• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля марки АМ (13-25), ДО (25-50), АО (25-70)

Торги не відбулися

6 890 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 34 450.00 UAH
Період оскарження: 02.06.2020 13:38 - 22.08.2020 00:00
Скарга
Розгляд припинено

Скарга на незаконні вимоги тендерної документації

Номер: 992939648e80488594c3135942baade2
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-02-005146-b.b8
Назва: Скарга на незаконні вимоги тендерної документації
Скарга:
Скарга на незаконні вимоги тендерної документації
Пов'язані документи: Учасник Замовник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 27.08.2020 17:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.08.2020 18:00
Причина: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 01.09.2020 19:27
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 01.09.2020 19:27
Автор: ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД", КУГУКОВА ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА 380675380454 gasenergo2019@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга на незаконні вимоги тендерної документації

Номер: 61804c6ace74471188edd531cdeb2aa3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-02-005146-b.c7
Назва: Скарга на незаконні вимоги тендерної документації
Скарга:
Скарга на незаконні вимоги тендерної документації
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 09.07.2020 16:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.06.2020 21:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 29.07.2020 20:48
Дата виконання рішення Замовником: 10.08.2020 11:40
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до рішення постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель №14392-р/пк-пз від 24.07.2020 р., яким колегія АМКУ зобов'язує Відділ освіти Тарутинської районної державної адміністрації внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Вугілля марки АМ (13-25), ДО (25-50), АО (25-70) ", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-06-02-005146-b, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення тендерний комітет відділу освіти Тарутинської РДА вніс відповідні зміни у тендерну документацію закупівлі
Автор: ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД", КУГУКОВА ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА 380675380454 gasenergo2019@gmail.com
Скарга
Скасована

Скарга на незаконні вимоги тендерної документації

Номер: 183772fec0e545819c11d72d5fd7035d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-02-005146-b.c6
Назва: Скарга на незаконні вимоги тендерної документації
Скарга:
Скарга на незаконні вимоги тендерної документації
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 26.06.2020 10:18
Автор: ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД", КУГУКОВА ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА 380675380454 gasenergo2019@gmail.com
Вимога
Відхилено

Вимоги тендерної документації грубо порушує вимоги частини 1 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: 66070e857a034795882276d567d98d3e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-02-005146-b.c5
Назва: Вимоги тендерної документації грубо порушує вимоги частини 1 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Згідно пп.8 п.1 розділу 3 тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну (з урахуванням усіх податків і зборів), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема: заповненою формою комерційної пропозиції згідно Додатку 1 тендерної документації. Така вимога грубо порушує вимоги частини 1 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, КРІМ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ЦІНУ/ПРИВЕДЕНУ ЦІНУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Очікувана вартість закупівлі перевищує межі, встановлені у частині третій статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (надалі - Закон). Відповідно до ч.1 статті 28 Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій буде проводитись у відповідності до норм та вимог Закону.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

вимога

Номер: 7a15e472250c4df5874d1bbb8ff58d19
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-02-005146-b.a4
Назва: вимога
Вимога:
Ваша відповідь: "Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань" передбачено необхідність не тільки формування, а і оплати статутного капіталу Товариства. Учасник у вигляді товариства з обмеженою відповідальністю, що має у своєму складі лише одного учасника (засновника) повинен надати відповідне рішення." Надайте законодаче обгрунтування вашій відповіді: зокрма зазначте пункт, статтю ЗУ "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань" почитаючи з 2017 року, якою передбачено "відповідне рішення". Я надайте обгруновану відповідь з посиланням на норми чинног закнодаства на підставі яких учасник повинен вам надавати вигадані вами "відповідні рішення" із зназначенням пунтку. статті. нормативно-правового акту. зазначаємо, що замовнику заборонено вигадувати вимоги! Вимагаємо надати пояснення з нормативно-правовим обгрунтуванням "відповідного рішення"! У разі ігнорування даної вимоги будемо вимушені звернутись до контролюючих органів для притягнення до відповідальності за порушення чинного законодавства та до АМКу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Закупівля продукції повинная здійснюватися відповідно до норм чинного законодавства України. З 2017 року зазначений Закон неодноразово змінювався. Тому використовувати потрібно його лише в останній редакції від 28.04.2020 року. Крім того, вимога щодо внесення (поповнення) Статутного капіталу передбачена Законом України "Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю". Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Щодо тлумачення та вірного розуміння чинного законодавства України, рекомендуємо звернутися за кваліфікованою правовою допомогою до відповідних фахівців в галузі права.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога до Замовника

