• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Реставраційні роботи з ліквідації аварійного стану пам’ятки архітектури місцевого значення «Палацу Бадені ХІХ ст.», охоронний номер 1778-М, по майдані Незалежності, 8 у м. Буськ, Львівської області». (Невідкладні аварійно-відновлювальні роботи з відновлення покрівлі та реставрації її елементів). Коригування» (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)

оголошення відповідно до статті 21 Закону додається

Завершена

3 379 269.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 896.35 UAH
Номер: bacc1269888d44fe89d88bb7067a7b4e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-09-18-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.09.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 18.09.2020 14:30 - 10.10.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 18.09.2020 № 173. Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 18.09.2020 № 173. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-06-05-006146-b, 05.06.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 32) 297-02-35, mar.vira@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу правильності заповнення документів, що оприлюднюються, відповідно до вимог Закону встановлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини 2 статті 21 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог частини 1 статті 31 та частини 7 статті 33 Закону, а також пункту 3 частини 3 та частини 6 статті 25 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, а також недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 жовтня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються, відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління будинками м. Буська (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-06-05-001547-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені до неї зміни; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТзОВ «Рем Буд Пласт»; повідомлення про намір укласти договір від 25.06.2020; укладений договір № 1 від 14.07.2020 року. Проведеним моніторингом встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, а на порушення вимог пункту 9 частини 2 статті 21 Закону в оголошенні про проведення закупівлі відсутня інформація про умови надання забезпечення тендерних пропозицій (при встановленні Замовником вимоги про надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії в сумі 16 000,00 грн). Проведеним моніторингом розгляду тендерних пропозицій встановлено, що в недотримання вимог тендерної документації (пункт 2.1 частини 2 розділу 3) надане учасником ТОВ «РЕМ БУД ПЛАСТ» забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені Замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції, а саме надано забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа без скріплення кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта (файл з ЕЦП відповідальної особи банка-гаранта у скалді тендерної пропозиції відсутній). Таким чином, на порушення пункту 1 частини 1 статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «РЕМ БУД ПЛАСТ», який не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а визначив вказаного учасника переможцем торгів. Відповідно до частини 6 статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Однак, переможцем торгів ТОВ «РЕМ БУД ПЛАСТ» не надано замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстави, визначеної пунктом 13 частини першої статті 17 Закону. Зокрема, оприлюднений переможцем торгів файл pdf «Довідка про відсутність заборгованості», від 12.06.2020 №5726 не містить підписів відповідальних посадових осіб контролюючого органу, а також відбитку печатки контролюючого органу та, відповідно, не є документом; та не має накладеного кваліфікованого електронного підпису, отже не є електронним документом у розумінні Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Так, згідно з пунктом 7 наказу Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733, яким затверджено Порядок надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (зареєстрований в Мінюсті України 27.09.2018 за №1102/32554), довідка надається за вибором платника у паперовій або електронній формі, довідку у паперовій формі платник отримує безпосередньо в органі, до якого було подано заяву, довідку в електронній формі платник отримує у приватній частині електронного кабінету з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Форма довідки містить такі обов’язкові реквізити, як підписи керівника (його заступник або уповноважена особа) контролюючого органу та посадової особи контролюючого органу, а також відбиток печатки контролюючого органу. За вимогою Національного стандарту України ДСТУ 4163-2003 «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів», затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 № 55, документи, що їх складають в організації, повинні мати такі обов'язкові реквізити: назва організації, назва виду документа (не зазначають на листах), дата, реєстраційний індекс документа, заголовок до тексту документа, текст документа, підпис. Таким чином, підпис - це окремий реквізит, установлений ДСТУ 4163 2003 як обов’язковий для всіх без винятку службових документів. Відповідно до статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом. Оригінал електронного документа повинен давати змогу довести його цілісність та справжність у порядку, визначеному законодавством; у визначених законодавством випадках може бути пред’явлений у візуальній формі відображення, в тому числі у паперовій копії. Відповідно до частини 7 статті 33 Закону у разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув. За нормами пункту 3 частини 3 статті 25 Закону забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною 6 статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Частиною 6 статті 25 Закону визначено, що кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації та документів по процедурі закупівлі UA-2020-06-05-006146-b Замовником у тендерній документації встановлено вимогу про надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії в сумі 16 000,00 гривень. Учасником ТОВ «РЕМ БУД ПЛАСТ» у складі тендерної пропозиції надано електронну банківську гарантію (№ G0520/7310 на суму 16 000,00 грн, терміном дії до 07.09.2020 включно). Згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів закупівля здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету. Таким чином, на порушення вимог частини 7 статті 33 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «РЕМ БУД ПЛАСТ», яким, як переможцем торгів, не надано документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, а укладено з ним договір від 14.07.2020 №1 на суму 2 898 000,00 гривень. Як наслідок, Замовником на порушення пункту 3 частини 3 та частини 6 статті 25 Закону не вжито заходів щодо неповернення банківської гарантії учаснику -переможцю ТОВ «РЕМ БУД ПЛАСТ» та перерахування коштів в сумі 16 000,00 грн у відповідний бюджет, через неподання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною 6 статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, встановлених статтею 17 цього Закону.
Період усунення порушень: 06.10.2020 07:57 - 22.10.2020 00:00
Дата публікації висновку: 06.10.2020 07:57