалися згідно п. 8.8. та п. 8.9. Додатку ІІ до тендерної документації, відносяться до Іншої інформації, яка вимагається замовником у відповідності до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» і до вищезазначених вимог не відносяться, тому виправленю, як невідповідності в інформації та/або документах не підлягають.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення

Номер: 9fb8da083830433fb7cc482effb5519c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-12-001041-a.c1
Назва: Оскарження рішення
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно протоколу розгляду тендерної пропозиції наша пропозиція була відхилена, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме через невідповідність відомостей у довідці про наявність службових собак (вимога п. 8.7 розділу 1 додатку ІІ ТД) підтверджуючим документам на службових собак: ветеринарні паспорти (вимога п. 8.8 розділу 1 додатку ІІ ТД), діючих договорів страхування на собак (вимога п. 8.10 розділу 1 додатку ІІ ТД). Вважаємо, що надані документи на службових собак, а також надані реєстраційні посвідчення на них, цілком підтверджують виконання вимоги Замовника щодо наявності в учасника не менше двох службових собак, а в інформаційній довідці про собак помилково вказано кличку іншої собаки, тобто допущено технічну, формальну, несуттєву помилку. Крім цього згідно пункту 5 розділу V ТД Замовник зобов'язаний був розмістити повідомлення з вимогою про усунення зазначеної невідповідності, яка стала потім підставою для відхилення нашої тендерної пропозиції. Слід також зазначити, що 23.07.2020 Замовник розмістив повідомлення про усунення невідповідностей в документах нашої тендерної пропозиції, які ми своєчасно усунули та завантажили на електронний майданчик відповідні документи. У повідомленні, розміщеному Замовником щодо усунення невідповідностей, не була вказана невідповідність даних в довідці та підтверджуючих документах на службових собак. Таким чином вважаємо, що Замовник порушив одне з положень затвердженої ним тендерної документації (п. 5 розділ V ТД “Виправлення невідповідностей в інформації та/або документах”), а також вимогу ч. 9 ст. 26 Закону України “Про публічні закупівлі”, в якій зазначається: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Враховуючи викладене вважаємо прийняте рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ПП “Явір-2000” неправомірним та просимо його скасувати. Наше підприємство буде захищати свої законні інтереси та права згідно чинного законодавства щодо публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно з ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до статті 16 Закону інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям визначається Замовником в тендерній документації. Перелік інформації, що підтверджує відповідність учасника встановленим Замовником кваліфікаційним критеріям, передбачено пунктом 2 Розділу І. Додатку ІІ «ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ПОДАЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ В СКЛАДІ ЙОГО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ (У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ), ТА ВИМОГИ ДО НЕЇ». Відповідно до підпункту 31) ч. 1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація – це документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується Замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Тобто розробка та затвердження тендерної документації є правом Замовника в межах вимог Закону України «Про публічні закупівлі». При цьому відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, які вимагалися підпунктом 8.8. та підпунктом 8.10. Додатку II до тендерної документації відносяться до іншої інформації, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. На вимогу підпункту 8.7. пункту 8. Розділу І. Додатку ІІ «ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ПОДАЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ В СКЛАДІ ЙОГО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ (У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ), ТА ВИМОГИ ДО НЕЇ» до тендерної документації, учасником у складі тендерної пропозиції надано сканкопію з оригіналу довідки у довільній формі за підписом керівника, що містить/-ять інформацію, яка підтверджує наявність у учасника не менше двох службових собак, згідно вимог Закону України «Про охоронну діяльність», у якій зазначено, що учасником під час надання послуг буде залучено дві службові собаки по кличкам Топаз та Марго. Відповідно до підпункту 8.8. пункту 8. Розділу І. Додатку ІІ «ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ПОДАЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ В СКЛАДІ ЙОГО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ (У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ), ТА ВИМОГИ ДО НЕЇ» до тендерної документації учасник мав надати сканкопію/-ї з оригіналу/-ів та/або копії/-й ветеринарного паспорту на кожну службову собаку, що зазначена в довідці, згідно підпункту 8.7. Додатку ІІ до тендерної документації, згідно вимог статті 17 Закону України «Про охоронну діяльність». Натомість учасник не надав копії ветеринарного паспорту та на собаку по кличці Топаз, натомість надав такі документи на іншу собаку по кличці Граніт, яка не зазначена у довідці згідно підпункту 8.7. Додатку ІІ до тендерної документації. Відповідно до підпункту 8.10. пункту 8. Розділу І. Додатку ІІ «ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ПОДАЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ В СКЛАДІ ЙОГО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ (У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ), ТА ВИМОГИ ДО НЕЇ» до тендерної документації учасник мав надати сканкопію/-ї з оригіналу/-ів та/або копії/-й діючих договорів страхування відповідальності за шкоду, заподіяну собакою третім особам, на кожну службову собаку, що зазначені в довідці, згідно підпункту 8.7. Додатку ІІ до тендерної документації, згідно вимог пункту 1 «Порядку і Правил проведення обов’язкового страхування відповідальності власників собак за шкоду, яка може бути заподіяна третім особам», затвердженого Постановою КМУ № 944 від 09.07.2002. Учасник не надав сканкопію/-ї з оригіналу/-ів та/або копії/-й діючих договорів страхування відповідальності за шкоду, заподіяну собакою третім особам на собаку по кличці Топаз, натомість надав такі документи на іншу собаку по кличці Граніт, яка не зазначена у довідці згідно підпункту 8.7. Додатку ІІ до тендерної документації. Не надання такого договору на собаку, яка буде залучена до надання послуг, а саме собаку по кличці Марго може мати ризики для замовника в частині заподіяння шкоди собакою третім особам. Вище зазначені невідповідності неможливо віднести до технічних, формальних, несуттєвих помилок, тому, що відповідні документи надані не на кожну службову собаку, що зазначена в довідці на вимогу підпункту 8.7. Додатку ІІ до тендерної документації, а лише на одну з них. Помилкове зазначення у довідці іншої клички собаки, не підпадає під жодне з визначень формальних (несуттєвих) помилок викладених в п. 4 Розділ V. «Оцінка тендерної пропозиції» Додатку ІІ до тендерної документації. Також слід зазначити, що згідно з вимогами ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогами п. 5 Розділ V. «Оцінка тендерної пропозиції» Додатку ІІ до тендерної документації: «Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.» Документи, які вимагалися підпунктом 8.8. та підпунктом 8.10. Додатку ІІ до тендерної документації, відносяться до «Іншої інформації, яка вимагається замовником у відповідності до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» і до вищезазначених вимог не відносяться, тому виправленню, як невідповідності в інформації та/або документах не підлягають.
Статус вимоги: Не задоволено