Номер: 8a373c1ef57044fa8bfe852305494f09
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-02-005146-b.a3
Назва: Вимога до Замовника
Вимога:
Вивчивши тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від «02» червня 2020 року зі змінами від 03.06. 2020 року (затвердженими рішенням тендерного комітету №б\н від 03.06.2020р.) ми вважаємо, що її умови порушують вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" та наше право на участь у цих відкритих торгах, зокрема: Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. А дії Замовника (в частині встановлення зазначених нижче умов тендерної документації) порушують вимоги цієї статті Закону та один з принципів здійснення державних закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме - недискримінація Учасників. Згідно з частиною 6 Розділу ІІІ Документації, Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником згідно з частиною другою статті 22 Закону та зазначеним у Додатку 4 «Технічні вимоги» тендерної документації. Згідно додатку № 4 до тендерної документації, Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Предмет закупівлі: Вугілля марки АМ (13-25), ДО (25-50), АО (25-70» (ДК 021:201509110000-3 - Тверде паливо) Найменування предмета закупівлі, фракція Одиниця виміру Кількість Зольність Ad, % max Вологa Wtr, % max Леткі речовини Vdaf, % max Сера Sd %, max Нижча теплота горіння Qir, max Вугілля марки АМ (13-25) тон 260 6,0 6,7 3,0 1,2 7400 Вугілля марки ДО (25-50) тон 500 5,2 6,5 47,0 0,5 6200 Вугілля марки АО (25-70) тон 500 10,5 6,3 3,5 1,5 6800 На нашу думку, наведені у Додатку 4 вимоги Замовника є дискримінаційними, незаконними та такими, що суттєво звужують коло можливих учасників процедури закупівлі, зокрема, і не дають можливості нам, як потенційному учаснику прийняти участі в даній процедурі закупівлі. 1. В Додатку 4 зазначено, Товар повинен відповідати вимогам Державних стандартів (надати копії сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик або посвідчення якості на вугілля кам’яне, що передбачене для закупівлі замовником). Зазначаємо, що державний стандарт, що встановлює технічні та якісні характеристики вугілля кам’яного для побутових потреб є ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови", зокрема, і для вугілля марок А та Д. На нашу думку дана вимога Замовника щодо якісних показників вугілля є дискримінаційною, незаконною та такою, що суттєво звужує коло можливих учасників процедури закупівлі, зокрема, не дає можливості нам як потенційному учаснику прийняти участі в даній процедурі закупівлі. Замовник зазначає, Товар повинен відповідати вимогам Державних стандартів, отже повинен відповідати ДСТУ 7146-2010 та ДСТУ 3472:2015. Національним стандартом України ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови" передбачено використання для побутових потреб вугілля марок Д, ДГ, Г, П, А та Ж згідно з ДСТУ 3472 Донецького та Львівсько-Волинського басейну, з розмірами кусків згідно з ГОСТ 19242, а також вугілля, що імпортують, якщо воно за класифікаційними показниками відповідає ДСТУ 3472, а за розміром кусків (крім 6-100 мм) - ГОСТ 19242. Згідно пункту 3.1 Стандарту за якісними, технологічними та фізико-механічними показниками вугілля повинно відповідати вимогам, зазначеним у таблиці 1 даного Стандарту. (ДСТУ 7146:2010 додається). ГОСТ 19242 втратив чинність 01.01.2019 р. Зазначаємо, що ми співвпрацюємо з виробниками/постачальниками, які виробляють/постачають вугілля камяне відповідно до вимог Стандарту. Таким чином, встановивши показники якості вугілля, що не узгоджуються зі Стандартами, Замовник унеможливлює участь багатьох учасників, які працюють в межах чинного законодавства, у даній Процедурі. У зв'язку з тим, що вимоги національних стандартів є обов'язковими для підприємств, установ і організацій, незалежно від форм власності та видів діяльності, що діють на території України, а також для громадян - суб'єктів підприємницької діяльності. ВМАГАЄМО привести показники якості для вугілля марок АМ, АО, Д у відповідність до вимог діючих національних стандартів, а саме ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови". Крім того, зазначаємо, що чинними ДСТУ передбачені вугілля камяне марки А та Д , а не АО, АМ, ДО. Отже. замвонику, крів вищевказаних змін необхідно узгодити технічні вимоги за марками у тому числі. Зазначаємо, що у випадку незадоволення даної вимоги будемо вимушені звернутись за захистом своїх прав до органу оскарження. Наголошуємо, що у 2020 році (зокрема, 26.05.2020 ) органом оскарження вже було винесено рішення за аналогічним питанням та зобов’язано Замовника внести відповідні зміни. Крім того, вимагаємо надати інформацію на підставі яких нормативно-правових документів Замовник встановлював показники якості до предмету закупівлі? Провівши аналіз документів потенційних учасників, вбачається, що Замовник пропитсував технічні характеристики під документи окремого учасника, що є порушенням чинного законодавства та порушенням принципів здійснення закупівель. У випадку якщо Замовник не переведе вимоги тендерної документації до вимог чинного законодавства та порушувати чинний ЗУ «Про публічні закупівлі» та КК України, будемо вимушені звернутись до правоохоронних та контролюючих органів (ДАСУ, ДРПУ, тощо) для проведення перевірки даної закупівлі та притягнення уповноваженої особи Замовника та членів тендерного комітету до персональної відповідальності.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: ендерна документація не містить дискримінаційних або інших вимог, які б обмежували учасників. Відповідь на дане звернення була надана у попередніх відповідях. Вимогу задоволено не буде.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів

