-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля марки АМ (13-25), ДО (25-50), АО (25-70)
Торги не відбулися
6 890 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 34 450.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 34 450.00 UAH
Номер:
b8e9ab932b134cb39f5788fd474984b2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-03-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.07.2020 00:00
Період моніторингу:
03.07.2020 14:20 - 25.07.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.07.2020 Одеса № 209
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 03.07.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 03.07.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 03.07.2020 № 209
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
4. UA-2020-06-02-005146-b 02.06.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання порядку оприлюднення роз’яснення до тендерної документації установлено порушення вимог частини 1 статті 24 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною першою статті 32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 7 липня 2020 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Тарутинської районної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення закупівлі, тендерна документація затверджена рішенням тендерного комітету (протокол від 26.06.2020 б/н), звернення учасника за роз’ясненням щодо тендерної документації, вимоги щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі та роз’яснення Замовника на звернення і вимоги.
За результатами моніторингу установлено, що під час проведення процедури закупівлі Замовником порушені строки надання роз’яснень щодо тендерної документації, визначені частиною 1 статті 24 Закону, а саме:
- 05.06.2020 о 08:41 в електронній системі закупівель було оприлюднено запит на роз’яснення щодо тендерної документації. Проте, Замовником відповідь на запит опубліковано 11.06.2020 о 19:19, тобто на 4 робочий день з дати опублікування запиту;
- 05.06.2020 о 09:13 в електронній системі закупівель було оприлюднено запит на роз’яснення щодо тендерної документації. Проте, Замовником відповідь на запит опубліковано 11.06.2020 о 19:23, тобто на 4 робочий день з дати опублікування запиту;
- 05.06.2020 о 15:19 в електронній системі закупівель було оприлюднено запит на роз’яснення щодо тендерної документації. Проте, Замовником відповідь на запит опубліковано 11.06.2020 о 19:24, тобто на 4 робочий день з дати опублікування запиту;
- 05.06.2020 о 15:19 в електронній системі закупівель було оприлюднено запит на роз’яснення щодо тендерної документації. Проте, Замовником відповідь на запит опубліковано 11.06.2020 о 19:25, тобто на 4 робочий день з дати опублікування запиту;
- 18.06.2020 о 19:00 в електронній системі закупівель було оприлюднено запит на роз’яснення щодо тендерної документації. Проте, Замовником відповідь на запит опубліковано 26.06.2020 о 13:58, тобто на 6 робочий день з дати опублікування запиту;
- 18.06.2020 о 19:03 в електронній системі закупівель було оприлюднено запит на роз’яснення щодо тендерної документації. Проте, Замовником відповідь на запит опубліковано 26.06.2020 о 13:59, тобто на 6 робочий день з дати опублікування запиту.
Крім того, на порушення частини 1 статті 24 Закону під час проведення тендеру Замовником несвоєчасно надавалися роз’яснення на вимоги щодо усунення порушення, а саме:
- на вимогу учасника щодо усунення порушення від 15.06.2020 UA-2020-06-02-005146-b.a1 Замовник надав роз’яснення 26.06.2020, тобто
на 9 робочий день з дати опублікування вимоги;
- на вимогу учасника щодо усунення порушення від 15.06.2020 UA-2020-06-02-005146-b.a2 Замовник надав роз’яснення 26.06.2020, тобто
на 9 робочий день з дати опублікування вимоги;
- на вимогу учасника щодо усунення порушення від 15.06.2020 UA-2020-06-02-005146-b.a3 Замовник надав роз’яснення 26.06.2020, тобто
на 9 робочий день з дати опублікування вимоги;
- на вимогу учасника щодо усунення порушення від 19.06.2020 UA-2020-06-02-005146-b.a4 Замовник надав роз’яснення 26.06.2020, тобто
на 5 робочий день з дати опублікування вимоги;
- на вимогу учасника щодо усунення порушення від 21.06.2020 UA-2020-06-02-005146-b.a5 Замовник надав роз’яснення 26.06.2020, тобто
на 5 робочий день з дати опублікування вимоги.
Таким чином, ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK1-12 «Ненадання або несвоєчасне надання роз’яснень замовником щодо змісту тендерної документації» підтверджена.
Період усунення порушень:
07.07.2020 15:59 - 22.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
07.07.2020 15:59
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення усунуто шляхом розміщення роїз'яснення до тендерно документації та продовження строку подання тендерних пропозицій на сім днів, відповідно до ст. 24 Закону України "Про публічні закупівлі"
Дата публікації звіту:
13.07.2020 10:48