• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Комп'ютерне обладнання для навчальних кабінетів

Вимоги щодо товару визначені в тендерній документації. Номенклатура, асортимент, одиниці виміру зазначено у Додатку 2 до тендерної документації «Технічні ,якісні, кількісні та інші характеристики»

Завершена

294 600.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 473.00 UAH
Номер: adf705c152f64e02ab0d734eba703c31
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-22-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.07.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 22.07.2020 13:48 - 13.08.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 22.07.2020 № 51 Черкаси Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 22.07.2020 № 51 Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі UA-2020-06-11-001428-b, 11.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Адреса: Ukraine, Черкаська, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Черкаська обл.), +38 (0 98) 990-57-95, tender23_31@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»; розгляд тендерних пропозицій; дотримання законодавства під час укладення договору про закупівлю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів відповідно до Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, недопущення виявленого порушення в подальшому, і відповідно до частини восьмої статті 8 Закону «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»; розгляд тендерних пропозицій; дотримання законодавства під час укладення договору про закупівлю; оприлюднення інформації щодо закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів ID: UA-2020-06-11-001428-b; тендерна документація, яка затверджена рішенням тендерного комітету від 11.06.2020; звернення до замовника за розʼясненням від 13.06.2020 та з вимогою про усунення порушень від 14.06.2020 та відповіді замовника на звернення від 16.06.2020; повідомлення про намір укласти договір; протокольне рішення тендерного комітету від 03.07.2020 № 24; тендерна пропозиція ФОП АТРАСЕВИЧ Д.О.; пояснення отримане 24.07.2020 від Державного навчального закладу «Уманський професійний ліцей» через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель; договір про закупівлю від 14.07.2020 № 105; звіт про результати проведення процедури закупівлі; повідомлення про внесення змін до договору, в якому оприлюднений Додаток № 1 до договору від 14.07.2020 № 105. Під час проведення моніторингу встановлено, що на порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу договір про закупівлю від 14.07.2020 № 105 без додатку № 1 «Специфікація товару», який є його невід’ємною частиною відповідно до розділу ХІІ цього договору. При цьому, у строк, що перевищує три робочі дні з дня укладення договору, а саме 21.07.2020, Замовник розмістив в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору, в якому оприлюднений Додаток № 1 до договору від 14.07.2020 № 105.
Період усунення порушень: 03.08.2020 16:15 - 18.08.2020 00:00
Дата публікації висновку: 03.08.2020 16:15

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У зв’язку з неможливістю усунення порушення тендерний комітет ДЕРЖАВНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ "УМАНСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ", приймає рішення що до розірвання укладеного договору № 105 від 14 липня 2020 року.
Дата публікації звіту: 04.08.2020 10:43

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
Опис: Замовник розірвав договір про закупівлю
Дата публікації: 10.08.2020 13:43

Запити/Пояснення