-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Комп'ютерне обладнання для навчальних кабінетів
Вимоги щодо товару визначені в тендерній документації. Номенклатура, асортимент, одиниці виміру зазначено у Додатку 2 до тендерної документації «Технічні ,якісні, кількісні та інші характеристики»
Завершена
294 600.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 473.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 473.00 UAH
Номер:
adf705c152f64e02ab0d734eba703c31
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-22-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.07.2020 00:00
Період моніторингу:
22.07.2020 13:48 - 13.08.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.07.2020 № 51
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 22.07.2020 № 51
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
UA-2020-06-11-001428-b, 11.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»; розгляд тендерних пропозицій; дотримання законодавства під час укладення договору про закупівлю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів відповідно до Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, недопущення виявленого порушення в подальшому, і відповідно до частини восьмої статті 8 Закону «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»; розгляд тендерних пропозицій; дотримання законодавства під час укладення договору про закупівлю; оприлюднення інформації щодо закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів ID: UA-2020-06-11-001428-b; тендерна документація, яка затверджена рішенням тендерного комітету від 11.06.2020; звернення до замовника за розʼясненням від 13.06.2020 та з вимогою про усунення порушень від 14.06.2020 та відповіді замовника на звернення від 16.06.2020; повідомлення про намір укласти договір; протокольне рішення тендерного комітету від 03.07.2020 № 24; тендерна пропозиція ФОП АТРАСЕВИЧ Д.О.; пояснення отримане 24.07.2020 від Державного навчального закладу «Уманський професійний ліцей» через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель; договір про закупівлю від 14.07.2020 № 105; звіт про результати проведення процедури закупівлі; повідомлення про внесення змін до договору, в якому оприлюднений Додаток № 1 до договору від 14.07.2020 № 105.
Під час проведення моніторингу встановлено, що на порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу договір про закупівлю від 14.07.2020 № 105 без додатку № 1 «Специфікація товару», який є його невід’ємною частиною відповідно до розділу ХІІ цього договору. При цьому, у строк, що перевищує три робочі дні з дня укладення договору, а саме 21.07.2020, Замовник розмістив в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору, в якому оприлюднений Додаток № 1 до договору від 14.07.2020 № 105.
Період усунення порушень:
03.08.2020 16:15 - 18.08.2020 00:00
Дата публікації висновку:
03.08.2020 16:15
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У зв’язку з неможливістю усунення порушення тендерний комітет ДЕРЖАВНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ "УМАНСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ", приймає рішення що до розірвання укладеного договору № 105 від 14 липня 2020 року.
Дата публікації звіту:
04.08.2020 10:43
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
Опис:
Замовник розірвав договір про закупівлю
Дата публікації:
10.08.2020 13:43
Запити/Пояснення
Номер:
8b6d853bac824243be4bcf6253e36d9c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
22.07.2020 14:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.07.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-06-11-001428-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із питання:
- з яких підстав договір про закупівлю та всі додатки до нього оприлюднено у строк, що перевищує три робочі дні з дня його укладення? Так, 14.07.2020 Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель договір від 14.07.2020 № 105 без Додатку № 1 «Специфікація товару», який є його невідʼємною частиною відповідно до розділу ХІІ цього договору. При цьому, специфікація оприлюднена лише 21.07.2020.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
425798f7d0a949129a53a33972ebe939
Назва:
Надання відповіді на запит
Дата опублікування:
24.07.2020 10:34
Опис:
Тендерний комітет ДЕРЖАВНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ "УМАНСЬКИЙ
ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ" в рамках моніторингу закупівлі UA-2020-06-11-001428-b
повідомляє наступне.
В рамках проведеної закупівлі UA-2020-06-11-001428-b було укладено договір № 105 від 14
липня 2020 року (далі - Договір) на загальну суму 294 000,00 (двісті дев’яносто чотири тисячі
гривень 00 копійок) без ПДВ з ФОП Атрасевич Дмитро Олексійович. Інформація про
укладений договір та сканована копія договору про закупівлю знаходиться у публічному
доступі за електронним посиланням: https://www.dzo.com.ua/tenders/5879660.
Згідно з розділом 10 пункту 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон) за
результатами закупівлі в електронній системі закупівлі замовник повинен оприлюднити звіт
про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель,
договір про закупівлю та всі додатки до нього, звіт про виконання договору про закупівлю
відповідно до статті 10 цього Закону.
Враховуючи невеликий термін з дня набуття чинності змін до ЗУ «Про публічні
закупівлі», що вступили в силу 19 квітня 2020 року, замовник припустився технічної
помилки та керувався старою редакцією Закону, де передбачено оприлюднення договору
протягом двох днів з дня його укладення і не було чітко зазначено, що обов’язковими для
оприлюднення є всі додатки до договору.
Тендерний комітет ДЕРЖАВНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ "УМАНСЬКИЙ
ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ" після виявлення своєї помилки привели закупівлю відповідно до
вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та завантажили зміни до Договору 21 липня
2020 року, усунувши неточності при завантаженні Договору без додатку (Специфікації). Але
у зв’язку з тим, що порушення було виявлено через більший термін, ніж 3 робочі дні,
замовником технічно було порушено норми п. 10 статті 10 Закону, де передбачено
оприлюднення договору про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих
днів з дня його укладення. Тендерний комітет ДЕРЖАВНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ "УМАНСЬКИЙ
ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ" усвідомлює факт допущення технічної помилки при проведенні
закупівлі UA-2020-06-11-001428-b та буде проводити наступні закупівлі з чітким
дотриманням чинного законодавства України.
Номер:
6ef5940aa00c428780536df15933363b
Назва:
Технічна помилка в договорі про співпрацю, в пункті " Сума оплати за договором без ПДВ"
Дата опублікування:
10.08.2020 11:47
Опис:
Доброго дня!
В договорі про співпрацю, в пункті " Сума оплати за договором без ПДВ" допущена технічна помилка, по внесеній сумі 294 000 грн.
Сума фактичної оплати без ПДВ відсутня.