-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивний комплекс для НУШ)
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивний комплекс для НУШ)
Завершена
720 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 600.00 UAH
Номер:
7df56ecd9f934fda99cff10ce900ec4a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-10-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.07.2020 00:00
Період моніторингу:
10.07.2020 13:46 - 01.08.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.07.2020 № 37
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 10.07.2020 №37
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-06-09-003221-b 09.06.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм частини третьої та шостої статті 17 Закону, пункту 8 та 11 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону, абзацу 1 пункту 1 та пункту 3 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 16 липня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Коломийської районної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, протокол тендерного комітету від 03.07.2020 №б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП Миронюк Владислав Сергійович, укладений договір від 15 липня 2020 року № 116 (далі-Договір), додаткова угода від 15.07.2020 №1.
За результатами моніторингу встановлено, що у ТД Замовника відсутня вимога про надання переможцем торгів документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстави передбаченої частиною другою статті 17 Закону, оскільки частиною третьою статті 17 Закону визначено, що спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається Замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Разом з тим, частиною шостою статті 17 Закону визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Таким чином, Замовником не дотримано вимоги частин третьої та шостої статті 17 Закону.
У Додатку №5 Форма «Цінова Пропозиція» до ТД Замовник зазначив: «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї тендерної пропозиції протягом 90 календарних днів з дня розкриття пропозицій», що не відповідає пункту 4 Розділу 3 ТД та є порушенням вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону, яким визначено, що строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними має бути не менше ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Також встановлено, що Замовником в «Проекті договору» не зазначено обов’язковий порядок змін його умов, чим порушено вимоги пункту 8 частини 2 статті 22 Закону.
На порушення вимог частини шістнадцять статті 29 Закону Замовник розмістив на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах що не передбачені пунктами 1 та 2 абзацу другого частини шістнадцять статті 29 Закону.
Замовник у пункті 5 Розділу ІІІ ТД вимагає від учасника надання інформації, про відповідність підставам, встановленим статтею 17 Закону і приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо, зокрема:
- службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми;
- учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій статті 17 Закону, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.
Учасником торгів ФОП Миронюк Владислав Сергійович надано в складі своєї пропозиції Довідку про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»», в якій відсутня вищезазначена інформація.
На порушення абзацу 1 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Миронюк Владислав Сергійович, як таку що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
Також, у Додатку 3.1 до тендерної документації Замовник вимагає від переможця торгів надати довідку (оригінал) або нотаріально завірену копія довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видану відповідним органом Державної фіскальної служби, що діє станом на дату подання документа або електронну довідку про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), яка підписана ЕЦП посадових осіб контролюючого органу, дійсну на дату подання документу. Або інформація, видана органами Державної фіскальної служби, про наявність такої заборгованості.
Слід зазначити, що таку довідку учасник може отримати у прядку встановленому наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи» як у паперовому вигляді так і в електронному формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
ФОП Миронюк Владислав Сергійович, якого Замовник визначив переможцем торгів, оприлюднив в електронній системі закупівель зазначену довідку, проте вона:
- не підписана уповноваженими на те посадовими особами та не скріплена печаткою, що не є оригіналом документу або його копією, зробленою з оригіналу;
- не має накладеного кваліфікованого електронного підпису, що не є електронним документом у розумінні Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
На порушення пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Миронюк Владислав Сергійович, через ненадання документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону.
