• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Засоби догляду за важкохворими на амбулаторному етапі, 8 лотів

Строк поставки товарів: протягом 2020 року (не більше 10 днів з дати отримання письмової заявки Замовника)

Завершена

6 087 233.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 174.93 UAH
Номер: c974253151684758aba99743b5d475dc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-09-23-000057
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.09.2020 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 23.09.2020 16:23 - 16.10.2020 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 22.09.2020 № 57 Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 22.09.2020 № 57 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6. UA-2020-06-05-005340-b 05.06.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігівська, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби (Чернігівська обл.), +38 (0 46) 267-72-67, tender_25_10@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства щодо визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, повноти відображення інформації в річному плані та оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання роз’яснень до тендерної документації та відповідей на вимоги про усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій, правомірності допущення учасників до оцінки, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 жовтня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, повноти відображення інформації в річному плані та оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції від 19.09.2019 № 114-ІХ, далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень до тендерної документації та відповідей на вимоги про усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій, правомірності допущення учасників до оцінки, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 19.06.2020 № 229, зі змінами, протоколи розгляду тендерних пропозицій, реєстри отриманих тендерних пропозицій, протоколи розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ «ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ» та ТОВ «БЛУМІ» по лоту 5, ТОВ «АСХОР ТРЕЙД» та ТОВ «БЛУМІ» по лоту 6, ТОВ «Б-777» та ТОВ «БЛУМІ» по лоту 7 та 8, протоколи засідання тендерного комітету від 03.08.2020 № 326 про відміну тендеру за лотами 1 – 4, від 06.08.2020 № 339 про визнання переможцем тендеру ТОВ «БЛУМІ» по лотах 5 – 8, повідомлення про намір укласти договір ТОВ «БЛУМІ» від 06.08.2020, договір про закупівлю товарів за державні кошти від 21.08.2020 № 104, укладений між Замовником та ТОВ «БЛУМІ», пояснення Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, яке оприлюднено в електронній системі закупівель 25.09.2020.
Період усунення порушень: 06.10.2020 12:22 - 10.10.2020 00:00
Дата публікації висновку: 06.10.2020 12:22

Запити/Пояснення