-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
39160000-1 Шкільні меблі
Торги відмінено
1 317 330.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 586.65 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 586.65 UAH
Номер:
1bd41b99eb8049c19b0680a0efe5d100
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-23-000080
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.07.2020 00:00
Період моніторингу:
30.07.2020 10:37 - 21.08.2020 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.07.2020 № 44
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 27.07.2020 №003100-040001/2800-2020
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 30.07.2020 №44
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-06-01-008128-b 01.06.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено порушення пункту 2 частини другої статті 4 Закону
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм частин третьої та шостої статті 17 Закону, пунктів 8 та 11 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів затверджених Уповноваженим органом, розгляду та відхилення тендерних пропозицій – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів, передбачених пунктом 2 частини першої статті 32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 05 серпня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду та відхилення тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти і науки виконавчого комітету Бердичівської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 25.06.2020 року №73, 02.07.2020 року №77, 16.07.2020 року №84, 21.07.2020 року №85, 27.07.2020 року №88, 31.07.2020 року №91, тендерні пропозиції ТОВ «Фабрика меблів Династія», ТОВ «Розком», ТОВ «Епіцентр К», ТОВ «Лихачовська меблева фабрика», ФОП Крикун Вікторія Василівна, ФОП Телещук Олег Анатолійович, вимогу про усунення невідповідностей.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовник у формі річного плану закупівель не зазначив місцезнаходження та категорію замовника, чим не дотримав вимоги пункту 2 частини другої статті 4 Закону.
У пункті 4 розділу ІІІ ТД Замовник зазначив: «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій » та в додатку №2 «Пропозиція» до ТД Замовник зазначив: «Ми погоджуємося дотримуватись умов цієї пропозиції протягом ___ днів з дати розкриття тендерних пропозицій», що є порушенням вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону, яким визначено, що строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними має бути не менше ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
У пункті 5 розділу ІІІ ТД зазначено, що Замовник самостійно перевіряє інформацію, щодо відсутності у переможця підстав визначених пунктом 13 частини першої статті 17 Закону, що автоматично формується в електронній системі закупівель в результаті взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України. Частиною третьою статті 17 Закону визначено, що спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається Замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Разом з тим, частиною шостою статті 17 Закону визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Також встановлено, що Замовником в додатку №3 «Договір купівлі-продажу №__» не зазначено обов’язковий порядок змін його умов, чим порушено вимоги пункту 8 частини другої статті 22 Закону.
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Період усунення порушень:
05.08.2020 14:45 - 20.08.2020 00:00
Дата публікації висновку:
05.08.2020 14:45
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення усунуто. Тендер відмінено Протоколом засідання тендерного комітету
№ 93 від «10» серпня 2020 р., згідно п.2 ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. В електронній системі «Prozorro» закупівля буде відображатися відміненою з 22.08.2020 р. - після завершення періоду оскарження скасування процедури закупівлі.
Дата публікації звіту:
11.08.2020 10:42
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Торги відмінено
Дата публікації:
09.09.2020 09:24