Період усунення порушень:
16.07.2020 16:33 - 31.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
16.07.2020 16:33
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до Констатуючої частини Висновку про результати моніторингу закупівлі, хочемо зазначити наступне:
- щодо відсутності в ТД Замовника вимоги про надання переможцем торгів документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстави передбаченої частиною другою статті 17 Закону, хочемо зазначити, що: інформація про необхідність надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, зазначена в абзаці двадцять першому пункті 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», в пункті 4 додатку 5 Форма «Цінова Пропозиція» ТД Замовника, а спосіб документального підтвердження для переможця торгів, зазначено в останній колонці «Переможець торгів на виконання вимоги статті 17 повинен надати таку інформацію:» таблиці «Документи для фізичних осіб, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених в ст.17 Закону» Додатку 3.1. Відповідно Замовником дотримано вимоги частин третьої та шостої статті 17 Закону
- щодо зазначеного порушення вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону, слід зазначити що у відповідності до Закону в ТД Замовник зокрема зазначає, строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але даний термін має бути не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. В п.2 Додатку 5 Форма «Цінова Пропозиція» ТД, Учасники при поданні Цінової пропозиції зазначають, що вони в тому числі погоджується Дотримуватися умов цієї тендерної пропозиції протягом 90 календарних днів з дня розкриття пропозицій (пропозиції відкриваються після проведення електронного аукціону, тобто як правило на наступний день після кінцевого строку подання тендерних пропозицій). А отже тендерна пропозиція Учасників є дійсна 90 днів, із дати кінцевого строку подання тендерних, що відповідає вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
- щодо не зазначення обов’язкового порядок змін умов договору, то тут слід зазначити, що в пункті 3 розділу VI Результати торгів та укладання договору про закупівлю, зазначено, що Разом з тендерною документацією замовником подається Проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов (Додаток 8) В Додатку 8 «Проект договору», порядок змін умов договору зазначений в різних розділах, яких стосуються ці зміни, а саме, зазначений порядок зміни Ціни Договору в п.2.7, в п.11.5 зазначено, що «Істотні умови цього договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених діючим законодавством, в тому числі ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», в п.11.7 зазначено порядок змін інших умови договору що не стосуються істотних (основних) умов договору, зокрема зазначено, «Інші зміни, що не стосуються істотних (основних) умов договору, згідно ЦКУ, ГКУ та ЗУ «Про публічні закупівлі», вносяться шляхом укладання додаткової угоди без оприлюднення таких змін відповідно до вимог ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі».
- Щодо не відхилення тендерної пропозицію учасника ФОП Миронюк Владислав Сергійович, як таку що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону, слід зазначити, що Тендерною документацією та Законом «Про публічні закупівлі», не передбачено відхилення тендерної пропозиції Учасника з причин не надання ним документів передбачених ч.3 ст.17 Закону. Відповідно до ТД та статті 31 Закону Замовник зокрема відхиляє тендерну пропозицію учасника, через наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону, а не за надання чи не надання інформації. Тендерний комітет не має права відповідно до Закону та вимог ТД прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника торгів ФОП Миронюк В.С. на етапі кваліфікації з підстав не надання ним в складі своєї пропозиції інформації про не притягнення його до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми, оскільки відповідно до Закону та ТД, відхиляється тільки пропозиція переможця торгів, що не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, а не учасника на стадії розгляду його пропозиції. Тендерний комітет міг би прийняти рішення про наявність в учасника торгів ФОП Миронюка В.С. підстав для відхилення згідно вимоги пункту 12 частини 1 статті 17, через ненадання ним іншої інформації, що спростовує таке твердження тендерного комітету, якби не той факт, що в складі своєї пропозиції, даний учасник надав довідку «ст. 17.pdf» в якій зазначив, що не був засуджений за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Оскільки відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.04.2012 № 303 затверджено Положення про створення та функціонування Єдиного державного реєстру злочинів торгівлі людьми (далі - Реєстр), Відповідно до пункту 5 Положення Держателем (володільцем) Реєстру є МВС, а також у відповідності до повідомлення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 3304-04/34835-06 від 03.06.2020 року «Щодо застосування статті 17 Закону», в шостому абзаці якого зазначено «статтею 17 Закону передбачені підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі та відхилення тендерних пропозицій недобросовісних учасників, які є банкрутами, вчинили корупційні правопорушення, засуджені за злочини, вчинені з корисливих мотивів тощо», та Додатку до даного повідомлення, де вказано, що для підтвердження відсутності підстав визначених в пункті 12 частини 1 статті 17, переможець торгів має надати «довідка, видана Міністерством внутрішніх справ України, для надання фізичним особам відомостей про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України». Виходячи з повідомлення Мінекономіки та Положення про Реєстр, інформація про не притягнення до кримінальної відповідальності, та/або відсутність судимості, є підтвердженням про не притягнення фізичної особи до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. В даному повідомлені «Щодо застосування статті 17 Закону», є роз’яснення щодо відхилення тендерної пропозиції, в якому чітко зазначено, що відхиляється тендерна пропозиція учасника в якого наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону, а також якщо переможець процедури закупівлі не надав у десяти денний термін, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Всі документи, що передбачені ТД та Законом, учасником переможцем торгів були надані.
