-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Система для приготування фанго-парафіну з системою для підтримки температури фанго-парафіну
Інформація відповідно до п.8 ч. 2 ст. 21 ЗУ "Про публічні закупівлі": тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою. Документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути викладені українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською (за виключенням копій документів, що підтверджують технічні характеристики товару, якщо вони були надані учаснику сторонніми організаціями (підприємствами, установами) та складені на іншій мові ніж українська). Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
Завершена
380 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 380.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 380.00 UAH
Період оскарження:
10.06.2020 17:17 - 22.06.2020 00:00
Вимога
Без відповіді
на неправомірні дії Замовника
Номер:
131b188ec4dc455c93cecb3349f3b987
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-10-008153-b.a1
Назва:
на неправомірні дії Замовника
Вимога:
За результатами розгляду пропозиції, Замовником прийнято рішення відхилити пропозиції ТОВ "РМЕД".
Однак, наше товариство не погоджується із прийнятим рішенням та вважає його незаконним і таким, що порушує наші права та законні інтереси, оскільки воно прийняте з порушенням вимог діючого законодавства, а саме:
Згідно протоколу засідання тендерного комітету №2 від 03.07.2020 нашу тендерну пропозицію відхилено через те, що ТОВ "РМЕД"не відповідає вимогам визначеним у ст 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Ми категорично не погоджуємося із зазначеною підставою для відхилення, оскільки у складі нашої тендерної пропозиції надано довідку від 25.06.2020 (файл «2 Лист ст. 17.») про те що ТОВ "РМЕД" повідомляє та гарантує відсутність усіх відстав для відхилення згідно ч.1 та ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Оскільки умовами тендерної документації, зокрема Додатком 2, встановлено що інформація про те що Службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, надається в довільній формі. Отже, нами виконана вказана умова в повній мірі. В листі, який Замовник визначив, як підставу для відхилення допущена технічна помилка. Крім того, згідно умов тендерної документації, Вами зазначено, що до формальних (несуттєвих) помилок відноситься «орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, що підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції»
Щодо наступної підстави для відхилення повідомляємо, що у складі тендерної пропозиції надано копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань та копію Довідки з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. Відповідно до ст. 1 Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - виписка) - документ в електронній формі, який формується та оновлюється за результатами проведення реєстраційних дій і містить відомості про юридичну особу або її відокремлений підрозділ, фізичну особу - підприємця (у тому числі про взяття на облік в органах державної статистики та державної фіскальної служби, видачу ліцензії та документів дозвільного характеру) або громадське формування, що не має статусу юридичної особи. Отже, ТОВ "РМЕД" підтверджено вимогу встановлену Замовником шляхом надання довідки з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, виданої Державною службою статистики України.
Окрім того, частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції після 19.04.2020 року (далі Закон) передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Оскільки, Виписка містить інформацію про особу уповноважену на підпис тендерної пропозиції та/або договору, Замовник був зобов’язаний розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель.
Ще однією підставою для відхилення, слугувало ненадання довідки в довільній формі про те що учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) та інших документів, пов’язаних із поданням пропозиції, та самостійно несе всі витрати на їх отримання. У складі тендерної пропозиції ТОВ "РМЕД" надано лист про погодження з усіма умовами та вимогами, які викладені Замовником в Тендерній документації згідно оголошення №UA-2020-06-10-008153-b, а також гарантію їх повного виконання. Тобто, нами виконано вище зазначену умову документації. Ідентична позиція по аналогічній ситуації викладена в рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №10652-р/пк-пз від 29.05.2020 року.
Також аналізом документів наступного учасника – ТОВ «Медгарант», встановлено невідповідність документів у його пропозиції. Згідно файлу №4 «Тендерна пропозиція» ТОВ «Медгарант» пропонує Систему для приготування фанго-парафіну тип AR50 N з системою для підтримки температури фанго-парфіну тип FW4060 N. Однак, на виконання вимоги щодо документального підтвердження технічних характеристик запропонованого Учасником товару вимогам технічного завдання, вказаним учасником, надано технічний паспорт на систему для нагрівання та підтримки температури фанго-сумішей (в файлі тендерна пропозиція фанго-парафіну) на інший тип - FW4060 Е. Тобто, ТОВ «Медгарант» пропонує постачати систему для підтримки температури фанго-парфіну тип FW4060 N, а документально підтверджує систему для нагрівання та підтримки температури фанго-сумішей FW4060 Е.
Звертаємо вашу увагу що ч. 1 ст. 38 Закону України «Про публічні закупівлі» від передбачено, що за порушення вимог, установлених цим Законом та розробленими відповідно до нього нормативно-правовими актами, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи уповноваженого органу та органів, несуть відповідальність згідно із законами України. При цьому за порушення в частині прийнятих рішень, члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) несуть персональну відповідальність відповідно до ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.
Разом з тим, Конституцією України та ст.ст. 18, 25 Господарського кодексу України органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції.
Тому, на підставі вище викладеного, рішення, які прийняті тендерним комітетом Замовника, є неправомірними і підлягають скасуванню, а процедура відміні.
У випадку не задоволення нашої Вимоги, будемо звертатися до органу оскарження в порядку визначеному ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.07.2020 17:55