-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт стояків водопостачання Комунального некомерційного підприємства “Київська міська клінічна лікарня №5” виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), м. Київ, вул. Відпочинку, 11
Завершена
2 081 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 20 817.00 UAH
мін. крок: 1% або 20 817.00 UAH
Номер:
cd2784ac92184d94a16addbff717b814
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-22-000062
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.08.2020 00:00
Період моніторингу:
10.08.2020 08:45 - 02.09.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.08.2020 № 133
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 07.08.2020 № 133
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2020-06-11-004791-c 11.06.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення пункту 1 частини 2 статті 4 Закону, пункту 1 частини першої статті 31 Закону, частини одинадцятої статті 29 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 11.06.2020 № 177, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 30.06.2020, тендерну пропозицію учасника ТОВ «Аллат» (далі – Переможець), вимогу про усунення невідповідностей, протоколи засідання тендерного комітету від 08.07.2020 № 188, від 13.07.2020 № 190, повідомлення про намір укласти договір від 13.07.2020, договір від 31.07.2020 № 20174, додаткова угода до договору від 05.08.2020 № 1.
Проведеним моніторингом відображення закупівлі у річному плані закупівель встановлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 4 Закону річний план закупівель UA-P-2020-06-11-004386-c не містить інформації про місцезнаходження Замовника.
За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД.
Так, у пунктом 5 Розділу ІІІ ТД визначено, що невід’ємним додатком до довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід є копії документів, що підтверджують трудові відносини між учасником та працівниками, зазначеними у довідці: а саме: наказів про прийняття на роботу.
Однак, Переможцем в порушення вимог пункту 5 Розділу ІІІ ТД не надано копію документа, що підтверджує трудові відносини між учасником та працівником Жоровою Світланою Віталіївною (маляр 1-го розряду).
Крім того, згідно пункту 8 Розділу ІІІ ТД Замовником вимагається надати інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучити до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця.
Проте, в порушення вимог пункту 8 Розділу ІІІ ТД у складі тендерної пропозиції Переможця відсутня інформація щодо залучення/незалучення субпідрядника/співвиконавця.
Так, на виконання пункту 5 Розділу ІІІ ТД, у складі тендерної пропозиції Переможця надано довідку щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт за предметом закупівлі від 08.07.2020 № 62, згідно якої механізми, обладнання та транспортні засоби є власністю Переможця.
Згідно вимог Додатку 2 ТД – на підтвердження власного обладнання, матеріально-технічної бази/технологій, учасник надає свідоцтво про реєстрацію обладнання, матеріально-технічної бази/технологій на кожну зазначену в переліку одиницю, або оборотно-сальдову відомість, підписану уповноваженою особою учасника, про те, що останні знаходяться на балансі підприємства Учасника.
Проте, в порушення вимог Додатку 2 до ТД, надана у складі тендерної пропозиції Переможця, оборотно-сальдова відомість не містить інформації щодо кожної одиниці, зазначеної у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Також, у порушення вимог пункту 1 Розділу ІІІ ТД, Переможцем у складі тендерної пропозиції, не надано опису додатків до тендерної пропозиції.
Таким чином, учасником не підтверджено відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону.
Відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Таким чином в порушення пункту 1 частини 1 статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Аллат» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Вищевказане призвело до порушення частини одинадцятої статті 29 Закону, відповідно до якої у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
Період усунення порушень:
02.09.2020 13:36 - 17.09.2020 00:00
Дата публікації висновку:
02.09.2020 13:36