Номер: 2d52786295024119a058fc37c9ba2892
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-02-005146-b.a2
Назва: дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
Вимога:
Додатком 1 форма тендерної пропозиції, Додатком 1 до проекту договору про закупівлю та Додатком 4 інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Документації, визначено, зокрема, що товар повинен відповідати технічним вимогам згідно з Додатком 4. У додатку 4 Документації Замовником визначені необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Предмет закупівлі: Вугілля марки АМ (13-25), ДО (25-50), АО (25-70» (ДК 021:201509110000-3 - Тверде паливо) Найменування предмета закупівлі, фракція Одиниця виміру Кількість Зольність Ad, % max Вологa Wtr, % max Леткі речовини Vdaf, % max Сера Sd %, max Нижча теплота горіння Qir, max Вугілля марки АМ (13-25) тон 260 6,0 6,7 3,0 1,2 7400 Вугілля марки ДО (25-50) тон 500 5,2 6,5 47,0 0,5 6200 Вугілля марки АО (25-70) тон 500 10,5 6,3 3,5 1,5 6800 Таким чином, встановлені у Додатку 1 форма тендерної пропозиції, Додатку 1 до проекту договору про закупівлю та додатку 4 Документації показники для вугілля Д (25-50), АМ (13-25) та АО (25-70) не узгоджуються з вимогами ДСТУ 7146:2010. Національним стандартом України "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб" - ДСТУ 7146:2010 (надалі – Стандарт) передбачено використання для побутових потреб вугілля марок Д, ДГ, Г, П, А та Ж згідно з ДСТУ 3472 Донецького та Львівсько- Волинського басейну, з розмірами кусків згідно ГОСТу 19242, а також вугілля, що імпортують, якщо воно за класифікаційними показниками відповідає ДСТУ 3472, а за розміром кусків (крім 6-100 мм) – ГОСТу 19242. Відповідно до підпункту 3.3 пункту 3 Стандарту "за якісними, технологічними та фізико-механічними показниками вугілля повинно відповідати вимогам, зазначеним у таблиці 1". У таблиці 1 "Якісні, технологічні та фізико-механічні показники вугілля", зокрема, визначені наступні показники для вугілля марок Д (25-200), АМ (13-25) та АО (25-100): Назва продукції Марка вугілля згідно з ДСТУ 3472 Розмір кусків згідно з ГОСТ 19242, мм Зольність на сухий стан палива, %, не більше ніж Загальна волога на робочий стан палива, %, не більше ніж Масова частка кусків розміро м менше нижчої границі, %, не більше ніж Масова частка мінеральних домішок (породи з розміром кусків 25 мм і більше для незбагачено го вугілля, %, не більше ніж Нижча теплота згорання на робочий стан палива, МДЖ/кг (ккал/кг), не менше ніж Збагачене та незбагачене розсортоване вугілля Д 25-200 14 14 12 1,8 22,190 (5300) Збагачене та незбагачене розсортоване вугілля А 13-25 16 7 17 - 25,120 (6000) Збагачене та незбагачене розсортоване вугілля А 25-100 13 6 12 1.8 25,120 (6000) Отже, встановивши зазначені вище технічні вимоги до предмета закупівлі, Замовник обмежив потенційне коло учасників Процедури закупівлі. Враховуючи викладене вище, Замовник має внести зміни до Документації в цій частині. У разі ненадання ґрунтовної відповіді на нашу вимогу або надання відповіді у стилі ні про що, нами буде подано скаргу до Антимонопольного комітету України з цього приводу з метою приведення вимог документації конкурсних торгів до вимог чинного законодавства України та усунення навмисно або штучно створених з боку замовника обмежень до учасників закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерна документація не містить дискримінаційних або інших вимог, які б обмежували учасників. Відповідь на дане звернення була надана у попередніх відповідях.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів

Номер: c935012c0e4b42e7a5fc92d4356cbc72
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-02-005146-b.a1
Назва: дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
Вимога:
Додатком 1 форма тендерної пропозиції, Додатком 1 до проекту договору про закупівлю та Додатком 4 інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Документації, визначено, зокрема, що товар повинен відповідати технічним вимогам згідно з Додатком 4. У додатку 4 Документації Замовником визначені необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Предмет закупівлі: Вугілля марки АМ (13-25), ДО (25-50), АО (25-70» (ДК 021:201509110000-3 - Тверде паливо) Найменування предмета закупівлі, фракція Одиниця виміру Кількість Зольність Ad, % max Вологa Wtr, % max Леткі речовини Vdaf, % max Сера Sd %, max Нижча теплота горіння Qir, max Вугілля марки АМ (13-25) тон 260 6,0 6,7 3,0 1,2 7400 Вугілля марки ДО (25-50) тон 500 5,2 6,5 47,0 0,5 6200 Вугілля марки АО (25-70) тон 500 10,5 6,3 3,5 1,5 6800 Замовником в порушення норм діючого законодавства встановлено дискримінаційні вимоги відносно показників зольності, вологи, леткіх речовини, сірки, нижчої теплоти згоряння. Тобто ним дані показники взято не з ДСТУ а з сертифікатів конкретного постачальника, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників. Звернить увагу на те, що такий показник як сірка вказаний замовником російською мовою- сера, чого не може бути в українських нормативних документах. Крім того в чинних українських ДСТУ інші формулювання щодо вищезазначених показників. Замовником не зазначено в Документації жодного ДСТУ на підставі якого ним визначено показники зольності, вологи, леткі речовини, сірка, нижча теплота згоряння. Вимагаємо внести зміни в документацію конкурсних торгів та зазначити на підставі яких ДСТУ замовником було зазначено в документації конкурсних торгів показники зольності, вологи, леткі речовини, сірка, нижча теплота згоряння.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерна документація не містить дискримінаційних або інших вимог, які б обмежували учасників. Відповідь на дане звернення була надана у попередніх відповідях.
Статус вимоги: Відхилено