Зважаючи на вище наведену інформацію та керуючись абзацом першим ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Миронюк Владислав Сергійович, тендерний комітет виявив невідповідність (не повна інформація) в інформаційній довідці що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених в ст.17 Закону, а саме в довідці «ст 17.pdf», був відсутній пункт відповідно до п.12.ч1.ст.17. Враховуючи той факт, що інформація про не притягнення до кримінальної відповідальності, та/або відсутність судимості, була зазначена в дані довідці і те, що відповідно до частини першої статті 29 Закону, та п.1 Розділу V Оцінка тендерної пропозиції. «оцінка тендерних пропозицій здійснювалась на основі критерію «ЦІНА», і відповідно найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів». Пропозиція ФОП Миронюк В.С. склала 639360,00 грн., і була найбільш економічно вигідною для Замовника торгів та відповідає всім технічним вимогам, щодо інтерактивних комплексів, що були зазначені в додатку 4 тендерної документації. А також зважаючи не те, що законодавець в законопроекті від 29.08.2019 № 1076 «Проект Закону про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» запропонував доповнити Закон частиною 16 статті 29, і як зазначено в розділі 3. Суть проекту акта, Пояснювальної записки до проекту Закону України “Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель”,: «Так, на сьогодні значна частина тендерних пропозицій, які є найбільш економічно вигідними за результатами електронного аукціону, відхиляється замовниками на підставі невідповідності умовам тендерної документації. При детальному аналізі було виявлено, що частина таких тендерних пропозицій містила незначні помилки (неточності), які не впливали на ціну тендерної пропозиції та характеристики предмета закупівлі, та у випадку надання учаснику права на їх виправлення можливо було б зберегти найкращу ціну тендерної пропозиції, яка є найбільш економічно вигідною. У зв’язку з цим проектом Закону передбачається можливість виправлення учасником невідповідності в інформації (документах), що подані ним у своїй тендерній пропозиції, які були виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, протягом двадцяти чотирьох годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей ». В пояснювальній записці до законопроекту, яка є невід’ємною складовою законопроекту і яка пояснює причини внесення тих чи інших правок, відсутня будь яка інформація про обмеження учасника торгів в нести виправлення в свою тендерну пропозицію окрім ціни та технічних характеристик. Дану інформацію можна перевірити на офіційному сайті Верховної Ради України https://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=66307 Та те, щои що в абзаці першому ч.16 ст.29 Закону зазначено «виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією», тобто невідповідність будь якої документації учасника, о крім документації, яка впливає на ціну тендерної пропозиції та характеристики предмета закупівлі. Тендерним комітетом було прийнято рішення, на підставі абзацу першого ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», звернутися до учасника торгів ФОП Миронюк В.С., тендерна пропозиція якого була найбільш економічно вигідною, з вимогою усунення невідповідності в його тендерній пропозиції, а саме додати до тендерної пропозиції окрему довідку про підтвердження відсутності підстави п. 12 ч. 1 ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі".
- В підпункті 14 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, зазначено, що Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю. У ФОП Миронюка В.С., учасника процедури закупівлі, не має не виконаних зобов’язання перед відділом освіти Коломийської районної державної адміністрації. Не надання Учасником документу що відсутності зобов’язань перед Замовником не є підставою для відхилення пропозиції учасника у відповідності до статті 31 Закону
- Щодо довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за сприянням яких покладено на контролюючі органи, оприлюднив в електронній системі закупівель переможцем торгів ФОП Миронюк В.С., то слід зазначити, що дана довідка видана в електронній формі відповідно до прядку встановленому наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи». Даний порядок був затверджений з метою поліпшення обслуговування платників при наданні довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, і відповідно до пункту 7 Порядку, Довідку в електронній формі платник отримує у приватній частині електронного кабінету з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Відповідно на вимогу пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, переможцем процедури закупівлі ФОП Миронюк В.С. надано довідку від 03.07.2020 року № 49567 про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи. Документ витягнуто з електронного кабінету за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua/registers/debit та підписано Підписувач [1]:Твердохліб Оксана Вікторівна, та має накладений кваліфікований електронний підпис ЦСК: КНЕДП - ІДД ДПС Серійний номер: 58E2D9E7F900307B04000000E3D11B0057038200 Мітка часу:03.07.2020 08:18:28.
Відповідно до статті 43 Закону відсутні підстави для визнання договору нікчемним та його розірвання. Враховуючи вимоги визначені в тендерній документації та умов договору, а також враховуючи надані аргументовані заперечення щодо виявлених порушень Замовник не має підстав для розривання договору в односторонньому порядку. Окрім того розривання договору, призведе до оголошення нової процедури закупівлі, яка в свою чергу призведе до зриву навчального процесу через неможливість встановити дане обладнання а також, зменшить економію бюджетних коштів через ріст курсу валют.
P.S. Але, на даний момент ведуться переговори з переможцем закупівлі щодо розірвання договору за угодою двох сторін. Про результати переговорів повідомимо Вас додатково.
Дата публікації звіту:
22.07.2020 10:36