• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Система для приготування фанго-парафіну з системою для підтримки температури фанго-парафіну

Інформація відповідно до п.8 ч. 2 ст. 21 ЗУ "Про публічні закупівлі": тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою. Документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути викладені українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською (за виключенням копій документів, що підтверджують технічні характеристики товару, якщо вони були надані учаснику сторонніми організаціями (підприємствами, установами) та складені на іншій мові ніж українська). Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).

Завершена

380 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 380.00 UAH
Номер: e70f5842f5c746c1a14a3ba9484bd6c3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-20-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.07.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 20.07.2020 16:42 - 11.08.2020 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 20.07.2020 № 27 Ужгород Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Світлана АНІЩЕНКО Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатської області від 20.07.2020 № 27 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2020-06-10-008153-b 10.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Закарпатська, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Закарпатська обл.), +38 (0 50) 183-50-60, nataliravluk74@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 1 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 11 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пунктів 2, 11 частини другої, абзацу першого частини третьої статті 22, частини третьої та шостої статті 17 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Медгарант» встановлено порушення абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 липня 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в чинній редакції від 19.04.2020, далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, вимога учасника ТОВ «РМЕД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Медичного реабілітаційного центру «Шаян» МВС України (далі – Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 10.06.2020 №1, реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол засідання тендерного комітету від 03.07.2020 №2 щодо відхилення учасника ТОВ «РМЕД»; тендерну пропозицію ТОВ «РМЕД», протокол засідання тендерного комітету від 08.07.2020 №3 щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Медгарант», тендерну пропозицію ТОВ «Медгарант», повідомлення про намір укласти договір від 08.07.2020, договір про закупівлю від 21.07.2020 № 93. За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено, що в порушення пункту 1 частини другої статті 4 Закону у річному плані закупівель за номером ID: UA-P-2020-06-10-008123-b відсутня інформація щодо місцезнаходження Замовника. Окрім того, за результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовником визначено розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону 0,1 відсоток, чим порушено пункт 11 частини другої статті 21 Закону, відповідно до якого розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону визначається у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях. За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація, затверджена протоколом засідання тендерного комітету від 10.06.2020 року №1, складена з порушеннями частини другої статті 22, частини третьої та шостої статті 17 Закону, а саме: - у пункті 4 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовником визначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що не відповідає вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону, оскільки перебіг строку дії тендерної пропозиції починається із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; - в порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону, Замовником в додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога для учасників про надання інформації в довільній формі про відсутність підстав, визначених у пунктах 2, 4, 5, 6, 10, 11, 12 частини першої та у частині другій статті 17 Закону, що не відповідає вимогам частини третьої статті 17 Закону, якою визначено, що учасник під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті; - також, в порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону, в пункті 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 2 до тендерної документації для переможця процедури закупівлі Замовником встановлена вимога про надання в електронному вигляді через електронну систему закупівель та паперовому вигляді, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення намір укласти договір, що не відповідає вимогам частини третьої та шостої статті 17 Закону. За результатами моніторингу процедури закупівлі, установлено, що Замовником на порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, у пункті третьому розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації вимагається надання учасниками у складі тендерної пропозиції листа-гарантії про те, що вони у своїй діяльності дотримуються норм чинного законодавства України, зокрема Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014 № 1702-VII, який втратив чинність 28 квітня 2020 року на підставі Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 06.12.2019 № 361-IX. В ході аналізу питання відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Медгарант» умовам тендерної документації, який відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 08.07.2020 №3 визначений переможцем процедури закупівлі, встановлено наступне. Замовником в тендерній документації встановлена вимога до учасників процедури закупівлі про надання інформації та документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником в Додатку 3 до тендерної документації, зокрема: «відповідність технічних характеристик запропонованого учасником товару вимогам технічного завдання повинна бути обов’язково підтверджена технічним документом виробника (експлуатаційної документації: настанови з експлуатації, або інструкції, або технічного опису чи технічних умов, або ін. документів українською, або російською мовами), в якому міститься ця інформація та надана у вигляді паспорту або інструкції користувача або інше українською або російською мовою». Так, учасником ТОВ «Медгарант» відповідно до вимог Замовника до предмета закупівлі пропонується поставити систему для приготування фанго-парафіну типу AR 50 N з системою для підтримки температури фанго-парафіну FW 4060 N (документ «Файл №4 Тендерна пропозиція.pdf»). При цьому, на підтвердження відповідності технічних характеристик надано технічний паспорт на систему для нагрівання та підтримки температури фанго-сумішей FW 4060 E (документ «Файл №2 технічна частина.pdf»), що не відповідає типу запропонованого учасником товару та не підтверджує його технічні характеристики відповідно до вимог додатку 4 тендерної документації. Враховуючи наведене, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Медгарант» підлягала відхиленню, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Однак, на порушення абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Медгарант», а визнав його переможцем та уклав договір про закупівлю товару «Система для приготування фанго-парафіну з системою для підтримки температури фанго-парафіну» від 21.07.2020 № 93.
Період усунення порушень: 28.07.2020 11:37 - 12.08.2020 00:00
Дата публікації висновку: 28.07.2020 11:37

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Медичний реабілітаційний центр “Шаян” МВС України здійснив заходи щодо усунення виявлених порушень Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області (ID моніторингу: UA-M-2020-07-20-000034), в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Дата публікації звіту: 31.07.2020 16:41

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • other: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом укладення додаткової угоди від 29.07.2020 про розірвання договору про закупівлю від 21.07.2020 №93.
Дата публікації: 06.08.2020 09:22