-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Роботи термосанації (капітальний ремонт) будівлі Тетіївського НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів, природничо-математичний ліцей» по вул. Соборна, 32 в м. Тетіїв (коригування)
Завершена
6 403 573.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 32 020.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 32 020.00 UAH
Номер:
c38f4eb21a654ee2815bd1cc1da1f36c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-02-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.07.2020 00:00
Період моніторингу:
21.07.2020 08:38 - 12.08.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.07.2020 № 122
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 17.07.2020 № 122
Витяг з переліку процедур закупівель
7 UA-2020-06-11-003848-b 11.06.2020
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення пункту 5 частини першої статті 5 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII,– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо скасування попереднього рішення та повторного розгляду тендерної пропозиції або заходів, передбачених частиною першою статті 32 Закону № 922-VIII, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30.07.2020.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 22.06.2020 № 119, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЖК - Гарант», товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕЗА-ГРУП», товариства з обмеженою відповідальністю «Київська девелоперська компанія», товариства з обмеженою відповідальністю «КЛАСИКА КОМФОРТУ», товариства з обмеженою відповідальністю «БУД ПРОМ ЛАЙН», товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ», реєстр отриманих тендерних пропозицій від 01.07.2020, протокол розкриття, протоколи розгляду тендерних пропозицій Департаменту житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) від 06.07.2020 № 125, від 09.07.2020 № 128, від 14.07.2020 № 130, від 16.07.2020 № 136, від 22.07.2020 № 141, від 28.07.2020 № 142.
За результатами здійсненого моніторингу встановлено, що Замовником безпідставно відхилено тендерні пропозиції ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» та ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ» з підстав, зазначених у протоколах розгляду.
Так, перевіркою підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ», вказаних у протоколі засідання від 16.07.2020№ 136, встановлено, що згідно з пунктом 3.1 Розділу 3 ТД створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено шляхом накладення на неї електронного цифрового підпису (ЕЦП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої особи учасника. Тендерна пропозиція учасника повинна містити, у тому числі документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, договору про закупівлю (протокол засновників та/або наказ про призначення (у разі підписання керівником), довіреність, доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою учасника) або інший документ, що підтверджує повноваження представника учасника на підписання документів).
Аналізом документів та інформації розміщеної на веб-порталі уповноваженого органу встановлено, що на тендерну пропозицію ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» накладено кваліфікований електронний підпис директора Михальченка А.В. На підтвердження повноважень посадової особи, яка підписала тендерну пропозицію вказаним учасником надано протоколи загальних зборів учасників від 27.05.2016 № 3 та від 24.06.2020 № 54, наказ про призначення директора від 28.05.2016 № 28/05-16к.
Слід зазначити, що тендерною документацією не передбачалося надання окремо документів, на осіб, які підписали кошторисну частину пропозиції.
Пунктом 3.1 Розділу 3 ТД передбачено, що учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції лист-згоду на збір та обробку персональних даних щодо кожної особи, дані щодо якої подаються у складі тендерної пропозиції у вигляді сканованих з оригіналів документів, складену у довільній формі.
У складі пропозиції вказаного учасника міститься протокол загальних зборів від 24.06.2020 № 54, у якому відсутні персональні дані Руденко С.І., оскільки відповідно до статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональними даними є відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. За наданою інформацією щодо міста, району, вулиці, номеру будинку та квартири проживання ідентифікувати особу не можливо.
Відповідно до пункту 3.6 Розділу 3 ТД на підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам учасник надає, у тому числі календарний графік виконання робіт.
На виконання вказаної вимоги, учасником надано календарний графік виконання робіт.
Слід зазначити, що умовами ТД не було встановлено вимоги зазначати у календарному графіку строки виконання робіт.
Відповідно до пункту 3.5 Розділу 3 ТД інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, надається в довільній формі, зокрема про те, що службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією, про те, що суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів та про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» на виконання вказаної вимоги надано довідки довільної форми від 30.06.2020 № 010-07, № 010-09, № 010-10, № 010-12.
Перевіркою підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО – ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ», зазначених у протоколі засідання тендерного комітету від 28.07.2020 № 142, встановлено наступне.
Відповідно до пункту 3.1 Розділу 3 ТД учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції лист-згоду на збір та обробку персональних даних щодо кожної особи, дані щодо якої подаються у складі тендерної пропозиції у вигляді сканованих з оригіналів документів, складену у довільній формі.
Пунктом 3.2 Розділу 3 ТД передбачено, що учасники мають надати копію документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії.
Учасником ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ» у складі пропозиції надано копію довіреності від 07.04.2020 року на посадову особу банку, електронний підпис якої накладено на файл гарантії, чим виконано вимогу п. 3.2 Розділу 3 ТД.
Слід зазначити, що вказана довіреність не містить персональних даних осіб, оскільки відповідно до статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональними даними є відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. За наданою інформацією щодо міста, вулиці та номеру будинку проживання ідентифікувати особу не можливо.
Відповідно до пункту 3.5 Розділу 3 ТД інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, надається в довільній формі, зокрема про те, що службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією та про те, що суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів.
ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ» надано довідки від 22.06.2020 № 280 та № 281 довільної форми про те, що директора товариства Ширіна В.Р., не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення та що суб’єкт господарювання протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції» відповідно, чим виконано вимоги пункту 3.5.2 Розділу 3 ТД.
Відповідно до пункту 3.6 Розділу 3 ТД на підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам учасник надає, у тому числі розрахунок прибутку та адміністративних витрат відповідно до вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 (додатки Д та Е).
На виконання вказаної вимоги учасником надано розрахунок прибутку та адміністративних витрат.
Згідно з умовами п. 3.6 Розділу 3 ТД учасник повинен надати копію діючого договору на захоронення відходів.
У складі пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ» міститься договір від 19.12.2019 № 32-П на надання послуг з вивезення будівельного сміття за системою видалення та знешкодження відходів зі строком надання послуг до 30.12.2022 року, чим виконано вимогу п. 3.6 Розділу 3 ТД.
Таким чином, Замовником всупереч вимогам частини першої статті 31 Закону № 922-VIII, відхилено тендерні пропозиції ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» та ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ» з підстав, зазначених Замовником у протоколах розгляду тендерних пропозицій, чим порушено норми пункту п’ятого частини першої статті 5 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень:
31.07.2020 15:37 - 15.08.2020 00:00
Дата публікації висновку:
31.07.2020 15:37
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовник не погоджується із висновком моніторингу про наявність порушень законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій).
Дата публікації звіту:
07.08.2020 10:52
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Не усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Ні
Опис:
порушення в моніторингу не усунуто
Дата публікації:
26.08.2020 14:38